Nyári szezon 2009

Nyáron indult animék között nem igazán volt kiemelkedő darab. Kevés időm miatt a Tokyo Magnitudét, Canaant és az Umineko No Naku Koronit nem kezdtem el. Tokyo Magnitudét szerintem a későbbiek folyamán se fogom megnézni, nem hiszem, hogy tetszene. Sokan csalódtak benne, lehet nem kellett volna előre hypeolni.

Spice and Wolf 2 érdekelt volna, de nem jött hozzá  még magyar felirat.
Így a nyári szezonból végül két animét kezdtem el.

uta

Utawarerumono Ova

Történet: A palota közelében  a csapat egy csecsemőt talál, amit be is fogadnak.
Pozitívum: Jó újra látni a szereplőket.
Negatívum: Sok  benne az ecchi.

bake

Bakemonogatari

Történet: Főszereplő találkozik egy lánnyal, akinek nincs súlya.
Pozitívum: Hangulat miatt nem unalmas.
Negatívum: Történet nem nagy szám. Szereplők sem szimpatikusak.

Umineko no Naku Koro ni
10 25%
CANAAN
7 18%
Spice and Wolf II
7 18%
Más.
5 13%
Tokyo Magnitude 8.0
4 10%
Bakemonogatari
2 5%
Utawarerumono OVA
2 5%
Princess Lover!
1 3%
Needless
1 3%
Kanamemo
1 3%
Umi Monogatari
0 0%
Kuruneko
0 0%
Aoi Hana
0 0%

Több szezonos animék amik tavasszal, vagy korábban kezdődtek, de most fejeződtek be.

Phantom- Requiem for the Phantom: Nem haladtam vele, mivel nem jött hozzá felirat.

Pandora Hearts: Utolsó 3 résznél eltértek a mangától. Alternatív befejezés  rosszat tett az animének. 😦

Tears To Tiara:
Nem lett kedvenc fantasym, de nem is volt rossz. Szerencsére a sztori is jól le lett zárva. 🙂

07 Ghost: Kicsit lassú, mivel egy rész 1 fejezetet dolgozott fel. Sztori is befejezetlen.  De ennek ellenére mégsem okozott csalódást az anime. Sorozatnak főleg a karakterek az erősségei.

Valkyria Chronicles: 10- 14, 17- 24es részek nagyon izgalmasak, pörgősek. Drámai részek nagyon meghatóak. Romantikus és humoros részek jobbak és részletesebbek mint a gameben. Háborús hangulat jól ellett találva, sorozatot kevés szereplő élte túl. Történet klisé mentes, kiszámíthatatlan. Nálam mindig ez a legjobb anime ebben az évben. Azt viszont sajnáltam, hogy az egyik kedvenc szereplőm is meghalt, de nem önfeláldozóan mint a gameben, hanem csak egy sima ellenség ölte meg. 😦 RPG rajongóknak kihagyhatatlan.

Pandora Hearts
10 25%
Valkyria Chronicles
7 18%
Shugo Chara!! Doki
4 10%
Phantom ~Requiem for the Phantom~
4 10%
07-Ghost
3 8%
Hayate no Gotoku – 2nd Season
3 8%
Chi’s New Address
3 8%
Guin Saga
2 5%
Shangri-La
1 3%
Basquash!
1 3%
Tears to Tiara
1 3%
Saki
1 3%
Arad Senki ~Slap Up Party~
0 0%
Souten Kouro
0 0%

13 hozzászólás to “Nyári szezon 2009”

  1. Zsocaika Says:

    Fight Ippatsu! Juuden-chan!! volt az egyik legjobb anime 😀 A Spice and Wolf 2 is nagyon tetszett és a Princess Lover! is jó volt.

  2. SaiyaGin Says:

    “Háborús hangulat jól el lett találva”

    Elnézést, de ezen kacagnom kellett.
    A csaták fele úgy zajlik le, hogy a főszereplőék egysége (bármilyen védőöltözet nélkül, és a katonák fele miniszoknyában harcoló tizenéves lány) nyugodtan rohangászik a csatatéren, miközben az ellenség géppuskával lő rájuk, és csak akkor találnak el valakit, ha a cselekmény szempontjából szükséges, hogy az illető megsebesüljön. Rohangálás közben általában lazán lelövik az ellenség páncélt viselő katonáit. A kedvencem talán az a jelenet volt, amikor valaki futás közben kapta le a távoli toronyból célozgató mesterlövészt. (Ez egyébként abban a csatában volt, amikor 20-30 gyalogossal és egy szál tankkal elfoglaltak egy olyan nagyon fontos erődítményt, amit két tábornoknak a csapatai védtek elvileg.)
    A másik csúcsszuper az a rész volt, amikor a sorozat vége felé úgy foglaltak el egy várost, hogy az országúton szépen besétált a 10-15 gyalogos meg az egy szál tank és halomra lőtték a magukat a város központjában elbarikádozó ellenséget. (Még mindig miniszoknyában.)
    Ja, meg az is jó volt, amikor az utolsó előtti részben a rakétavetős katona félpercenként lövöldözött, amikor nem is vitt magával muníciót, egy másik karakter pedig vezetés közben a mesterlövészpuskájával lelőtt 4-5 ellenséget, természetesen ő is újratöltés nélkül.

    „sorozatot kevés szereplő élte túl”
    Az egyik oldalon csak két (na jó, három) fontosabb szereplő nem élte meg a sorozat végét.

    Még egyszer elnézést kérek a hangnemért, de sokat vártam ettől a sorozattól és nagyot csalódtam benne, úgyhogy nem bírtam szó nélkül elmenni a fentiek mellett.

  3. Nana Says:

    NAgyon vaciláltam az Aoi Hana-Kanamemo-Umineko hármasból,végülis azért szavaztam a Kananmemora,mert úgy gondoltam,az umineko úgyis fölényesen nyer,aoi hana meg elég sok szavazatot fog kapni(csaldótam),másrészről pedig Kana története nagyon vicces xD

  4. viral Says:

    Nyári szezonból egyértelműen a Bakemongatari volt a kedvencem, nem nagyon tudnék rá rosszat mondani. Amúgy a történet, amit leírtál csak az első 2 részre igaz, mert mini-arcokból áll az anime, amelyekben mindig másik lány természetfeletti problémáiban segít a főszereplő. Nekem ezek közül mind tetszett, kivéve a második, ami egy kicsit unalmas volt.
    Ezzel szemben a Canaan-al a végére elég nagyot csalódtam, pedig egész jól indult. Kár, hogy félúton megfeledkeztek a történetről és csak akcióból állt az egész sorozat.
    Néztem még a Tokyo Magnitude-ot, és az Aoi Hanát is, és nem voltak rosszak, de nem is fognak maradandó élményt nyújtani számomra. Ezek közül a Tokyo Magnitude tetszett kevésbé, a vége eléggé erőltetettnek tűnt.

    Két-szezonos animékből a Hayate no Gotoku!! volt a kedvencem, az első szériát is imádtam, de ez szinte mindenben rávert arra. Ezen kívül szerettem a Valkyria Cronicle-t is, illetve elkezdtem a Pandora Hearts-ot és az Arad Senki-t, de ezeket félbehagytam, majd egyszer biztos folytatom őket.

  5. DDv Says:

    Spice and Wolf 2-re szavaztam, de szívesen szavaznék a Bakemonogatarira is, ha lehetne kettőt jelölni. Remélem lesz S&W3. 🙂

  6. -OJ- Says:

    Én még jó ha a felét láttam csak ezeknek, szal egyelőre no comment

    SaiyaGin: a Valkyriánál a háborús hangulatról volt szó, ami azért valóban megvan benne (mégha maguk az összecsapások végtelenül gyerekesek is).

    A történet pedig valóban klisé mentes, de az események kb csak abból állnak xD

  7. Elhaym Says:

    Köszi a szavazatokat.

    SaiyaGin : Háborús hangulat alatt nem a valós háborút értettem, hanem azt a fantasys háborús drámai hangulatot amit szeretek.

    Játékokban nem szoktak a szereplők háborúban páncélt viselni, csak a lovagok, azok meg a Valkyriában nincsenek. Ez már megszokott. Animében is nagyon ritka, legtöbbször mindenki a hozzá illő ruhában megy harcolni. Van pl aki majdnem ruha nélkül mert az illik a karakter jelleméhez.
    Ez egy fantasy anime, úgy kell rá tekinteni.

    Folytatásban egyébként még fiatalabbak lesznek a szereplők.

    A folytatás két évvel az első epizód után, 1937-ben játszódik – a Gaul Királyi Katonai Akadémia kadétjai Gaul déli részében küzdenek a helyi lázadók ellen, központi témává emelve az akadémián tanultak helyességét a való életben. A game információink szerint még 2009-ben kijön Japánban, Amerikába és Európába viszont csak 2010-ben várható.-A játékot azért PSP-re készítik, mert szeretnék szélesebb közönséggel is megismertetni a Valkyria Chroniclest. A harcrendszer alapvetően nem változik. A két évvel később játszódó történet szereplői iskolások, jobban mondva kadétok lesznek, akik ha nem a hadszíntéren vannak, akkor órákra járnak, szórakoznak vagy ahogy az lenni szokott, szerelmi szálak szövődnek köztük.
    A történet egyik újdonsága/érdekessége éppen a fentiekből adódik, vagyis a felhőtlen iskolai évek kerülnek kontrasztba a váratlan háborús eseményekkel. Változatosabban felszerelhetővé válnak a harckocsik és egyedibbé tehetők lesznek a katonák, de a közös szintlépés megmarad.
    Az első résszel megegyezően, ez alkalommal is drámai történetben lesz része a játékosoknak.

    Játéknak egyébként a harci rész volt a nagy erőssége, másik meg ez.

    Részesei lehetünk egy csodálatos szerelmi történetnek; tanúi lehetünk barátságok születésének; meggyőződhetünk a hazafiasság, a hősiesség, a bátorság és a testvéri szeretet erejéről…

    Hangulat, karakterek mellett ezek miatt lett nagy kedvenc. Minden benne volt amit szeretek egy fantasyban.

    Itt a játék értékelése.

    Ha elolvassuk látjuk, hogy miért is nagyon jó.

    http://playstationcommunity.hu/note/323

    Egyedül azt sajnálom, hogy az animéből ez kimaradt. Remélem a specialban benne lesz.

  8. SaiyaGin Says:

    “Ez egy fantasy anime, úgy kell rá tekinteni. ”

    Nos igen, ebben van valami.

  9. baluzz Says:

    Hát őszintén szólva éppenséggel néztem egy nyári sorozatot(még most is megy), de az is nagy csalódás lett, szóval így nem tudok szavazni.

  10. Elhaym Says:

    Nyári szezon szerintem sem lett valami jó. Őszinél meg még nem döntöttem el mit fogok nézni.

    SaiyaGin: 🙂 Videót megnézted?

  11. Maron Says:

    Nyári szezonból mindössze 2-t néztem ki, ebből az egyik a Hetalia volt, ami gyakorlatilag az első szezont folytatta, szóval kicsit bajos új sorozatnak nevezni. A másik az Umineko no naku koro ni, amiből még 11 rész hátravan, és bár nem hibátlan adaptáció, vannak kisebb-nagyobb bakik, de eddig nem rossz, bár az eredetit nem ismerőknek nem biztos, hogy minden egyértelmű.

    Pandora Hearts véleménnyel meg 100%-ig egyetértek, nekem az volt az utolsó 3 résszel a bajom, hogy mintha a készítők sem tudták volna, hogy is kéne lezárniuk, komolyabb alternatív befejezést nem lehetett már készíteni, annyira hűen követték a mangát, ez meg… Furcsa lett nagyon. Az is jobb lett volna, ha egyszerűen félbehagyják, mint ez a befejezés. =/

  12. Elhaym Says:

    Szerintem is jobb lett volna. Alternatív befejezéseket amúgy sem szeretem.

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .