Fullmetal Alchemist – Testvériség szinkronstáb

A második sorozat június 1-én indul 21.15-kor két epizóddal!

Roy :     Hujber Ferenc
Bradley: Varga Rókus
Edward : Szabó Máté
Alphonse: Baráth István
Hughes : Oberfrank Pál
Elicia : Bogdányi Titanilla
Gracia : Oláh Orsolya
Kimblee : Joó Gábor
Riza : Makay Andrea
Trisha : Nyírő Eszter
Winry : Györfi Anna
Pinako : Várnagy Kati

50 hozzászólás to “Fullmetal Alchemist – Testvériség szinkronstáb”

  1. Barbara-chan Says:

    Most akkor ezek ugyanazok akik voltak? Mert én nem vagyok tisztába a nevekkel:/

  2. Petra Says:

    Fullmetal Alchemist

    főcím – Endrédi Máté
    Alphonse Elric – Baráth István
    Edward Elric – Szabó Máté
    Al és Ed édesanyja – Nyírő Eszter
    Pinako Rockbell – Várnagy Kati
    Winry Rockbell – Győrfi Anna
    Roy Mustang – Hujber Ferenc
    Liza Hawkeye – Nyírő Bea
    Vato Falman – Vári Attila
    Maes Hughes – Oberfrank Pál
    Gracia Hughes – Oláh Orsolya
    Basque Grand – Papucsek Vilmos
    King Bradley – Faragó András, Varga Rókus
    Fletcher Tringham – Dene Tamás
    Yoki – Bácskai János
    Shou Tucker – Bardóczy Attila
    Nina Tucker – Kardos Lili
    Hakuro – Presits Tamás
    Sebzett – Viczián Ottó
    Buja – Solecki Janka
    Falánk – Rába Roland
    Cornello atya – Bolla Róbert
    Rose Tomas – Szabó Zselyke
    Majhal – Vida Péter
    Kalóz – Szinovál Gyula
    Belsio – Stern Dániel
    Clara – Pap Katalin
    Elisa – Bánlaki Kelly
    Elisa apja – Mesterházy Gyula
    Halling – Megyeri János
    Russell – Magyar Bálint
    nyomozó – Maday Gábor
    Marin – Kiss Bernadett
    Lyra – Haffner Anikó
    patikus néni – Erdélyi Mari
    Kyle – Czető Ádám
    Mugear – Berzsenyi Zoltán
    Lebi – Árkosi Kati
    árus – Albert Péter

    http://www.japanimania.hu/index.php?file=news2&nid=707

    • Andicilin Says:

      Szerintem ezt sokan félre fogják érteni. Oda kellett volna írnod az elejére, hogy ez a régi, az első sorozat. Amúgy összehasonlításnak jó. Örülök, hogy a kedvencem, vagyis Al hangja maradt, viszont sajnálom, hogy Hawkeye más hangot kap, mert szerintem kifejezetten illett hozzá.
      Varga Rókus hangjáról egyébként azt gondolom, hogy simán elmegy öregnek is. Amíg nem láttam élőben is, azt hittem, hogy idősebb.
      És még annyi kérdésem lenne, hogy melyik az a Kimblee? Név alapján már fogalmam sincs.

    • Andicilin Says:

      Most látom, hogy van egy elírás az első sorozat szinkronlistájában.
      “King Bradley – Faragó András”
      Bradley az elsőben is Varga Rókus volt, Faragó András pedig ott is Armstong.

      • Catrin Says:

        Hát egen, az első sorozat elején pár rész (talán kettő) erejéig Faragó volt Führer hangja, aztán megjelent Armstrong is… rájöttek hozzá jobban megy és csere lett. A kiírást azóta sem írta át senki. XD

  3. Miyazaki Says:

    Én Olivier Armstrong hangjára leszek nagyon-nagyon kíváncsi… (Meg Sloth-éra és Lingére.)

  4. Barbara-chan Says:

    Bradley hangja megváltozott(ugye az az akinek ilyen robot szerű lett a teste a végére?O_o)

    • viral Says:

      Az aki a végére robotszerű lesz, benne sincs a mangában, és így ebben a sorozatban sem. Teljes mértékben filler karakter volt. Mondjuk az első FMA esetén már nem nagyon lehet fillerről beszélni, lévén szinte az egésznek semmi köze nem volt a mangához.

  5. Miyazaki Says:

    Bradley a Führer, nem?

  6. Leara Says:

    Jajj, Baráth István maradt~~~ :D! Remélem Viczián Ottó is marad Sebzettnek :).
    Makay Andreának csak egy szerepe ugrik be, abban tetszett, de Rizához talán Nyírő Bea egy picivel jobban illett.
    Varga Rókus nekem fiatalnak tűnik Bradley-hez, Bogdányi Titanilla pedig idősnek Elysiához (ő lehetett volna inkább Rose~~~).
    Összességében ez alapján jó kis szinkron lesz ez, bár sok fontos és új szereplő hangja még nem derült ki :D.

  7. Dyna Says:

    Jajj, már el is felejtettem, hogy lesz és a napokban akartam elkezdeni. Na akkor nem kell. 😀 Már nagyon kíváncsi vagyok rá. 😀

  8. Dyna Says:

    Bocs Leara a “jajj”-ért, nem figyeltem, hogy ugyan azt írom. O_O

  9. Catrin Says:

    Nah, örülök, hogy maradtak a hangok, csak Hawkeyeért kár.

  10. Ellie Says:

    Hmmm én néztem egy ideig az új sorozatot, de annyira gyors volt, egyáltalán nem fogott meg. Azokon a jeleneteken, amiken majdnem sírtam, vagy szétestem a nevetéstől az első sorozatban, az FMA Testvériség esetében nem tudtam se sírni se nevetni. Egyszerűen nem jött be. Az első 20 rész alapján azt mondom, hogy az előző sokkal jobb volt. Gondolom el is tért a mangától, filler is volt benne, ezért készítették el újra, de amitől megszerettem az FMA-t az új sorozatban azt nem láttam. Persze egyéni vélemény.

  11. tomcsi191 Says:

    Ti hogy bírtok várni szinkronra ecsém én megörülnék, ha még fél évet kéne várnom végére így sem bírtam ki hogy ne olvassam a mangát:D De amúgy jó hogy jön magyar legalább csinálnak hozzá divx avit, amivel meg lehet majd nézni dvdn is:D Még jó, hogy csinálunk srt-t is.:) Jah és am köszi az infot:)

  12. Elhaym Says:

    Ezt írták: Első évad szereposztásától csak elkerülhetetlen esetben térünk el, ha egy színész elköltözött, vagy egyéb ok miatt nem tud részt venni a munkában.

    Remélem csak Risa hangja változik, jó lenne ha a többieké maradna. Főleg Scar és Envy. Linqre én is kíváncsi leszek. Nincs tippem ki illene hozzá.

    Barbara-chan : Bradleynek az előző sorozatban is Varga Rókus volt a hangja, egy-két részben volt csak más.

    Ellie : Csak az eleje gyors, az is csak azért mert az nagyjából még megegyezik az előző sorozattal. 15. résztől ahonnan már eltér onnantól egyre jobb lesz . Jobb mint az első sorozat. Izgalmasabb, fordulatosabb, darkosabb, Winry sem lesz elhanyagolva. Megható jelenetből sem lesz hiány. Még Berrynek is lesznek olyan jelenetei amin meglehet hatódni.

    tomcsi191: Szívesen. Én nézem japánul is . Köszi, hogy fordítjátok.

  13. Ellie Says:

    Lehet akkor újra nekiesek a 20. résztől. Csak el vagyok havazva más sorozatokkal, amit ideje lenne befejezni. 🙂 Változatos napjaim vannak, így van amikor tudok folytatni egy-egy jobbat, és van amikor nem.

  14. Elhaym Says:

    Érdemes. Tévében fogod nézni?

    Időm nekem sincs sok, így bocsi, hogy lassan válaszolok a mailekre.

  15. tomcsi191 Says:

    Amúgy nemtom ki mennyire követi a japán híreket de ennek a befejezése már ugye ugyanaz lesz mint a mangáé ami ugyebár jövő hónap elején jelenik meg. Mindenesetre én már várom a végét kíváncsi vagyok mit tud kitalálni a szerző. Annak meg külön örülök, hogy nem movie-val fejezik be az animét én tuti nem bírnám ki a fél évet a blu-ray megjelenéséig. Ovákat is alig bírom kivárni 😀 Amúgy majd lehet készítek hozzá saját rlz-t a saját BD-ripünkből. Hogy aki HD-t szereti annak ne kelljen dvd minőségben néznie a magyart sem:)

  16. Elhaym Says:

    viral : 2. sorozat Kimblee-je szerintem is jobb.

    tomcsi191 : Én is nagyon várom a végét. Remélem happy end lesz.

    • Barbara-chan Says:

      Hát ne mhinném, hogy az lesz, főleg mivel az anime producere vagy kije már olvasta a végét a mangának és lesokkolta. Szóval nem lesz happy end.

      • viral Says:

        Nem ezt mondta, mindössze annyit, hogy le volt nyűgözve a finálé “vastag” történetvezetésétől. Amúgy is a mangaka azt nyilatkozta, hogy utálja a tragédiákat, és a mangáját mindig is inkább vígjátéknak tekintette, mint drámának, szóval 99%, hogy happy end lesz a vége. Amúgy is, egyedisége ellenére ez még mindig egy shounen sorozat, és azoknak mindig happy endje van.

      • Barbara-chan Says:

        Legyen neked igazad:D Én addig nem fogok spoilerezni míg az anime végére nem érek>.<

  17. Elhaym Says:

    Akkor jó. Winry most megérdemelne egy olyan befejezést ahol együtt marad a fiúkkal.

  18. Sohiru Says:

    Jaj, nagyon jó volt tegnap:) Mondjuk én eredeti hanggal is nézem, de ki nem hagynám szinkronosan sem. (Fanatikus)
    Trisha hangja nem tetszett. Azt nem tudom hogy ő eddig is ezzel a hanggal volt-e…

  19. Leara Says:

    Valaki megmondaná nekem, hogy Armstrongnak ki a hangja :D? Se az “új” listán, sem az első sorozatén nem szerepel, pedig ha jól emlékszem ott is ugyanaz volt neki. Annyira passzol hozzá, imádom :D. A rész végén sem írták ki? Ott még nem néztem.

  20. Elhaym Says:

    Trisha: elvileg ő volt, de most nehezen lehetett felismerni.

    Armstrong hangja Faragó András . Héten szerepel a Vacsoracsatában is.

    Isaac hangja ki volt?

  21. Barbara-chan Says:

    Tényleg mintha más lett volna Trisha.

  22. tomcsi191 Says:

    Huh sztem egyedül maradok de nekem nem tetszett. Magák a hangok még okék lettek volna de tele volt olyan mondatokkal a fordítás hogy fogtam a fejem. Amúgy csináltam a Garururu-féle verzióhoz átidőzített srt-t ha vkinek kéne az oldalunkon megtalálja:)

  23. Elhaym Says:

    Mely mondatokra gondolsz?

  24. Elhaym Says:

    Nem tudjátok ki volt a hangja Mariának , 48-asnak meg a 66-osnak?

    • Andicilin Says:

      Fú, mintha valami Pálfi Katalin lett volna, de lehet, hogy nem hozzá volt kiírva ez a név, nem figyeltem meg jól. Na meg lehet, hogy nem is így írták.

  25. Petra Says:

    Amelyik Edwarddal harcolt annak Dolmány Attila volt a hangja.

  26. Elhaym Says:

    Köszi. 🙂

  27. Petrus Says:

    Lin – Előd Álmos
    Lan Fan – Mezei Kitty

  28. Elhaym Says:

    Andicilin : Köszi.

  29. Andicilin Says:

    Apa hangja Juhász György és szerintem ő mondja fel a kövi rész tartalmául szolgáló hegyi beszédet is. Ling Yao meg ugye Előd Álmos, a többieket pedig nem tudom. 😛

    • Catrin Says:

      Jaja, Apa narrálja az egészet első résztől kezdve, eredetiben is ugyan az a hangjuk. Amúg Juhász György nekem, mint narrátor elején lapos volt, de azóta semmi bajom vele, már okésan csinálja, Apához is passzol.

  30. Elhaym Says:

    Andicilin: Köszi. Bradleyt javítottam.

    Catrin : Juhász György nekem már elsőre is tetszett narrátorként. 🙂

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .