Assassin’s Creed: Testvériség – részlet

7 oldalas akciódús részlet a könyvből.

Ezio a Soul Calibur 5-ben is. 🙂

17 hozzászólás to “Assassin’s Creed: Testvériség – részlet”

  1. Junchi Says:

    Ezio a Soul Calibur 5-ben is.

    YESSSSS!!!!!44

    Próbáltuk ismerősökkel kitalálni, hogy ki lesz az aktuális vendégkarakter, de rá pont nem gondolt egyikőnk se. 😀 Kellemes meglepetés; alig várom mind az AC – R-t, mind az SC5-öt. :3

  2. Elhaym Says:

    Rá én sem gondoltam volna, de örülök neki. 😀

  3. Dinky Says:

    Vasak hiányában marad a könyv 😀

  4. Elhaym Says:

    Egyszer talán lesz PS-ed is. 🙂

    • Dinky Says:

      Vagy inkább soha 😀

      Dilemmázok, hogy új laptop-ot kéne vennem, vagy az asztalival kéne valamit csinálni.

  5. Elhaym Says:

    Új gép nekünk is jól jönne, ez már nem viszi a HD videókat.

    Csak pénz kérdés, egyszer talán lesz belőle sok aztán mindent megvehetünk. 🙂

  6. Dinky Says:

    ACR-el tényleg vége lesz egy korszaknak. Ezio trilógia ezzel lezárul… Hiányozni fog a szexi olasz akcentusa 😛

  7. Elhaym Says:

    Remélem az új szereplő is kedvelhető lesz majd.

    • Dinky Says:

      Bízzunk benne, de ami jobban érdekel, az az, hogy milyen korban és hol fog játszódni.

  8. Elhaym Says:

    Az engem is. Lehetne VIII. Henrik ideje.

  9. Dinky Says:

    “Az alábbi javaslatok közül melyik történelmi érában és helyszínen játszódjon az egyik következő Assassin’s Creed játék?” – kérdezi a Ubisoft.

    A lehetőségek:

    * Erőszakos összetűzések a középkori Kína birodalmi dinasztiái között
    * A viktoriánus kori Angliában
    * A fáraó uralkodásának fénypontja az ókori Egyiptomban
    * A spanyol hódítok amerikai inváziója
    * A brit gyarmatosítók és az amerikai őslakosok közti összetűzések az amerikai forradalom idején
    * A cári birodalom kommunisták általi megdöntése az orosz forradalom idején
    * A hadúri csaták a feudális Japán korában
    * Cézár birodalmának felemelkedése az ókori Rómában

    Na, ezek közül ami nekem tetszetős:
    – ókori Egyiptom
    – kommunisták
    – feudális Japán

  10. Elhaym Says:

    Nekem ezek tetszenek a legjobban. 🙂

    * A fáraó uralkodásának fénypontja az ókori Egyiptomban
    * Cézár birodalmának felemelkedése az ókori Rómában

    De e kettő sem lenne rossz.

    * A cári birodalom kommunisták általi megdöntése az orosz forradalom idején
    * A hadúri csaták a feudális Japán korában

  11. Dinky Says:

    Majdnem ugyanazok, ókori Rómát csak azért nem mondtam, mert igaz más korban, de a helyszínileg Róma már szerepelt.

  12. Elhaym Says:

    Ez igaz, de nagyon szeretem azt a kort, így nem lenne baj, ha megint Rómában játszódna. 🙂

  13. Dinky Says:

    Én azért úgy vagyok vele, hogy full új helyszín és kor.

  14. Elhaym Says:

    Akkor legyen ókori Egyiptom. Azt úgyis kapcsolatba lehetne hozni Cézárral is. 🙂

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .