Slayers Revolution- Evolution-R

Slayers Revolution

Gourry  elvesztette fénykardját így most fegyvertelenül, ócska kardokkal próbálja meg pótolni .  Lina és Gourry a világot járja egy megfelelő kard után . A sorozat legelején  feltünik Zel és Amelia is . Lináról kiderül, hogy bűnöző, bűne, hogy ő Verselő Lina, így a letartóztatás elől menekülnie kell. Felbukkan menet közben egy új  szereplő is  Pokota akinek eléggé Pokemonos kinézete van. Vajon kilehet ő? Mi a titka?

Amikor japánul néztem nem volt bajom ezzel a sorozattal sem. Ezt írtam róla 2008 nyarán.

Sorozat eleje még eléggé sablonos, de miután feltűnik Xellos a történet is jobb lett. Látványos harcokban a 4. sorozat sem okozott csalódást.
Új szereplők nem igazán nőttek a szívemhez, bár Zuuma jó karakter  és jó volt Rezoról is újra hallani.
4. sorozat a Tryhoz képest eléggé gyenge , de azért nem okozott csalódást.
13 rész miatt  sok történeti szál lezáratlan maradt , de legalább van miért várni a januári folytatást.

Akkor 8 pontra értékeltem. Magyarul újranézve viszont változott róla a véleményem. Untam a részeket, nem bírt lekötni, csak a magyar szinkron miatt néztem. Volt pár normális és  értékelhető epizód, de a leggyengébb Slayers sorozat az 5 közül.  Zel új magyar hangját egy idő után megszoktam. Pokotáé is csak eleinte zavart. Nem szeretem ha fiú szereplők női hangot kapnak, de Vadász Bea kiváló munkát végzett.  Legnagyobb csalódás Rezo volt, nem tudom miért adtak itt neki öreg hangot. Sylphilé is szörnyű volt.

Más vélemények

Kayama

Saiyagin 10/8

Dyna

MAL-os értékelések

Slayers Evolution-R

5. sorozat ott folytatódik ahol az előző abbamaradt. Unalmas Namás részeknél úgy gondoltam , hogy ez az előzőnél is rosszabb lesz, de a Vezendis részektől már jobb lett a sztori. Tryhoz képest gyengébb, de végre nem volt unalmas, minden rész lekötött. Annak is örültem, hogy Rezonak újra Láng Balázs volt a hangja. Megismerhettük jobban Rezo érzéseit és Zuuma múltját is. Evo-R legnagyobb hibája szerintem az, hogy a csatákat nagyon összecsapták. Zuuma elintézése és az utolsó részbeli végső harc eléggé semilyen lett.
Ennek ellenére  a Rezos részeket biztos megfogom nézni újra amikor az Animaxen ismétlik.

Más vélemények

Kayama

Saiyagin : 10/6

MAL-os értékelések

Értékelésem

Slayers Revolution Slayers Evolution-R
Hangulat 5 pont
Hangulat 8 pont
Történet 6 pont
Történet 8 pont
Zene 9 pont
Zene 9 pont
Szinkron 6 pont
Szinkron 9 pont
Szereplők 7 pont
Szereplők 8 pont
Befejezés 6 pont
Befejezés 6 pont
Anyukám értékelése 6 pont
Anyukám értékelése 6 pont
Összpontszám 6 pont
Összpontszám 8 pont

Szinkronstáb

Amelia –   Bogdányi Titanilla
Wizer –    Makranczi Zalán
Gourry  –  Pálmai Szabolcs
Kuppi –   Peller Anna
Lina  –   Szabó Gertrúd
Pokota –  Vadász Bea
Zelgadis  –  Welker Gábor
Ozel- Vágó Bernadett
Xellos- Szalay Csongor
Rezo- Láng Balázs ( csak Evo-R)
Zuuma-
Sylphiel-Bodor Erzsébet
Nama- Peller Mariann

HANGMÉRNÖK  –   Császár Bíró Szabolcs
MAGYARSZÖVEG   –  Varga Fruzsina
GYÁRTÁSVEZETŐ   –  Molnár Melinda
SZINKRONRENDEZŐ  –   Dezsőfi Rajz Katalin

13 hozzászólás to “Slayers Revolution- Evolution-R”

  1. Dinky Says:

    Kb. nekem is ez a véleményem, az első 3 sorozat überelhetetlen.

  2. Pilleno Says:

    Ezt egybe kellett volna adni, mert a revolution eléggé gáz volt, de az evolution-rbe már értelmet nyert. Jó nálunk egybe ment, de én úgy gondoltam, hogy a sorozatot nem külön 13-13 részbe kellett volna a Japánoknak leadni. Amúgy szerintem az első 3 sorozathoz eléggé gyenge lett.

  3. Andicilin Says:

    A Namás részek csak akkor nyernek értelmet, ha valaki látta a filmeket is. Az a baj, hogy én is csak véletlenül láttam még régebben kettőt, csak ezért értettem a poént, de nyilván a legtöbben csak a tv-t nézik. Mindenesetre én mindig vártam, hogy na, majd most kiderül ez meg az, de nem így lett. Ez azért izgalmas volt benne.

  4. Mariko Says:

    Egyetértek, a Revolution tényleg nagyon gyenge volt, de az Evolution-R már sokkal jobb, mondjuk az első három szezon szintjét meg se közelítette. Nagyon örültem Rezo visszatértének, meg hogy megtudhattuk, hogy nem is volt ő annyira gonosz (én ezt mindig is tudtam ^^).

    A Namás poénok meg tényleg csak akkor ütnek, ha az ember látta a mozikat meg az OVA-kat, és ismeri Nagát.

  5. Vash Says:

    Ha azt mondjátok, hogy az Evolution-R jobb, akkor lehet újrakezdem én is, mert a Revolutiont kb. 3 részig bírtam nézni.

  6. Zsocaika Says:

    Namás részek nagyon ütöttek. A magyar hangja nem rossz, de a japánt überelhetetlen kacagása és stílusa a földhöz vágja az embert. És ahogy feljebb is írtátok, amíg egy nagy fanatikus imádhatja ezeket a részeket, hisz végre Nama(Naga) csatlakozott a csapathoz és együtt van a

    SPOILER hugocskájával, ugyanis Naga tényleg Amelia nővére, a sorozat alatt persze kikiáltották ezt, de konkrétan csak a regényből derül ki
    SPOILER VÉGE

    Össszességében lehet, hogy a poénok mások voltak, de a grafika nagyon ott volt, ami egyértelműen jobb, mint az elődjeié és durva visszaállni rájuk egy Revo vagy Evo-R után. A szinkron cserék nem jöttek ki túl jól, de Zell hangja megszokható volt. Pokota miatt haragszom, de egész elviselhető volt. Összességében jó volt, de több volt a hardcore rajongókat irányuló kiszolgálás (Gaury elmegy, Linának lépnie kell a szerelméért). Meg a bábú sorsát drámaira akarták csinálni, ami -sajnos- nem igazán ide való. A slayers nem a drámáiról híres, az idáigi egyetlen talán Sairag elpusztulása volt, ami igazán drámai vonás volt…
    Akinek tetszett nézze meg az OVAkat, mozikat!

  7. Elhaym Says:

    “A Namás részek csak akkor nyernek értelmet, ha valaki látta a filmeket is. ”

    Nem láttam a filmeket, de a neten annyit írtak már Nagáról, hogy könnyű volt felismerni. Azt viszont sajnálom, hogy Lina és Amelia nem jött rá.

    Jó lenne ha leadnák a filmeket és az ovákat is egyszer.

  8. supermario4ever Says:

    Én csak Hayashibara Megumi miatt kezdtem el nézni az animét, de én sem bírtam sokáig, valóban gyengébb az első három szériánál.

  9. Elhaym Says:

    Lehet jobb lett volna ha a regényt dolgozzák fel végig.

  10. Kata Says:

    nekem tetszik

  11. Elhaym Says:

    Azért nekem is. 🙂

  12. lulu Says:

    Azt tudja valaki, hogy a evolution-r a legutolsó évad vagy majd később lesz másik is?

  13. Elhaym Says:

    Egyelőre nincs hír új sorozatról.

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .