Karen Chance: Átölel az éjszaka-Cassandra Palmer 3.

Démonok, tündérek, vámpírok, szellemek, mágia, alkímia, misztikum, fantasy, akció, kaland, időutazás.

Kedvenc szereplőim: Pritkin, Mircea.

„Karen Chance elfoglalta helyét Laurell K. Hamilton, Charlaine Harris, MaryJanice Davidson és J. D. Robb mellett. Egy erős nő, aki nem akarja, hogy megmentsék…”

Cassandra Palmer nemrég a világ első számú látnokává vált, ám ettől nem lett felhőtlenül boldog az élete. Mindaddig, míg Cassie-t és egy vámpír nagymestert – az őrjítően jóképű Mirceát – mágikus kapocs köti egymáshoz, a lány nem ura saját életének. A varázslatot, mely összeköti őket, csupán egy ősi varázskönyvben, a Codex Merliniben pergamenre vetett igézettel lehet feloldani. A Codex hollétéről azonban manapság senki nem tud semmit, így Cassie-nek ott kell kutatnia utána, ahol még fellelhető volt – a múltban. A fiatal lány hamar rájön, hogy a Codexet nem véletlenül rejtették el ilyen gondosan. A legendák szerint a könyv olyan varázsigéket is tartalmaz, amelyek az egész világot veszélybe sodorhatják. Ha sikerül felkutatni, az talán megoldást jelenthet Cassie és Mircea helyzetére, de romlást hozhat az egész emberiségnek…

„A sorozat, amire megéri rákattanni.”
– Fresh Fiction –

„A csavaros eszű hősnő és a szexi, de szörnyű (vagy szörnyen szexi) vámpírok küzdelme.”
– Patricia Briggs –

Első két kötet nem tetszett ( 5 és 6 pontra értékeltem őket). Novemberben jelent meg a 3. kötet. Megrendeltem, de nem volt kedvem elkezdeni olvasni. Azt hittem, hogy ez a rész is olyan lesz mint az első kettő. Tévedtem, ez a  rész ugyanis sokkal jobb. Nem volt tömör, hangulata is más mint az előzőeknek. Tele volt párbeszéddel, amik olyan fantasztikusak voltak mint a Fekete Tőr testvériség sorozatban, tele volt sok élvezetes jelenettel, izgalommal és nem várt fordulatokkal.

Könyv egy izgalmas Tomb Raideres jelenettel indult. Pritkin és Cassie egy olyan kriptában keresi a Codexet, ami tele van veszélyekkel. Már itt beleszerettem a  történetbe, nagyon bírom az ilyen típusú sztorikat. Pritkin és Cassie veszekedései meg még jobban feldobták  a hangulatot. Később Cassie megtudja, hogy Mircea a geis miatt a halálán van és sokat szenved. Ezután hősnőnket sürgeti az idő, gyorsan meg kell találnia a Codexet, amiben benne van a geis   ellenvarázslata. E jelenetek után sajnos jött pár unalmasabb fejezet, ekkor úgy éreztem, hogy ebben a kötetben is csalódni fogok, de aztán újra felpörögtek az események, le sem tudtam tenni  a könyvet.

Pritkin a hadmágus továbbra is titokzatos. 35 éves, nyers, de brutálisan őszinte. Gyűlöli  a démonokat és  a vámpírokat. Mindet önző, erkölcsi érzék nélküli ragadozónak tartja, akik bármelyik emberből képesek lakmározni. Pritkin rengeteg arcát megmutatja ebben a kötetben sokszor el is bizonytalanodtam vele kapcsolatban. Nem tudtam eldönteni, hogy  a jó, vagy rossz oldalon áll-e, meg lehet-e bízni benne stb. De ettől jó  a könyv, sokoldalú szereplőket nagyon lehet szeretni. Én például Pritkin fan lettem. 🙂
Pritkinről és Mirceáról sok váratlan és meglepő dolog derül ki ebben a könyvben. Amikor  a múltjukról, eddigi életükről beszélnek azok a jelenetek nagyon szívszorítóak. Ebből a részből a humor sem hiányzott. Cassie, Pritkin és Mircea sokszor megnevettettet. Nagyon jók együtt, még az is felmerült bennem, hogy lehetne egy édeshármas, pedig az ilyen felállást nem szeretem. Pritkin levetkőztetését az utca kellős közepén nagyon bírtam. Múltban feltűnt Merlin is, róla is olyan dolgok derültek ki amire egyáltalán nem számítottam. Főgonosz Rosier is szimpatikus volt, Apollo meg itt is olyan ellenszenves mint Kenyon Sötét vadász sorozatában.

Pozitívumok mellett azért akadnak negatívumok is. Világgal mindig nem tudtam megbarátkozni. Túl sok benne a fura lény, mágia, a fantasy. Hozzám az emberibb szereplők közelebb állnak. Cassiet sem bírtam megkedvelni, nem tetszik  a viselkedése. Két hét alatt 3 férfival is erotikus kalandja volt. Én monogám típus vagyok, azt szeretem ha a női főszereplő csak egy férfit szeret, de Cassien még azt sem érzem, hogy szerelmes lenne. 😦

Karen Chance is példa rá,  hogy egy sorozatot nem szabad megítélni egy-két kötet alapján. Sokszor csak a 3.-nál lehet megszeretni a szereplőket és a sztorit. Most először várom a folytatást. 🙂

Értékelésem 10/9
Molyon 5/5,4

Kiadó: Kelly
Eredeti cím: Embrace the Night
Oldalak száma: 428
Borító: Puha fedeles
Fordító: Bertalan György
Teljes ára:  2980 Ft
Megjelent:  angolul 2008, magyarul 2010
Rendelhető: Kelly, Bookline, Alexandra

Más vélemények

Molyos értékelések

Korábbi kötetek

1. Megérint a sötétség

2. Árnyak vonzásában

További kötetek

4. Curse the Dawn ( Várható magyar megjelenés: 2011)

5. Hunt the Moon ( Várható angol megjelenés: 2011 június)

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .