X-faktor második adás

Most csak két előadás tetszett, többiekkel nem igazán voltam megelégedve. Baricz Gergőt eddig jónak találtam, de most nem volt jó. Párbajra most az a kettő ment akit én is küldtem volna. Már untam, hogy Keresztes mentoráltjaira nem lehet semmi negatívumot mondani, pedig be kellett volna látnia, hogy most nem voltak jók. Párbaj után viszont én Lil C-t ejtettem volna ki.

Sorrendem most ez lett:
1. Apollo23
2. Kocsis Tibor
3. Tarány Tamás
4. Rocktenors
5. Bagosi Alexa
6. Kovács Vera
7. Muri Enikő
8. Ikrek
9. Baricz Gergő
10. Demes Tamás
11. Lil C

Anyukámé:
1. Apollo23
2. Kocsis Tibor
3. Ikrek
4. Rocktenors
5. Kovács Vera
6. Bagosi Alexa
7. Muri Enikő
8. Baricz Gergő
9. Tarány Tamás
10. Lil C
11. Demes Tamás

Jövőhéten végre rock dalok. 🙂

9 hozzászólás to “X-faktor második adás”

  1. Dinky Says:

    Én csak annyit mondok: X-Faktor 2011=Sírás
    😀

  2. jézus Says:

    Ikrek 3. helyen? Magasan a legszarabbak, a Bariczcal együtt, vegyétek ki anyukáddal a füldugót legközelebb.

  3. aldebaran_beta Says:

    Na, mintha 2010-ben nem lett volna sírás… 🙂

    Abban egyetértettem Mikivel, hogy Bagosi Alexa uncsi. Az a csaj konkrétan nem is halálra untat, hanem egész egyszerűen olyan semmilyen, hogy oda sem tudok rá figyelni. Nekem a 12-be sem kellett volna. Lil C-vel az a gond, hogy ő állandóan ezt a new-vawe rnb-t nyomatja, és ez kezd egy kicsit sok lenni. De. A másik sráchoz képest nekem is ő a jobb. Mondjuk nekem ez kezd egy kicsit erős lenni, hogy minden mentor azt csinálja (főleg a Keresztes Ildikó, le tudtam volna csapni miatta), hogy a saját embereit olyan szinten védi, hogy akkor már rosszat se lehet mondani, még ha rossz is volt. Ez a baromság, hogy ésakkómivanha hamisvót? Könyörgöm ez javarészt egy énekverseny lenne… Azért nem egy olyat tudok neki mutatni (akár egy klubban, akár egy óriáskoncerten, és lehet magyar, lehet külföldi), aki bizony 20 éve űzi az ipart, de nem átall minden nap gyakorolni, és biza’ nem arról szól a dolog, hogy drukkolnod kell, hogy ne énekeljen hamisan… Persze tudjuk, hogy ezek kezdők, de azért a hamis éneket bármikor rossz hallgatni. Baritz Gergőt nagyon bírom, de tényleg pocsék volt a dalválasztása, remélem Ildikó magába száll a siralmas végkifejlet után, és felkötik a gatyát jövő hétre.

  4. Wagner Says:

    Kocsis Tibor szerintem mindent vitt a Queen számmal. Apollo meg nagyon jó a maga műfajában, de én nem szeretem. Többi meg untatott. :S

  5. Elhaym Says:

    Dinky: 😀

    jézus:

    Anyukámnak nem azért állnak az Ikrek a 3. helyen mert szeretné őket, azt mondta azért, mert most volt egy kis élet az előadásukban, de énekelni továbbra sem tudnak jól. Többieket viszont még náluk is jobban unta. Ő úgy volt vele, hogy mindegy ki esik ki, csak ne az Apolló és ne Kocsis Tibi.

    Héten már én is az Ikreket ejteném ki. Nagyon gyengék. Most csak azért nem tettem őket az utolsó helyre, mert már untam, hogy Keresztes mentoráltjaira nem lehet rosszat mondani. Azt akartam, hogy az ő két mentoráltja maradjon a végére, így talán belátja a hibáit. Nem anyáskodni kéne, hanem kőkeményen megmondani a próbán ha valaki nem jó. Többi mentor így tesz. Az nem jó ha csak dicséri őket, abból nem tanulnak és könnyen lehet, hogy egy tehetséges énekes emiatt esik ki korábban. 😦 Azért sajnáltam is Ildit, tudom, hogy nagyon érzékeny nő, nem volt könnyű helyzetben a végén. 😦

    Neked kik a kedvenceid?

    aldebaran_beta: Egyetértek a véleményeddel.

    Wagner:

    Kocsis Tibor: Ha mindig ilyen jó lesz akkor szerintem ő fog nyerni a végén.

    Apollo: Igen. Én a rock zenét szeretem, de ők a saját műfajukban nagyon jók. Jól mozognak együtt, hangjuk is jó. Meg ideje, hogy újra legyen egy fiú csapat Magyarországon, egyedüli fiú énekesekből már sok van.

    Többi most engem is untatott. Rocktenors a héten talán jó lesz. Ha rock dalt sem tudnak jól előadni, akkor a héten lehet ők párbajoznak majd az Ikrekkel.

  6. hanon13 Says:

    Mi a családdal egyöntetűen megszavaztuk Tarány Tamást kedvencnek. Neki van a legjobb hangja szerintem, legalábbis a többinek biztosan meg se hallgatnám az albumát. Amikor kiderült hogy a 25 év felettieket a Malek kapjai, tudtam hogy úgyis magával viszi. Egy kicsit még kipofozzák hogy biztosan jó sztár legyen és kész ^^
    A fiúcsapatoknak meg szerintem lehet sejteni mi a vége…legalábbis egy idő után az összes feloszlik, főleg hogy ezeket a srácokat akkor pakolták össze.

  7. Elhaym Says:

    Tarány Tamásnak szerintem is jó hangja van. Tabáni Istvánra emlékeztet engem.

    Ha bekerül az első 5-be akkor biztos lesz CD-je.

    Valamikor biztos, de pár évig nem hiszem. Aztán utána legfeljebb szólóban folytatják. Renének és Tibinek pl. nagyon jó hangja van. Utóbbira már a Pokemon dalnál felfigyeltem. 🙂 Remélem jó rock dalt választanak a héten.

  8. Dinky Says:

    Tibi kemény volt, mikor lenyomta a Pokémont. Erre vártam, hogy valaki bevállalja, és lám, meg is történt 🙂

  9. Elhaym Says:

    Én is, legjobb az volt, hogy átírta a szöveget. 🙂

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .