Nyári szezon-2010

Többre is lehet szavazni!!!! Akinek mind tetszik az akár az összeset bejelölheti.

( Legjobb anime, könyv, manga szavazás)

  • Könyvek

Melyek voltak  a legjobb könyvek júniusban?

Összesen 41 könyv jelent meg ebben  a hónapban. Ebből nekem 5 tetszett. (2 General Presses, 2 Ulpiusos és 1 Mangafanos)

Agave: 3 db/semmi
Alexandra: 1db/semmi
Athenaeum: 3 db/semmi
Delta Vision: 2 db/semmi
Európa: 1 db/semmi
Gabo: 1db/semmi
General press: 2db/ Brenda Joyce:Halálos vágy, Judith McNaught: Varázslat
Geopen: 1db/semmi
Harlequin: 5db/semmi
Könyvmolyképző: 6db/semmi
Maecenas: 1db/semmi
Mangafan: 1 db/Death Note 7
Shremeya Kft.: 1db/semmi
Ulpius: 9db/Gena Showalter : Éjsötét bosszú, Sherrilyn Kenyon: Végzetes ölelés
Tuan: 1 db/semmi
Victoria: 3db/semmi

Sherrilyn Kenyon: Végzetes ölelés
48 11%
Gena Showalter : Éjsötét bosszú
42 10%
Susan Elizabeth Phillips: Játék az élet
32 7%
Stephenie Meyer: Hajnalhasadás 4.
27 6%
Death Note 7
27 6%
Richelle Mead : A halál csókja – Vámpírakadémia III.
25 6%
Cassandra Clare: Hamuváros 2.
22 5%
Rachel Gibson : Jégbe zárt szívek
21 5%
Becca Fitzpatrick: Csitt, csitt
21 5%
Charlaine Harris: Halottnak a csók
21 5%
Neil Gaiman : A temető könyve
19 4%
Laurell K. Hamilton: Fekete vér – Anita Blake
18 4%
Judith McNaught: Varázslat
18 4%
Agatha Christie: Az alibi
12 3%
Nicole Jordan: Szerelem foglyai
10 2%
Raana Raas: Csodaidők 4. – Hazatérők
8 2%
Amanda Quick: Titkok Könyve
7 2%
Margaret Weis – Tracy Hickman: Az ikrek próbája
5 1%
Fejős Éva: A mexikói
5 1%
Sarah Dunant: Szöktetés a zárdából
4 1%
Brenda Joyce:Halálos vágy
4 1%
Haruki Murakami: Tánc, tánc, tánc
4 1%
Nora Roberst: Az éj leple alatt
4 1%
Claudia Gray: Hourglass – Homokóra
4 1%
Angeli Marina: Vérkönny
4 1%
Bernard Cornwell: Excalibur I.-A tél királya
3 1%
I. J. Parker: Sárkánytekercs
3 1%
Nora Roberts: Megigézve ~ Társszerzők
3 1%
Guillaume Musso: Visszajövök érted
3 1%
Marian Keyes: Angyalok
3 1%
Val McDermid: A szirének éneke
3 1%
Raoul Renier: Az exorcista
2 0%
Nora Roberts: Képmutatók
2 0%
Alyson Noël: Shadowland – Árnyvidék
2 0%
Debbie Macomber: Próba szerencse
1 0%
Heather Graham: A vakmerő
1 0%
Daniel Silva: A Moszad ügynöke Moszkvában
1 0%
Vass Virág: Franciadrazsé
1 0%
Margit Sandemo:A kék föld – Varázsjelek 7.
1 0%
E. B. Sledge: Pokol a Csendes-óceánon
0 0%
Licia Troisi: Sárkánylány 1.
0 0%

Melyek voltak  a legjobb könyvek júliusban?

Ebben a hónapban 62 könyv jelent meg. Ebből nekem 11 tetszett. ( 7 Ulpiusos, 3 Gabos, 1 Mórás)

Ad Librum: 1db/semmi
Agave: 2db/semmi
Alexandra: 2db/semmi
Delta Vision: 3db/semmi
Európa: 6db/semmi
Excalibur: 1db/semmi
Gabo: 12db/Johanna Lindsey: A vágy foglyai-A Malory család 8., Julia Quinn: A herceg és én, Julie Garwood : Tűz és jég
General Press: 5db/semmi
Harlequin: 3db/semmi
IPC: 1db/semmi
Móra: 1db/Barbara Wood: Az Álom idején
Szukits: 2db/semmi
Ulpius:  23db/Gena Showalter: Atlantisz, Jeaniene Frost : Síri csendben 3., Karen Rose: Gyilkolj értem, Karin Slaughter :Kín, Kresley Cole : Vámpírvér 4., Lisa Kleypas:Éjfélig vagy enyém – Hathaways 1., Sherrilyn Kenyon: Ördögi tánc 4.

Sherrilyn Kenyon: Ördögi tánc 4.
37 9%
Julia Quinn: A herceg és én
31 7%
Kresley Cole : Vámpírvér 4.
31 7%
Jeaniene Frost : Síri csendben 3.
30 7%
Lisa Kleypas :Éjfélig vagy enyém – Hathaways 1.
25 6%
Gena Showalter: Atlantisz
22 5%
Karen Rose: Gyilkolj értem
20 5%
Julie Garwood : Tűz és jég
18 4%
Nora Roberts: Késleltetett álom
13 3%
Lara Adrian : Vámpír díszdoboz
13 3%
Johanna Lindsey: A vágy foglyai-A Malory család 8.
12 3%
Nora Roberts: Megtalált álom
12 3%
Nora Roberts : Merész álom
12 3%
Karin Slaughter :Kín
9 2%
Agatha Christie: Gyilkosság meghirdetve
8 2%
Nora Roberts: Vőlegények
8 2%
Steven Saylor : Római vér
6 1%
Agatha Christie: Nyaraló gyilkosok
6 1%
Agatha Christie: Temetni veszélyes
6 1%
Catherine Anderson : Csillogás
6 1%
Mary Jo Putney :Egyetlenem
6 1%
Philip K. Dick: A Titán játékosai
5 1%
Christie Golden : A ködök vámpírja
5 1%
Agatha Christie: Gyilkosság a golfpályán
5 1%
Georgette Heyer: Francia négyes
5 1%
David Safier : Pocsék karma
5 1%
Terry Pratchett: Maszkabál
4 1%
Robin Cook: Láz
4 1%
John Connolly: A fekete angyal
4 1%
Steve Berry: A templomosok öröksége
4 1%
Bernard Cornwell: Excalibur III.
3 1%
Debbie Macomber: Csak azért is Matt!
3 1%
Lisa Gardner: A kamra
3 1%
Brigitte Bear: Varázsló Vér – A Nod nyomában
2 0%
Bernard Cornwell:Excalibur II.Isten ellensége
2 0%
Maurice Druon: Zeusz emlékiratai
2 0%
Robin Cook: Agymosás
2 0%
Victoria Holt : Plantagenet prelűd
2 0%
Elizabeth Adler : Bűnös gazdagok
2 0%
Elizabeth George:A nagy szabadítás
2 0%
Freya North : Mindent anyánkról
2 0%
Jeff Abbott: Pokol
2 0%
Lakatos Levente: Barbibébi
2 0%
Stuart MacBride: Hideg gránit
2 0%
Tasmina Perry: Divatdiktátorok
2 0%
Magus: Bíborgyöngyök III.
1 0%
Borisz Akunyin : Halál szeretője
1 0%
Barbara Delinsky: Akit sohasem felejtünk
1 0%
Peter Prange: A bazilika hercegnője
1 0%
Douglas Preston – Lincoln Child : Temetői tánc
1 0%
Lee Child: Ne add fel könnyen
1 0%
Barbara Wood: Az Álom idején
1 0%
Daniel Silva: A Moszad ügynöke a Vatikánban
1 0%
Freya North :Szerelmi titkok – Neked mi a titkod?
1 0%
Robin Pilcher: Közöttünk az óceán
1 0%
Steffy Műmáyer: Agykonyak
0 0%
Pauline Gedge: A Látó
0 0%
James Grippando: Gyilkos szándék
0 0%
Heather Graham: Veszélyes éden
0 0%
C. S. Goto: Vihar
0 0%
Nathan Long: Embervadász 9.
0 0%
Brad Thor: Az első parancsolat
0 0%

Melyek voltak  a legjobb könyvek augusztusban?

Ebben  a hónapban 28 könyv jelent meg. Ebből nekem 4 tetszett. ( 2 Ulpiusos, 1 Gabo-s, 1 Harlequines)

Agave: 1db/semmi
Delta Vision: 2db/semmi
Európa:  7db/semmi
Gabo: 2db/Julia Quinn: A vikomt, aki engem szeretett 2.
General Press: 3db/semmi
Harlequin: 4db/Anne Stuart: Rejtőzködő erény
Maecenas: 1db/semmi
Mangafan: 2db/semmi
Partvonal: 1db/semmi
Ulpius: 5db/Lara Adrian : A vámpír bosszúja, Kresley Cole: Szeress, ha mersz!

Kresley Cole: Szeress, ha mersz!
31 15%
Lara Adrian : A vámpír bosszúja
30 15%
Julia Quinn: A vikomt, aki engem szeretett 2.
28 14%
Hellsing 8.
15 7%
Elizabeth Hoyt: Kígyóherceg
14 7%
Charlaine Harris : Hetedik harapás
11 5%
Amanda Quick : A tökéletes méreg
10 5%
Jayne Ann Krentz: Reménysugár
8 4%
Naruto 11.
8 4%
David Gemmell: Trója
6 3%
Robin Cook: Kóma
5 2%
Katie Fforde: Szerelmes levelek
5 2%
Lawrence Block: A betörő, aki portyára indult
4 2%
R. A. Salvatore: A szellemkirály 3.
4 2%
Susan Wiggs : Nagy levegőt!
4 2%
Robert Merle: Két nap az élet
3 1%
Elizabeth Gilbert : Eat, Pray, Love
3 1%
Barbara Taylor Bradford: Elizabeth
2 1%
Raymond Chandler: A gyöngy bajjal jár
2 1%
Silvana De Mari: Az utolsó ork 3.
2 1%
Anne Stuart: Rejtőzködő erény
2 1%
Debbie Macomber: A boldogság receptje
2 1%
Bertrice Small: Veszélyes örömök
2 1%
Ross Macdonald : A Galton-ügy
1 0%
Charles Martin: Ahol a folyó véget ér
1 0%
Heather Graham: Örök szerelmem
1 0%
Monika Fagerholm: Az amerikai lány
0 0%
Allan Folsom: A Hadrianus-akta
0 0%

  • Több szezonos animék, amik tavasszal vagy korábban kezdődtek, de most fejeződtek be.

Melyek tetszettek a legjobban?

Uragirire szavaztam.

Kaichou wa Maid-sama!
28 29%
Higashi no Eden
20 21%
Uragiri wa Boku no Namae o Shitte Iru
18 19%
K-On!! 2
15 16%
Rainbow: Nisha Rokubou no Shichinin
10 11%
Giant Killing
2 2%
Gokyoudai Monogatari
1 1%
Heroman
1 1%
Major 6th Season
0 0%
  • Nyári szezonos animék

Melyek volt a nyári szezon legjobb animéi?

Számomra ez a szezon nagyon gyengére sikerült. Sokáig úgy volt, hogy nem is tudok majd semmire sem szavazni, de aztán megismertem  a Break Blade-t. Ez pont nekem való.

Shiki
41 20%
Kuroshitsuji II
24 12%
Nurarihyon no Mago
20 10%
Densetsu no Yuusha no Densetsu
16 8%
Black Lagoon: Roberta`s Blood Trail
14 7%
Break Blade
12 6%
Gakuen Mokushiroku: High School of the Dead
10 5%
Ookami-san to Shichinin no Nakama-tachi
9 4%
Seikimatsu Occult Gakuin
9 4%
Black Rock Shooter
8 4%
Mitsudomoe
8 4%
Seitokai Yakuindomo
7 3%
Sengoku Basara Ni
7 3%
Amagami SS
4 2%
Sekirei: Pure Engagement
4 2%
Aki Sora: Yume no Naka
3 1%
Asobi ni Iku yo!
3 1%
Digimon Xros Wars
3 1%
Queen`s Blade: Utsukushiki Toushi-tachi
2 1%
Shukufuku no Campanella
2 1%
Strike Witches 2
2 1%
Bakugan Battle Brawlers: Gundalian Invaders
0 0%
Gakkou no Kowai Uwasa Shin: Hanako-san ga Kita!!
0 0%
Kuttsukiboshi
0 0%
Stitch! Zutto Saikou no Tomodachi
0 0%
Tono to Issho: Ippunkan Gekijou
0 0%

27 hozzászólás to “Nyári szezon-2010”

  1. Barbara-chan Says:

    Tavaszinál: Higashi no Eden, Kaichou wa Maid-sama, bár szerintem Durarara jobb volt, de arra nem lehetett szavazni.
    Nyári: Brake Blade(igaz még nem láttam, de az op visz mindent+a mangájához már volt szerencsém), Kuroshitsuji II(sokkal jobb mint az első), és természetesen Shiki, ami szerintem a nyár legjobbja^^

  2. Zsocaika Says:

    Már bocs, de hogy lehet valamit értékelni, ha még nincs vége? Ehhez túl korán van még…

  3. bviktor Says:

    Az első animés szavazásra Rainbow-ra szavaztam, a nyáriak közül meg Shiki (de még nagyon tetszett Mitsudomoe, High school of the Dead, Nurarihyon, Denetsu)

  4. Corot Says:

    Nem szavaztam, mert nagy lemaradásaim vannak a többszezonos és a nyári animékkel is.

    A többszezonosok közül belekezdtem a Giant Killingbe, de nem fejeztem be és valószínűleg nem is fogom. Az Uragiri folyamatban van, még csak a 17. résznél tartok, de úgy hallottam hogy erős kezdés után jött a szánalmas visszaesés. Viszont a 15. epizód eddig mindent vitt, úgyhogy már nem is nagyon érdekel mi lesz a vége, de persze azért végignézem.
    A Rainbow-t is elkezdtem de félreraktam, egyrészt más animékkel is el vagyok maradva, másrészt úgy gondoltam, hogy erre muszáj lesz ráhangolódnom. Szerintem ez fogja vinni a pálmát a több szezonosok közül.

    A nyári szezont még most is siralmasnak tarom, csak a Kuroshitsuji második rohamát kezdtem el és nézem még most is, így felesleges lenne szavaznom, nem nagyon van hasonlítási alapom.

  5. Mariko Says:

    Én egyelőre jegelem a szavazást, majd talán 2-3 hét múlva, addigra véget ér a nyári animeszezon, és meg tudom nézni a második Higashi no Eden mozit is.
    Meg talán eljutok oda, hogy elolvassam Gaimantől a Temető könyvét (már itt várakozik a polcon ^^).

  6. Takumi Says:

    Tavasz: Rainbow (egyértelműen) és a Higashi. Egyébként túl sok értelmét nem látom pl. a Hakuoukinak, meg az Urabokunak. Szép a grafika, de semmi egyéb, és ugye nem csak azzal akarják eladni? Bár a sok fangirlt már ennyivel is megvették.
    Nyár: Shiki. A HotD (bár azt nem raktad be) egyértelműen röhej kategória, ennél bár csak a komolyságát bizonygató, túlértékelő fanok röhejesebbek. 😀

    • nana Says:

      Tökéletesen egyetértek. A két fengörl-nyáladzós animvől egyiket sem néztem, már csak a shonen-ai gyanússág miatt sem. Amúgy igen, Shiki volt a legjobb(még mindig, mondjuk:3) minden van benne, amit szeretek: hangulat, különleges grafika, izgalmas történet, egyedi zene.
      többszezonosból a K-ONra(mi másra :D) szavaztam.

  7. Elhaym Says:

    Barbara-chan :
    Durarára itt lehet szavazni.

    Tavaszi szezon-2010


    Zsocaika:
    Aki nem tud még dönteni az szavazhat később is, csak év végén fogom lezárni. De szerintem már mindenből lement annyi rész ami alapján ellehet dönteni, hogy melyek tetszenek.

    Takumi
    HotD: erre gondolsz?

    Gakuen Mokushiroku: High School of the Dead

  8. Takumi Says:

    Igen. 😀
    Nem akarom elvenni a kedvedet, de töménytelen fanservice van benne és ha jól tudom, azt nem nagyon kedveled. Amúgy vicc kategória az egész. 🙂

  9. Junchi Says:

    Többszezonosok közül a Rainbow toronymagasan ver minden mást, így arra szavaztam. :3

    A nyári szezonos szavazásnál meg böktem egyet a Shikire, HotD-re, Ookamira, Kuro II-re és a SengoBasa II-re.

  10. Tems Says:

    Könyvek: Murakami, Saylor, Preston-Child és Hellsing 8 kapott szavazatot, az Agatha Christie könyvek még beszerzésre várnak. 😀
    Tavaszi animékből Uraboku kapott egy voksot, de a szép fiúkon kívül semmi sincs benne, de a többibe vagy bele se kezdtem, vagy félbehagytam. Nyáriból Nurarihyon, Shiki és Seikimatsu kapott pontot, SengoBasa 2 nagyon gyenge… :/

  11. Sillya Says:

    Köszi, hogy szóltál! 😀 Szavaztam is. ^^
    Könyvek: Vámpír csókja(vámpírakadémia 3.) Hamuváros(végzet ereklyéi 2.) Csitt,csitt, Naruto 11. a többit nem ismerem, de mindenképp utána nézek. ^^
    Anime: Nurarihyon no Mago(a legeslegjobb :3) Shiki, Break Blade, Seikimatsu, Densetsu no Yuusha és Ookami-san kapott pontot. Szerintem ezek mindenképp érdemelnek egy próbát. a HOTD-on gondolkoztam, de végül nem kapott tőlem pontot, mivel a történet nem rossz, de a túlzott fanservice-re építés nem tesz jót neki. :S

  12. JimRaynor Says:

    Szavazgattam amit ismeretem de ilyen típusú könyvekben nem vagyok járatos úgy főleg animére voksoltam.

  13. Elhaym Says:

    Köszi a szavazatokat.

    Takumi: Ha valamibe még belenézek az szerintem a Shiki lesz. Sok szavazat meggyőző.

    Sillya: Szívesen. 🙂

    JimRaynor: Milyen típusú könyveket szeretsz?

    nana:
    “már csak a shonen-ai gyanússág miatt sem. ”

    Ez meglep, mivel Girl Friendset nagyon szereted. Lány létemre én inkább fiúkat nézek mint lányokat. 🙂 Bár ameddig az Uragirit láttam, addig még nem volt benne csók sem.

    • nana Says:

      azért szeretem a yurit(abból sem mindent), mert a csini lányok jól mutatnak a többi csini lánnyal. najó, viccet félretéve, a yurik, amiket eddig láttam, két kategóriába tartoznak: vagy lányoknak szólnak inkább, pl a girl firends a fiúknak kicsit érthetetlen a sok sminkes/divatos utalással. ilyen divatmanga(persze nem a rossz értelemben :D) meg őket nem köti le a lányok lelki világa, amit ezek a mangák tökéletesen ábrázolnak. ezért sem tartom hitelesenk a női mangaka által rajzolt boys lovet-ot. a másik csoportba a nagyon jó sztorival megáldott yuri tartozik. én személy szerint imádtam a Yamiban a párhuzamos világokban az utazást. meg könyvek/könyvtár van a középpontban, én meg imádok olvasni. A kannazuki no miko egy érdekes alkotás, nagyon furi keveréke a mechánal és a kicsit giccses yurinak. ezért is élveztem annyira 😀
      Ha látok két helyes anime/mangapasit, mindig úgy érzem, tök kár, hogy együtt vannak, ez veszteség a világnak, mindenki sokkal jobban járna, ha a lányokat szeretnék…..

  14. Akari Says:

    Tavasziak közül UraBokura szavaztam, nem csak a grafika és a “fanservice” (?) miatt, nekem személy szerint a klisés történet is bejön. Egyébként én sem láttam benne sok shounen ai-t benne idáig [konkrétan semmit], szvsz inkább esik gender bender kategóriába.

    Nyáriak közül pedig egyértelműen Shiki, bár a Nurarihyon és a Densetsu is tetszetősek. (Ookami-san pedig a szezon hülye animéje, de mindenképpen jó értelemben. Agyzsibbadt állapotban kifejezetten kellemes. :))

  15. Elhaym Says:

    Akari: gender bender: Az mit jelent?

    nana: Ez igaz. Sokkal jobb lenne egy olyan BL amiben a szereplők lelki világa kerülne előtérbe és a történet sem lenne klisés. Ilyennel is csak kétszer találkoztam, de azok regények voltak és nem mangák. Azt sem szeretem, hogy a BL mangák többségében az egyik fiú úgy néz ki mint egy lány. Ha már BL akkor mindkét főszereplő legyen férfi.

    “Ha látok két helyes anime/mangapasit, mindig úgy érzem, tök kár, hogy együtt vannak, ez veszteség a világnak, mindenki sokkal jobban járna, ha a lányokat szeretnék…..”

    Ezzel a valóságban is így vagyok. 🙂

  16. Sanders Says:

    Black Lagoon, ez számomra egyértelmű:P Amilyen darálásnak, gunfightnak, vérontásnak, poénoknak, WTF jeleneteknek elébenézünk…És már az első részben elkezdődött a mi kis kedvenc ‘Bloodhound”-nk bosszúja:D Ez a cselédlány tud ám valamit. Amikor mangában elolvastam, több órára a gép elé szögezett és némely jelenetekre nem mondhattam az irrealitása miatt, hogy béna, hisz annyira baromi jó volt. Régen találkoztam már ilyen mangával, ami így letaglózott. Egyszerűen elképesztően jó volt, főleg az utolsó kétharmadában. És eddig az anime sem okozott csalódást. Ha a további részeket is így oldják meg, örök első lesz a ranglistámon:D

  17. Elhaym Says:

    Lehet egyszer én is megnézem ezt az animét, már többen ajánlották nekem.

  18. Sanders Says:

    Én is csak ajánlani tudom neked. A többi vagy egyes vélemények szerint a kategóriájában nem találsz ennél jobbat. Aszem 2006-ban három “díjat” is bezsebelt.

  19. Elhaym Says:

    Akció animék közül eddig a Kurokami tetszett a legjobban, de arra is csak 8 pontot adtam.

  20. Sanders Says:

    Belenéztem abba az animébe(kurokami), de -szerintem- két világ.

  21. Elhaym Says:

    Ezen az oldalon ezekhez az animékhez hasonlítják a Black Lagoont.

    http://myanimelist.net/anime/889/Black_Lagoon/userrecs

  22. Mariko Says:

    No, és is eljutottam oda, hogy szavaztam. ^^

    A könyveknél a Temető könyve és a Csodaidők 4 kapott egy-egy voksot, de Az Ikrek próbája még elolvasásra vár a listából, mondjuk előbb még előző két kötetet kellene elolvasnom. ^^’
    Meg dobtam még egy szavazatot a Hellsing 8-ra is.

    A többszezonos animéknél nem szavaztam. Csak az Higashi no Eden-t és az UraBokut láttam a felsoroltak közül, de azok egyike sem érdemel szavazatot. Sajnos a végére a Higashi no Eden-t is eltolták bármennyire jó is volt a TV sorozat. 😦
    A tavasziak közül a Shiki, a Brake Blead és a NuraMago kapott voksot, bár ezek közül még egy se ért véget, úgyhogy ez egy megelőlegezett bizalom. ^^ Remélem nem szúrják el egyiket sem a végére.

  23. Elhaym Says:

    Köszi, hogy szavaztál.

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .