Animax tavaszi nézettségi adatok+Mangafan hír

Forrás: Mondo
Szerintem a Conant is 8-kor kellene adni, ott biztos többen néznék és akkor lenne esély a folytatásra.

2010 március

1. Dice
2. Yu Yu Hakusho
3. D.Gray-man
4. Naruto
5. Bleach

2010 április

1. A dinoszauruszok királya
2. Kilari
3. Yu Yu Hakusho
4. Naruto
5. Bleach

2010 május

1. A dinoszauruszok királya
2. Yu Yu Hakusho
3. Kilari
4. Naruto
5. Bleach

Mangafan hír

Boros Csaba megerősítette, hogy az Árnybíró és a Hellsing még az idén befejeződik, és a téli rendezvényen két új sorozat indul.

14 hozzászólás to “Animax tavaszi nézettségi adatok+Mangafan hír”

  1. Mariko Says:

    A Dice és A dinoszauruszok királya a legnézettebb műsorok a csatornán?! Asszem megyek elásom magamat! @_@

    A két új mangasorozat viszont jó hír. Mondjuk egy FMA mangára még vevő is lennék. ^^

  2. Elhaym Says:

    Engem is meglepett amikor megláttam. Régebben meg a Kukucska volt a legnézettebb anime.

    FMA-t én is venném. De örülnék egy Vampire Knightnak is.

  3. SaiyaGin Says:

    o.O Ezt nem gondoltam volna.

  4. sallylla Says:

    Az azért tényleg nem semmi, hogy a sokadjára futó Yu Yu Hakusho megveri nézettségben pl. a premieres Soul Eatert, meg a D.Gray-mant… o.O
    Ilyen sok kiskölyök nézi a csatornát? (mert az itteni dobogós sorozatok nagy része inkább a fiatalabb korosztály számára készült, legalábbis szerintem)

  5. Barbara-chan Says:

    Manga: már mondták, hogy rövidebb sorozatok lesznek így kétlem az FMA-t meg a VK-t, bár a VK-t már ideje lenne kiadni.

  6. Andicilin Says:

    A YYH valóban jó sorozat, ezért nem lep meg, hogy egy jóval hígabb és unalmasabb Bleachet ver, viszont az érdekes, hogy ezeket a gyereksorozatokat többen nézik. Tényleg lehet abban valami, hogy a Minimaxos gyerekek 8 után is nézik a műsort.
    A téli rendezvény gondolom akkor az AnimeKarácsony decemberben. Én arra tippelek, hogy az utolsó kötet az Árnybíróból és a Hellsingből is csak akkor fog megjelenni, mert akkor dömping van, aztán 2-3 hónapig meg semmi.

    • Barbara-chan Says:

      Azt mondták valahol, hogy a bejelentésekkel együtt megpróbálják az első kötetet is kiadni.

      • Mariko Says:

        Olyat is mondtak, hogy az Árnybírót, a Hellsinget és a Chrno Crusade-et még idén szeretnék befejezni, és addig nem akarnak semmilyen új sorozatba belekezdni. Most igazodjon el az ember rajtuk. ^^

  7. Zsocaika Says:

    Engem inkább az lep meg, hogy márciusban a D Gray-man verte a Narutot és a Bleachet o_O

  8. Elhaym Says:

    “viszont az érdekes, hogy ezeket a gyereksorozatokat többen nézik. ”

    Én arra lennék kíváncsi, hogy a Romeonak milyen a nézettsége 8kor. Ha annak is jó, akkor szerintem bármit adnak le 8kor azt sokan fogják nézni. Remélem a nyári Animax nézettséget is leírják majd a Mondoban.

  9. Dimenso Says:

    Hát mondjuk rá azthidtem hogy az Inuyasha ott lesz mert jóformán azt sohasem veszik le a műsorról és korában valahol olvastam is hogy nagy a nézetsége ezért is nyomasák. Hát mondjuk Yu Yu Hakushót megértem mert jó, meg a Kilarit is mert új de a Dice és a Dinoszauroszok Királya tényleg engem is kiakaszt. Hát Soul Eater meg tényleg sehol sincs érdekes.

  10. Elhaym Says:

    Inuyasha szerintem a 6. vagy 7. helyen állhat.

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .