Dragon Ball GT szinkronstáb

Animax premier: szeptember 20. – 21:15

Pilaf: Harsányi Gábor
Son Goku : Lippai László
Zseniális Teknős: Végh Ferenc
Pan: Haffner Anikó
Chi Chi :Törtei Tünde
Videl : Böhm Anita
Trunks : Szokol Péter
Bulma : Kiss Erika
Vegita : Bozsó Péter
Giru: Pálmai Szabolcs
Gohan: Csőre Gábor
Popo : Kapácsi Miklós
Goten : Markovics Tamás
Kaito: Forgács Gábor
Shau : Papucsek Vilmos

Magyar szöveg: Herendi Bálint
Hangmérnök :    Csomár Zoltán
Gyártásvezető: Gémesi Krisztina
Szinkronrendező: Marton Bernadett

160 hozzászólás to “Dragon Ball GT szinkronstáb”

  1. Junchi Says:

    Goku – Lippai Laci!

    ’nuff said! Amíg meg nem unom, tuti, hogy nézni fogom. 😀

  2. Elhaym Says:

    Semmi gond.

    Én is várom, Elvileg Bozsó Péter is marad. Rákérdeztek a facebookon és egy mosolygó smiley volt a válasz. 🙂

  3. Lenny Says:

    most hogy végre kezdődik, most kéne végigolvasni az előző bejegyzés több mint 1200 kommentjét, csak hogy megtudjuk, mennyit “szenvedtünk” ez alatt a két év alatt 🙂

    A többi magyar hangot remélem, hogy tényleg még ma közlik 😀

  4. Junchi Says:

    BOZSÓ PÉTER!!!!!44

    És ezek szerint akkor az összes fontosabb karakternek maradt a hangja. Ezzel most ÓRIÁSIT nőtt a szememben a csatorna (meg úgy mindenki, aki a project mögött áll). Még ha a sorozat egy kalap *bííp* is, engem a szinkronnal sikerült megvenniük.

  5. SaiyaGin Says:

    Ez jó hír.

  6. Goten Says:

    Az első 2 részt megnézem, de utána inkább folytaton a CC-t. Viszont Krilin=Előd Botondra számítsatok, mert túl szép lenne, ha ilyesmi hülyeség nélkül csinálnának egy szinkront 😦

  7. Karez Says:

    Lippai Laci, Bozsó Peti, Haffer Anikó és Szokol Péter!
    Van isten a mennydörgős életbe is. 😀

    Így már tuti újra nézzük a szériát magyarul is. :3
    Egyébként a filler mivoltja ellenére is érdemes lesz nézni. Bár az elején lassan indul be, a második arc-tól jobban felpörög minden, és még élvezhetőbb is lesz a sorozat.

  8. Lenny Says:

    jesszusom ez a pár nap, akár egy örökkévalóság…

  9. Pici Says:

    Lenny most gondold el hogy nincs Animaxom és nem tudom még azt se hogy mikor kerül fel a netre 😀 Én már valóságosan fortyogok 😀

  10. Elhaym Says:

    Szinkron miatt biztos nézem. 🙂

    Goten : Vagy Szalay Csongor. 🙂

  11. Lenny Says:

    Pici: ha nem lenne animaxom ilyenkor, tuti öngyilkos lennék 😀 remélem azért te nem leszel az 🙂 a részek viszont legkésőbb szerda este kikerülnek a netre 🙂

    Elhaym: Krilinnek csak Szalay Csongort ne 😀 nem azért mert nem szeretem, hiszen ő a magyar Gaara 😀 csak hát krilinhez egyáltalán nem illene, akkor már inkább Előd Botond 😀

    viszont remélem h Liptai Klaudia is marad mint C18 🙂

  12. Goten Says:

    Liptai biztos nem marad, már a Megyasztár műsorvezetését se vállalta el.
    Pici: DH+-ra még kedd éjjel repül fel 🙂

  13. Junchi Says:

    Most, hogy jobban átnéztem a listát, feltűnt, hogy nincs rajta Piccolo (meg persze még sokan mások).

    Remélem, azért neki is marad Csík Csaba Krisztián. 😀

  14. Lenny Says:

    én is remélem, de ha felkérték biztosan elvállalta, mert állítólag benne volt a Narutoban is, egy filler epizódban

  15. Balázs Says:

    Az eredeti intro marad szerintetek?

  16. Öreg Fan Says:

    Szerintetek este 11 körül fent lesznek már a részek valahol? Nekem nincs olyan csatornám.

  17. terika Says:

    Á, én nem tudom nézni. Nem jó az animax egy ideje a kábelen… 😦

  18. Elhaym Says:

    Lenny : Ha választanom kéne akkor szerintem is inkább Botond. Ő hangjával mostanában amúgy is kezdek megbarátkozni a Vámpírnaplók és a Deltora miatt.

    Junchi : Még csak az első 4 rész lett leszinkronizálva, de Piccolo hangja szerintem maradni fog. 🙂

    Balázs: Japán verziót vették meg, így talán marad az eredeti op.

    Öreg Fan : ha ma este nem akkor holnap már biztos.

    terika: 😦

  19. Szibisz Says:

    remélem a japán intro marad, mert a z -nél is jobben kedveltem a japán introkat.

  20. Goten Says:

    http/www.dragonhall.bplaced.net/news.php
    Regisztálj, és este 11 körül már töltheted is 🙂

  21. Goten Says:

    Bocs http://www.dragonhall.bplaced.net

  22. Fujiwara Says:

    Örülök, hogy az eredetiek maradnak.. ha a főszereplők a szalay csongor féléket kapták volna hangnak, egyszerűbb lett volna, ha le se szinkronizálják… a japán is élvezhetőbb náluk.

    Magyar Gaara szalay? Nem, a Jetix-es ezerszer jobban illett hozzá. 🙂

  23. Lenny Says:

    “Nem, a Jetix-es ezerszer jobban illett hozzá.” számomra nem 😛

  24. Pici Says:

    ÁÁÁ most jött vissza a netem, és most tudtam még csak letölteni! Gondoltátok volna? látjátok ez a szívás… Amúgy Dende hangján behaltam, mondjuk Zseni Tekié is fura, meg Herkulesé. Amúgy nagyon elégedett vagyok 😀 Csak hamarabb hozzá jutottam volna…

  25. Elhaym Says:

    Goten: Nem kell elhagyni a blogot, beszélgethetünk a heti részekről, aztán év végén a szavazásnál szavazhatsz is majd a DB-ra. Gondolom azt szeretnéd, hogy ez az anime nyerjen.
    Időm sajnos már most sincs sok, sok blogbejegyzéssel elvagyok maradva. 😦

    Fujiwara: Jetix-es Gaara nekem is jobban tetszett. Szeretem Tóth Roland hangját.

    Pici : Remélem most kedden jó lesz a neted.

    Azt nem tudjátok, hogy Piccolo melyik részben fog először szerepelni?

  26. Goten Says:

    Nem hagyom én el a blogot, csak pár napig nem voltam itthon 😀

  27. Goten Says:

    Bocs a dupláért, most találtam meg a hírt. Szerencsétlen érthető, hogy nem vállalta el Zseniális Teknőst: hrrp://…esi-tibor/

  28. Pici Says:

    Elhaym: Igen jó volt a netem! 😀

    Herendi Bálint, aki a GT magyar szövegét irta lájkolta a fb-s oldalunkat! 🙂
    Hát igen szegény Zseni Teki 92. életévében hunyt el, béke poraira.

  29. Elhaym Says:

    Goten : “Nem hagyom én el a blogot”

    Ennek örülök.

    Pici: 🙂

    Kenderesi Tibor: 😦 Rossz ilyen hírt olvasni.

  30. Lenny Says:

    Szegény Kenderesi Tibor… mostanában miért van az, hogy nagyon sok színész meghal?

    azért nagyon reménykedem abban, hogy a GT után valamiféle csoda folytán mégis csak leadják a simát, és a Z-t. A KAI is jó lenne, csak sajnos abban kicserélték a zenéket, és az örök klasszikus epic jelenetek se ütnek akkorát. Pl:

    Ez a jelenet a KAI-ban fele ilyen jó sincs, és ez sok jelenettel van így

  31. Goten Says:

    Lenny: Azok biztos nem lesznek.

    Elhaym: Miért gondoltad, hogy elhagyom a blogot?

  32. Elhaym Says:

    Lenny: Nem tudom, engem is nagyon elszomorít. 😦

    Goten: Volt egy hozzászólás Goten név alatt, abban volt írva, hogy elhagyod a blogot, de azóta már kiderült, hogy egy unatkozó troll írt a nevedben, Bárcsak nekem lenne annyi szabadidőm mint neki.
    Én még géphez is alig jutok , blogbejegyzésekkel is egy hónapos elmaradásom van. Ha valaki ennyire unatkozik és nem tudja mivel töltse az idejét az olvasson, vagy dolgozzon, segítsen a szüleinek stb. Hozzászólásait töröltem , egyrészt azért mert nem saját név alatt írt, mail címe sem valós, másrészt meg nagyon ellenségesek az írásai. Nem a DBről írt, hanem csak sértegetni tudja a másikat. De trollokkal nem törődök, ha a szülei nem tanították meg a kedvességre, tiszteletre akkor majd az élet megtanítja. Akiben ennyi rosszindulat van az előbb-utóbb megszívja.

  33. Lenny Says:

    “Akiben ennyi rosszindulat van az előbb-utóbb megszívja.”
    Ez így van 😀

  34. Elhaym Says:

    😀

  35. Lenny Says:

    Naruto-ra visszatérve, azt olvastam, hogy Orochimaru hangja nem változott meg végérvényesen, csak helyettesítve lett Láng Balázs pár részben(szerintem nem ért rá). Mondjuk Zabuza hangja nagyon is illik neki szerintem 🙂

  36. Goten Says:

    Csak tudnám, miért szünetelnek majd a sima és a Shipuu kőzőtt…
    Nem hiszem, hogy a moviékre, a specialókra és az OVA-kra túl sokan kiváncsiak lennének 🙂

  37. Elhaym Says:

    Ennek örülök. Orohoz csak Láng Balázs illik, ő a kedvenc gonosz hangom. 🙂 Szeretem Zabuza hangját is, de Oro jelleme vele nagyon más.

    Előtte szerintem meg akarják ismételni az első sorozatot végig, aztán jön a Shipuu.

  38. Goten Says:

    Én úgy tudom, hogy a moviékat fogják adni a 2 sorozat közt.

  39. Elhaym Says:

    Hol olvastad?

  40. Lenny Says:

    tényleg a Con-on volt szinkronbeszélgetés?

  41. Elhaym Says:

    Szerintem nem volt, akkor biztos említették volna. 😦

  42. Goten Says:

    Az oldalon amit pár hete belinkeltem.

  43. Elhaym Says:

    Köszi. Facebookon még nem írták, így akár még az is előfordulhat, hogy filmek helyett Shipuu lesz.

  44. Lenny Says:

    nagy kár 😦 nagyon kíváncsi lennék Lippaiék véleményére a Dragonballról 😀

  45. Elhaym Says:

    Engem is érdekelt volna. 🙂

  46. Lenny Says:

    Sziasztok

    Tudnátok nekem segíteni? El akarok menni animekarácsonyra, és cosplayezni is akarok(életemben először), de sehol nem találok ilyen parókát:

    Ő is annak öltözött, aminek én is szeretnék, de ilyen alakú, és színű parókát nem találok sehol. Aki tudja esetleg, hogy hol kell keresni, az meg tudná osztani velem?

  47. Elhaym Says:

    Animekarácsonyon is lesz cosplay?

    Remélem valaki tud majd neked segíteni.

  48. Lenny Says:

    facebookon úgy írták, hogy lesz, de cosplay versenyen nem akarok indulni, csak egyszerűen beöltözni 🙂

  49. Lenny Says:

    na most miért nem küldte el…
    mind1 akkor leírom még egyszer 😀
    Úgy néz ki, hogy találtam egyet, egy külföldi oldalon, de az eredetileg Near haj. Szerintetek az gond, ha nem Nearként használom?

    am itt az eredeti karakter:

  50. Lenny Says:

    és itt a Near haj:

  51. Elhaym Says:

    Szerintem nem gond. Bármire lehet használni. 🙂

  52. Lenny Says:

    amugy animekarácsonyon is szoktak lenni szinkronbeszélgetések?

  53. Elhaym Says:

    Van amikor igen.

  54. Goten Says:

    Szerintetek ha az Animax megveszi a Full Metal Panic! The Second Raid-et akkor azt is úgy meggyalázzák mint a Dragon Ball-t a béna szinkronnal?

  55. Elhaym Says:

    Ha lesz Full Metal Panic! The Second Raid akkor ott is maradna a régi szinkron.

    Dragon Ball szinkron neked miért nem tetszik?

  56. Goten Says:

    Son Goku helyett Gokuzás, Momot Popónak hívják, Pant Pánnak ejtik, Vegita Kakarottózik, Trunkból Tránksz lett és még sorolhatnám.

  57. Lenny Says:

    “Son Goku helyett Gokuzás” így helyes
    “Momot Popónak hívják” ez az igazi neve
    “Pant Pánnak ejtik” mint ahogy a magyarok általában az “A” jelzésű dolgokat
    “Vegita Kakarottózik” eredetileg is Kakarottózik
    “Trunkból Tránksz lett” így kell helyesen ejteni Trunks nevét 😉

  58. Goten Says:

    Tudom, hogy így a helyes, de mégiscsak jobb lett volna, ha hűek maradnak az 1. 2 évadhoz.

  59. Elhaym Says:

    Engem ezek nem zavarnak, jobban tetszik így, de szerencsére Szívtelen sátán neve nem lett Piccolo, az már tényleg nagy változás lett volna. Már megszoktam a Sátán nevet. 🙂

  60. Pici Says:

    Nekem is tetszenek ezek az apróbb változtatások. Legalább Goku is betud úgy mutatkozni mint a japán szinkronban: A nevem Goku, Son Goku 😀

  61. Elhaym Says:

    Így viccesebb. 🙂

  62. Lenny Says:

    jaja szerintem is. Viszont Lippainak még szokni kell, hogy a Ka-me-ha-me végén ott van a HAAAA is 😀 az elején még kicsit késve tette hozzá, de az újabb részeknél már rendesen mondja. Viszont észre lehet venni benne egy apró “j” betűt is, valahogy így:
    HjÁÁÁÁÁÁÁ mondjuk ettől csak harciasabb lesz Lippai üvöltése, szóval nembaj 🙂

  63. Elhaym Says:

    Szerintem sem baj. 🙂

  64. Goten Says:

    Remélem egyszer majd csinál neki vmelyik csatorna 1 a régihez hű szinkront. 🙂

  65. Elhaym Says:

    Olyan biztos nem lesz. 🙂

  66. Goten Says:

    És a fölösleges, eröltetett káromkodások nem zavarnak senkit?

  67. Lenny Says:

    ehh elég sok bajod van 😀 amugy meg egyáltalán nem 😛

  68. Goten Says:

    Ezek a japánban is benne voltak?

  69. Elhaym Says:

    Goten: Milyen káromkodások?
    Van ami zavar, főleg ha már trágár szóról van szó.

  70. Lenny Says:

    hébe-hóba elsütnek olyat, hogy “basszus” meg a “francba”, ennél durvábbakat nem 🙂

  71. Goten Says:

    Tudom, de ezek valahogy annyira nem illenek bele… Száz rész után fel se tűnnének, de most elég zavaróak. De lehet, hogy csak azért, mert 1 éve még a szinkronos DB-t néztem, amiben ilyenek nincsenek 🙂

  72. Elhaym Says:

    Ha nincs belőle sok akkor ezek nem zavarnak. nagyon lájtos káromkodások ezek. 🙂

    Régiben szerintem azért nem volt mert az RTL úgy szinkronizálta mintha mese lenne, mesében meg nincsenek káromkodások.

  73. Pici Says:

    Ha jól tudom, most a 24. rész után fog változni az opening/ending videó, vagyis az ending biztos:D

  74. Elhaym Says:

    Remélem azok is jók lesznek. 🙂

  75. Goten Says:

    Openingnél csak a video változik, endingnél a zene is, de jó lesz. 🙂

  76. Balázs Says:

    A 26. rész után fog változni, vagyis a jövő héten. De holnap végre Sátán is színre lép, remélhetőleg Csík Csaba Krisztián hangjával.

  77. Lenny Says:

    Sátán hangjára én is kíváncsi leszek 😀

  78. Goten Says:

    Igen, jön Sátán talán Csík Csaba Krisztián hangjával, és valószínüleg Piccolo néven.

  79. Lenny Says:

    szerintem sátán lesz a neve, mert eddig is így emlegették

  80. Goten Says:

    Akkor egy hülyeséggel kevesebb, de majd meglátjuk, hogy a Szuper Csillagharcos 4. szintjét hogy fogják mindani esesjé4 😦

  81. Elhaym Says:

    Balázs: Én is remélem, hogy marad Csík Csaba Krisztián. Más hang nem illene hozzá,

  82. Lenny Says:

    az esesjé az csak rövidítés. Szerintem szuper csillagharcos 4, vagy 4-es szintű csillagharcos vagy valami ilyesmi. Amugy régen említettem, hogy találtam egy Dragonballos karácsonyi képet, amit akkor még nem tudtam, hogy hol van, de most újra megtaláltam:

  83. Junchi Says:

    Végül is maradt Piccolo Csík Csaba Krisztián? Nem nézem a sorozatot, csak a kommentjeiteket olvasom, de ez érdekelne.

  84. Lenny Says:

    ma fog kiderülni, mert kedden egy adáshiba miatt kétszer adták le a 25. részt, és így a 26. nem került adásba. Ma az ismétlésnél már jól fogják leadni 🙂

  85. Goten Says:

    Ez a kép tök jó 🙂 .

  86. Lenny Says:

    Na sikerült megint egymás után kétszer leadniuk a 25. részt, így most se jutottunk előrébb… Nagyon remélem, hogy emiatt nem fognak csúszni a részek egy héttel, mert kedden már Vegita is harcolt volna!

  87. Balázs Says:

    Én attól félek, hogy le sem fogják adni.

  88. Goten Says:

    A Retek klub nem csinálna ilyet, és ott még pluszba igényes szinkront is kapnánk. Szerintetek ha a Z 137 feletti részeit nem sikerült volna megszerezni akkor onnan folytatta volna az animax vagy a Z elejétől vagy ugyanígy. Nagyon arra hivatkoznak hogy miért pont a GT, hogy ahhoz még nem volt szinkron.

  89. Balázs Says:

    Az RTL meg minden részt megvágna.

  90. Lenny Says:

    A Retek klubb inkább ne nyúljon többet Dragonballhoz… nagyon jó ez, hogy az Animax adja, mert vágatlanul, még a régi hangokat is megkeresték. Amugy meg az animax tesz arra magasról, hogy a Z meddig van leszinkronizálva, arra meg méginkább, hogy a netes fanok mennyit szereztek ebből be illegálisan. A lényeg az, hogy volt már magyar kézben, és le is jártak a jogok(hála a retek klubbnak). Ezért vették meg a GT-t, de valószínűleg más csatorna is ezt tette volna. És az sem utolsó, hogy a Retek klub valószínűleg cenzúrázná, hát köszönöm inkább nem kérek a Retek klubból…

  91. Elhaym Says:

    35. résznek ez lesz a címe:
    A legerősebb! Goku, a negyedik szintű szuper csillagharcos!

    Ha nálunk is lesz rövidítés akkor ezt rövidítik majd valahogy.

    Remélem nem hagyják ki a 26. részt, inkább adjanak kedden 3 részt egymás után.

    Lenny:
    “a Retek klub valószínűleg cenzúrázná”

    Ők csak akkor nem cenzúráznának ha éjfélkor adnák, akkor meg biztos nem adnák, mert nekik minden anime mese.Animax jobb, csak ne lennének a hibák. Két hete a Nanából hagytak ki egy részt és azt később sem pótolták. Mondjuk annál nem reklamáltak sokan.

  92. Goten Says:

    Nem teljesen igaz, hogy nekik minden anime mese, mert pl: a Slayers-ben vannak olyan utalások amiket a gyerekek nem igazán érthetnek, és meg se vágták, a Full Metal Panic-ban pedig nem is nekik valók. Amúgy annak ellenére, hogy nem csak animék voltak rajta, az A+ nevében az A betű animére utal.

  93. Lenny Says:

    “A legerősebb! Goku, a negyedik szintű szuper csillagharcos!”
    ÁÁ ezaz! De várom már! 😀

  94. Elhaym Says:

    Lenny: Én is, de először adják le a 26. részt.

    Goten: Slayerst is délelőtt adták , ha felnőtteknek készült rajzfilmeknek tekintenék őket akkor délután adnák, vagy este. Barátok köztben is hallani, hogy sokszor Narutot, vagy Bleachet néznek a 10 év alatti gyerekek. Pedig e kettő nem nekik való. Nauszikát viszont a 20 éves szereplők nézték, ebből az jön le, hogy a Miyazaki animéket azért az RTl is nagyobbra tartja.

  95. Goten Says:

    A valóságban is néznek 10 év alatti gyerekek Bleachet és Narutot 🙂

  96. CsepeLee fiú Says:

    Az animék többségét valóban alig tartják valamire az RTL-esek. Esténként amerikai rajzfilmeket vetítenek. 12-es korhatáros rajzfilm is ment már 23 óra után, pedig azt simán leadhatták volna nappal folyamán. InuYasha bezzeg nincs sehol. -.-
    Legutóbb körülbelül mikor és hogyan hangzott el a BK-ban Bleach és Naruto? Erről pont lemaradtam. Egyébként Petiék 17-19 év között vannak, még nem érték el a 20 éves kort. ^-^

  97. Lenny Says:

    Végre tegnap este megtörtént a 26. rész játszása is 🙂 mindenki legnagyobb örömére Piccolo maradt Csík Csaba Krisztián! 😀

  98. Balázs Says:

    És az Ifjú Sátán név is maradt.

  99. Lenny Says:

    Ez már korábban is kiderült Balázs 😀

  100. Elhaym Says:

    CsepeLee fiú: Kis Máté nézte a tévét és úgy lehetett szinkron alapján felismerni, hogy Bleach megy a tévében. Éppen Ishida és Ichigo beszélgetett benne.

  101. Goten Says:

    Boldog karácsonyt mindenkinek!

  102. Elhaym Says:

    Köszi, én is Boldog karácsonyt kívánok mindenkinek!

  103. Lenny Says:

    Viszont mindenkinek!

  104. Lenny Says:

    Ma végre lesz ssj3 is 🙂

  105. Goten Says:

    Igen, de sajnos csak egy kis ideig.

  106. Elhaym Says:

    Én még várhatok egy napot, hogy lássam. 🙂

  107. Goten Says:

    Szerintetek Cell magyar nevét meghagyják, vagy neki is a japánt hagyják? Japánban mi volt a neve?

  108. Lenny Says:

    Cell-nek Cell a neve magyarul is és japánul is 😀

  109. Goten Says:

    Akkor Son Goku (Animax név: Goku) nem fogja száttörni a cellát 😀

  110. Elhaym Says:

    Cell is szerepelni fog a GT-ben?

  111. Lenny Says:

    Igen, bár azt nemtudom, hogy pontosan mikor.

  112. Lenny Says:

    jesszus Krilin hangja…

  113. Elhaym Says:

    SaiyaGin: Köszi.

    Lenny : Ezzel a kinézettel és hanggal először fel sem ismertem.

  114. Goten Says:

    Cell 45-46 körül jön majd.

  115. Lenny Says:

    Akkor gondolom, hogy dermesztő is akörül lesz majd nem? 🙂

  116. Goten Says:

    Együtt lesznek 🙂 .

  117. Elhaym Says:

    Köszi. 🙂

    2011 legjobbjai szavazásnál most a
    Dragon Ball GT a 2. helyen , a Dragon Ball Kai meg a 8. helyen áll. Kíváncsi leszek, hogy egy hónap múlva amikor lezárom a szavazást hol végeznek majd.

  118. Lenny Says:

    jó eséllyel dobogós lesz 😀

  119. Elhaym Says:

    GT az biztos. 🙂

  120. Goten Says:

    Végre megvolt a nagy átváltozás 😀 De azért a japánban menőbb volt.

  121. Elhaym Says:

    Japánban miért volt menőbb?

  122. Goten Says:

    A magyarban nem jött le olyan 1értelműen, hogy mennyire erősebb lett Son Goku, valahogy olyan bohóc volt Lippai hangjával, a japánban sokkal inkább komolyan lehetett venni.

  123. Elhaym Says:

    Ez igaz, én is így éreztem. Komolyabb hang jobban illett volna hozzá.

  124. Goten Says:

    Jövő héten végre kinyírják Beby-t 😀 Már nagyon unalmas volt.

  125. Elhaym Says:

    Ideje volt. Eleinte szerettem a Bebis részeket, de most már tényleg unalmas lett.

  126. Goten Says:

    Ma este megtudjuk, ki lesz Dermesztő és Cell magyar hangja 😀 Remélem, nem lesznek olyan rosszak, mint Kriliné.

  127. tibor016 Says:

    Dermesztő: Cs. Németh Lajos
    Cell: Katona Zoltán

  128. Lenny Says:

    Na Dermi maradt hála az égnek! Cell-nek se rossz szerintem.

  129. Goten Says:

    Dr. Gero meg Vili bácsi 😀 Én meglepődtem, mostanában nem hallottam animében Várkonyit.

  130. Elhaym Says:

    Várkonyit a Resident Evil animében hallottam utoljára. Örülök, hogy a DB-ban is szinkronizál, szeretem a hangját.

    Yamcha, Tenshin nem lesz a GT-ben?

  131. Lenny Says:

    jaja Vili bá jó választás volt! Tenshinékre nem emlékszem, hogy lesznek-e.

  132. Elhaym Says:

    Egy részben azért feltűnhetnének.

  133. Goten Says:

    Tenshin már feltűnt miután átköltöztek a Tsufuri bolygóra, de szövege nem volt. Még lesz az utolsó részben annyi szövege, hogy ,,Ez Son Goku”, ugyanígy Yamchánál is.

  134. Elhaym Says:

    Köszi. 🙂 Egy részt azért kaphattak volna mégis fontos szereplők voltak.

  135. Goten Says:

    Szerintem miután először meghaltak, már csak húzták velük az időt, nem emlékszem semmi fontosra.

  136. Elhaym Says:

    Ez végülis igaz, bár én ugye nem láttam végig a Zedet és amíg láttam addig mindketten kedvencek voltak. 🙂

  137. Goten Says:

    Szabó Máté egyre jobban nyomja Szuper C17-et 🙂 És a basszusozás is eltűnt 🙂 .

  138. Elhaym Says:

    Szerintem is. Kár, hogy nem szerepel többet.

  139. Goten Says:

    Igen, látszik, siettek a befejezéssel, mert már nem nézte senki.

  140. Elhaym Says:

    Pedig nem olyan rossz. Valóban gyengébb az első két sorozathoz képest, de a GT jobban tetszik mint a Bleach.

  141. Lenny Says:

    Szerintem is jobb mint a Bleach. Ez a sárkányos sztori, ahoz képest, hogy nem Akira műve, egész kreatív, nekem tetszik.

  142. Goten Says:

    Zenében szerintem a legjobb a 3 sorozat közül, történetben se rosszabb.

  143. Elhaym Says:

    Zene nekem is nagyon tetszik.

  144. Goten Says:

    Kíváncsi vagyok, lesz-e még az idén Animax premier, vagy se, de szerintem a sima DB és a Z jöhetnének.

  145. Elhaym Says:

    Én is, moviek biztos lesznek.

  146. Lenny Says:

    huh, de rég jártam erre 😀 na a tegnapi részeket nem láttam de állítólag megcsinálták dupla hanggal Gogétát 😀
    amugy volt valaki Conon a hétvégén? Mert én végre valahára kijutottam, volt cosplayem is:)

  147. Elhaym Says:

    Nekem sajnos nem lenne rá pénzem. Minek öltöztél be? Jó volt a Con?

  148. Lenny Says:

    Az kár, mert tényleg nagyon jó volt! Egy mennyország komolyan! Egyébként Acceleratornak öltöztem be, bár a hajamat nem fogta be teljesen a festék, így fehér hejett szürkés volt xD

  149. Elhaym Says:

    Kép van rólad?

  150. Goten Says:

    Gogetát nagyon eltalálták, bár kicsit talán vontatottan beszéltek.

  151. Elhaym Says:

    Az a lényeg, hogy jól megcsinálták. 🙂

  152. Lenny Says:

    facebookon találsz képet 😉

  153. Elhaym Says:

    Köszi. Jó lett. 🙂

  154. Goten Says:

    Kár, hogy nem tudtam elmenni 😦 Animekarácsonyon beteg voltam, most ellopták az autót, remélem legközelebb semmi sem jön közbe, mert kíváncsi vagyok, milyen egy ilyen rendezvény.

  155. Elhaym Says:

    Drukkolok, hogy a nyárin ott tudjál lenni.

  156. Goten Says:

    Köszi, én is drukkolok neked 🙂 . Június 22-ig még majdnem 2 hónap vissza, talán addigra lesz rá pénz. Nem lottózol? Hátha összejönne 😉

  157. Elhaym Says:

    Szívesen és köszi. 🙂 Nekünk sajnos nem lenne rá pénz, de a mamám és a nagybátyám lottózik. Egy négyessel is elégedettek lennénk. Múltkor 3 milliót fizetett, azzal kitudnánk fizetni az összes hitelt és akkor már maradna pénz egy kis szórakozásra is. 🙂

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .