Detective Conan: 1- 52. rész

conan


Ez az az anime amit gépen biztos nem kezdtem  volna el nézni. Egyrészt a hossza miatt ( több mint 500 rész), másrészt nem szeretem a neverending sztorikat és az olyan sorozatot ahol a legtöbb rész különálló, epizódikus. Régies grafika nem zavart, illik az animéhez.
Történet érdekesen indult. Kudou Shinichi 17 éves diák, éles eszével felnőtteket megszégyenítő módon old meg bonyolult ügyeket. Rendőrség ezért gyakran kérte a segítségét. Egy napon Shinichi és Ran a vidámparkba megy. Szellemvasúton egy gyilkossági ügybe keverednek. Shinichi hamar megoldja az ügyet, de felfigyel két gyanús , feketébe öltözött férfira. Shinichi követi őket, de a fekete ruhások észreveszik, megitatnak vele valamit amitől 7 évessé változik.  Agase professzor szerint elkell titkolni Shinichi valódi kilétét nehogy a barátai veszélybe kerüljenek. Shinichi álneve Edogawa Conan lesz. Agase Ran gondjaira bízza Conant. Ran apja Mouri Kogoro egy detektív, így Shinichi abban bízik, hogy rajta keresztül a fekete ruhások  nyomára tud majd bukkanni és megszerezheti a méreg ellenszerét, amivel visszaváltozhat 17 évessé.

Főszál 52 rész alatt nem nagyon haladt, de ennek ellenére mégis szórakoztató volt a sorozat, remek kikapcsolódás volt minden csütörtök este. Különféle gyilkosságoknak, bűntényeknek voltunk szemtanúi, ahol a jó krimikhez hasonlóan nem biztos, hogy hamar kilehetett találni ki lesz a tettes, vagy hogyan követte el.
Anime fordítása tetszett, jók voltak a szövegek, beszólások.
Kedvenc szereplőm nem volt, de a gyerek szereplőkön kívül mindenki szimpatikus volt. Kogoron pl sokat lehetett nevetni. Magyar szinkronra sem volt panasz. Forgács Péter ( Mouri Kogoro), Czető Ádám ( Conan) , Bartucz Attila ( Shinichi), Vadász Bea (Ran) kiváló munkát végzett. Egyedül a mellékszereplők hangját nem találták el mindig jól.
Jelenleg minden hétköznap ismétli az Animax a sorozatot. Aki teheti nézze, kellemes szórakozást fog nyújtani esténként és így talán a nézettség is nől és akkor  lesz remény a folytatásra. Én örülnék neki.

Történet 5 pont
Hangulat 8 pont
Karakterek 7 pont
Grafika 8 pont
Szinkron 9 pont
Zene 8 pont
Pozitívumok: Szórakoztató, remek kikapcsolódást nyújt .
Negatívumok: Történet főszála lassan halad.
Öszpontszám 7 pont

111 hozzászólás to “Detective Conan: 1- 52. rész”

  1. bviktor Says:

    Szerintem nagyon jó . ^^ Kár hogy Animax nem adja tovább.

    • HUKLIO Says:

      Sziasztok ha szeretnétek hogy a detetctive conan anime sorozatott folytassák a movikkal eggyyütt gyorsan és rendesen feliratozva akkor regisztráljatok be a http://naruto-team.hu címre és közöld hogy a detective conan miatt jöttél hirdesd minél több embernek mert minél többen jönnek annál hamarabb kezdik ell léci segítsetek hirdetni http://naruto-team.hu előre is kössz HUKLIO léci hirdessétek az oldalt a conan miatt.

  2. Elhaym Says:

    Sajnos, pedig jó lenne. Kevés a jó krimi.

  3. Ivi Says:

    Nagyon üdítő sorozat volt a sok shounen fight között. A főszál lassú haladása végülis érthető és szerintem egyáltalán nem zavaró. Ahogy írtad, a szinkronok és a karakterek rendben voltak, a történetek eléggé csavarosak.

    Én még kiemelném a zenét, ami tipikus detektív filmekre hasonlító dallamokat vonultatott fel jazzes környezetben.

    Remélem, hogy a minden nap megy egy epizódos ismétlést többen fogják nézni és mégis meg fogják venni a következő évadot is ebből.

  4. Andicilin Says:

    Nekem az egészben a szinkron tetszett a legjobban. Túl azon, hogy a főszereplők remek hangokat kaptak, a szöveg is többnyire mókásra sikerült. Egyedül akkor volt egy baromi nagy baki, amikor feltűnt az a másik tini nyomozózseni, és Shinichi/Conan a magyar verzióban elárulta, hogy Shinichi=Conan, de persze mivel eredetileg nem így történt, ezért senki se reagált arra, amit mondott. XD
    Úgy elnézegettem, különösebben nem vártam tőle semmit, ezért nem is csalódtam benne.

  5. Barbara-chan Says:

    Csak 51 részt adtak le, mivel ha youtubén megnézed a részeket látod, hogy amit ők pl. 52-nek adtak az 51 a valóságban:D Passz hogy csúsztak el, nem mindig néztem, csak gépen töltöttem le, hogy betudjam pótolni, de az biztos hogy egy ideje elvannak számozásilag 1-el csúszva, na majd ismétlésnél kiderül

  6. bviktor Says:

    Azért van csúszás, mivel az “Holdfény szonáta gyilkosságok” (11.rész) ügy japánban egy órás special volt, de a magyarok két részre választották.
    Akkor lesz majd igazán csúszás amikor nem csak egy órás hanem 3 órás specialok lesznek XD

  7. Catrin Says:

    Nálam nagyon favorit lett a sorozat. Az egészet imádom, szinkron szuper, reménykedem a folytatásban…

  8. SaiyaGin Says:

    A történet főszála csak eleinte lassú, később egyre jobban felgyorsul. Amit igazán zseniálisnak tartok benne, az az, ahogy néha egyes apró, elsőre jelentéktelennek tűnő eseményről sok-sok résszel később kiderül, hogy valójában még egy (esetenként több) rétege is van a dolognak.

  9. Barbara-chan Says:

    Belenéztem, és tényleg mintha két rész rémlene, bár már az endinget nem tudom, hogy oldották meg, de majd ki lesem most majd az ismétlésbeXD

  10. Elhaym Says:

    Ivi : zenék bennem annyira nem maradtak meg.

    SaiyaGin : Így most még inkább sajnálom, hogy bizonytalan a folytatás.

    Barbara-chan : Endinget hozzá tették mindkettőhöz, úgy ahogy a Kaleidoban a Leyla Ovanál.

  11. A mordályos nyul Says:

    Nekem is nagy kedvenc lett a sorozat. 🙂

    Csak nekem rémlik úgy, hogy Shinichinek pirulát adtak be? Vizet itattak meg vele, hogy lemenjen a tabletta.

  12. DreN Says:

    Igen egy kapszulát adtak be neki és vizet itattak vele,hogy lemenjen.

  13. baluzz Says:

    Én meguntam az egészet. Túl hosszú nekem!:(

  14. Barbara-chan Says:

    De, csak nem vágom Shinichi miért nyelte le:D

    • SaiyaGin Says:

      Bevert fejjel, félig öntudatlanul, fegyveres gengszterek lábánál fekve nem nagyon tudott mást tenni. Gyakorlatilag lenyelették vele.

  15. Wagner Says:

    én fél részig bírtam, a szinkron meg a nagy fülü kisgyerek kikergettek a világból 🙂

    • A mordályos nyul Says:

      Pedig ennek a sorozatnak az egyik legjobb a szinkronja. (Szerintem meg az összes közül a legjobb, de ez már magánvélemény. 🙂 )
      Karakterdizájn alapján megítélni egy sorozatot pedig elég szűklátókörű szerintem. 😕 Ez olyan, mintha csak azért nem enném meg a fagyit, mert csavarmenetben tették a tölcsérbe, nem pedig gombócformában. ^^”

  16. hirotaka1 Says:

    Én csak az elejéből láttam részeket, a jó szövegen kívül semmi extrát nem találtam benne, szimpi karaktert sem. De szerintem végignéztem volna ha látható távolságban lett volna a sorozat vége. Nem volt kedvem még egy neverending animébe belekezdeni és ugye emiatt a sztori is lassúvízpartotmostegyszermajdvége lesz típusú.

  17. DreN Says:

    Nem itt most az volt a baj,hogy nem egybevették meg a két évadot.Mivel a 2.eleje már egyből főszállas,aztán sorba jönnek a jobb részek.És ha a 3.évad is megvételre került volna,akkor “jobb lett volna”.Mivel az az évad vonza az egyik legjobban a rajongók táborát,mivel ott feltűnik egy állandő főszereplő.Aki legalábbis nekem szimpibb,mint pl.Ran.

  18. viral Says:

    Wagner: Az első részben nem is volt még Shinichi kisgyerek, kire gondolsz?

    Én is sajnálom, hogy vége, bár mostanában már nem nagyon néztem, helyette a főtörténetes epizódokat néztem előre. A szinkron tényleg jó volt, főként Kogoro hangja. Conané sem rossz, de később lesznek olyan komolyabb helyzetek, ahol túl vékony lesz a hangja. A japánban elég mély hangja van, csak Ranék és a gyerekek előtt vékonyítja/gyerekesíti el.

  19. mazur51 Says:

    Nekem nagyon tetszik és sajnálom, hogy több részt egyelőre nem vettünk meg, pedig a későbbiekben csak még jobb lesz.

  20. butyok13 Says:

    Nekem is nagyon tetszett, szívesen elnézegettem. Remélem még megveszik majd tovább is, mert magamtól nem ülnék neki, az biztos, pedig amúgy jól szórakoztam rajta. 🙂

  21. Elhaym Says:

    A mordályos nyul:
    “Csak nekem rémlik úgy, hogy Shinichinek pirulát adtak be? Vizet itattak meg vele, hogy lemenjen a tabletta.”

    Lehet, már nem emlékszem jól. De majd a héten újra megnézem az első részt.

    Wagner :
    Szinkronnal mi volt a gond? Grafikán látszik, hogy 96os. Nekem nem volt vele bajom.

    viral:
    “Conané sem rossz, de később lesznek olyan komolyabb helyzetek, ahol túl vékony lesz a hangja.”

    Szerintem ha megveszik a folytatást ezzel nem lesz gond, addigra már Czető Ádámnak sem lesz gyerek hangja.

    DreN :
    “ott feltűnik egy állandő főszereplő.Aki legalábbis nekem szimpibb,mint pl.Ran.”

    Őt, hogy hívják?

  22. DreN Says:

    “Sherry”

  23. Elhaym Says:

    Van róla kép?

  24. DreN Says:

    Beírod a googleba.Ott találsz jó sokat róla:P

  25. DreN Says:

  26. Wagner Says:

    viral: ki mondta, hogy az első részbe néztem bele, valami nagy házban volt egy csomó detektív..meg valami gyilkost kerestek és asszem az öreglány volt gyanús, a bajszos csávónak meg rohadtul irritáló volt a hangja.

    elhaym: a grafikán látszik, hogy 96-os?
    én nem tudom megállapítani ránézésre, hogy egy anime mikor készült, a nagy fülü emberkéknek meg nincs köze az évjárathoz 😀

  27. viral Says:

    Wagner: Hát, a “fél részt bírtam” számomra egyértelműen az első rész felét jelentette, de mindegy.

    Amúgy a fülek helyzete kicsit javult már a későbbiekben, bár igazából nagyon könnyű megszokni. Mondjuk a grafika is elég sokat változott az első részhez képest.
    Pl. itt van Conan a második részben, és a jelenlegi részekben:

    DreN: Sherryt/Ait én is jobban bírom mint Rant, de sajnos kevés esélyt látok arra, hogy végül vele fog Shinichi összejönni. Legalábbis eddig eléggé úgy tűnik, hogy Conan “észre sem veszi” őt, pedig már egy pár-száz része ő is jelen van.

    • SaiyaGin Says:

      Van valami abban, hogy Shinichi/Conan nem veszi észre Ait, de szerintem inkább az a fontos, hogy Ranon kívül senki sem érdekli, nem foglalkozik más lányokkal (és ez már így van egy ideje).

  28. DreN Says:

    Ja Ai sokkal szimpibb.Ran csak siránkozni tud,közbe Ainak sokkal több oka lenne siránkozásra…

  29. Elhaym Says:

    DreN: Köszi a képet.

    Wagner: Grafikán látszik, hogy nem mai szintű. Egyébként ha szereted a krimit és megszereted a sztorit akkor a grafikát is hamar meglehet szokni.

  30. Wagner Says:

    mostanában nincsen kedvem 500 részes állóképekből álló rajzfilmeket nézni amiben kisgyereknek nyomoznak, de kösz a bíztatást ^^

  31. viral Says:

    Még jó, hogy tudod, hogy Conan valójában nem is kisgyerek. ^^ Amúgy milyen állóképekről beszélsz? Egy animéről beszélünk?

  32. Wagner Says:

    Igen tudom, hogy Conen egy felnőtt ember aki úgy gondolta, hogy nagyfülü óvodássá változik… olyan állóképekről beszélek, hogy az animék 70 százalékában alig van mozgás (vagy nagyon darabos) olyan mintha egy képregényt néznék, sőt ha még magyar szinkront is tesznek alá akkor tényleg bealszok rajta.

  33. Elhaym Says:

    SaiyaGin:” Ranon kívül senki sem érdekli, nem foglalkozik más lányokkal”

    Jobb is így. Csalódtam volna Shinichiben ha megcsalta volna Rant.

    Wagner :
    Szerencsére csak lélekben gyerek, olyat én sem néznék ahol gyerekek lennének a főszereplők. Akkor ajánlom neked inkább a Monstert. 🙂

    Nem szereted a magyar szinkront? Pedig mostanában nagyon jók. Van amikor jobban is tetszik egy anime magyarul mint japánul. Pl FMA és a Nana ilyen volt.

  34. viral Says:

    “Igen tudom, hogy Conen egy felnőtt ember aki úgy gondolta, hogy nagyfülü óvodássá változik… ”

    Azért ez így nem igaz, nem önszántából változott kisgyerekké, és nem is volt igazán felnőtt, csak 17-18 éves.

  35. DreN Says:

    Ha valakit esetleg érdekelne.A legújabb op:http://www.youtube.com/watch?v=-8Ykxco0Xa0

  36. Elhaym Says:

    Köszi. 🙂

  37. Wagner Says:

    micsoda vitába keveredtem 🙂

  38. Elhaym Says:

    Szerintem ez még nem volt vita. Egyébként én már voltam úgy, hogy egy rész után negatív véleményt mondtam egy animéről, aztán 10 pontos lett. Így most már inkább mindent végignézek, aztán mondok véleményt. 🙂

  39. Dimenso Says:

    Én sem szoktam mások véleményére halgatni, mert ugye egy 2 pontos lehet a számomra 10 is. A műfajtól függ. Véleményt én sem szoktam mondani csak ha már láttam végig mert ugye az igazán húzós csavarok a végén szoktak lenni.

  40. DreN Says:

    Én is így vagyok ezekkel a pontokkal.Előbb végignézem az animét és csak utána döntök.Viszont egy kicsit nagyon furcsálom,hogy ennyire becsődölt náluk ez az anime,mármint a Conan.Hisz aki csak megnézi a statisztikákat így is a legnézetebb animék között van még mindig. http://www.animenewsnetwork.com/news/2009-09-19/japan-animation-tv-ranking-september-7-13
    Eszerint csak lehet benne valami:) Vagy csak mi magyarok vagyunk oylanuk,hogy “régi?akkor meg se nézem”.

    • SaiyaGin Says:

      Ha ezek az animék régóta is futnak, maguk a részek újak (jó, a DB-t kivéve), szóval a grafika minősége miatti problémázás nincs meg. A másik meg az, hogy ezek közül néhányat már a mostani gyerekek szülei is néztek, úgyhogy gondolom a nosztalgiafaktor is közbejátszhat.

  41. DreN Says:

    Ha az első gyerekszintűeket nem nézzük.
    One Piece,Dragon Ball,Detective Conan.Ez a 3 szokott váltakozni.

  42. Elhaym Says:

    Dimenso : “húzós csavarok a végén szoktak lenni.”

    Én már RPGknél is megszoktam, hogy az első pár óra nyugis, a szereplők megismerésével telik el, aztán indul csak be a történet. 🙂

    DreN : “One Piece,Dragon Ball,Detective Conan.Ez a 3 szokott váltakozni.”

    Jól jönne egy kis változatosság.

    “Vagy csak mi magyarok vagyunk oylanuk,hogy “régi?akkor meg se nézem”.

    Szerintem igen. Pl játékoknál is sokan azt veszik meg aminek jobb a grafikája. Aminek meg gyengébb azt nem, pedig sokszor jobb és kidolgozottabb a történetük.

  43. balu Says:

    nem tom hol tom megnézni conan detective részeket segitsetek

  44. Elhaym Says:

    Sajnos nem tudom. De valaki biztos tud majd segíteni.

  45. Tim Says:

    videoplayeren vannak részek.de sokkal jobb a manga.én azt ajánlanám neked.itt van pl egy scan a legújabb fejezetekből,csak úgy a grafika miatt. http://dctp.ws/V68-Reader/V68-5Read/V68-5/File704_013.png

  46. Kópé Says:

    Hello!
    Tudnátok segíteni?
    Hol nézhetem meg a conan 50 feletti részeket?

  47. Elhaym Says:

    videoplayer, torrent, megaupload.

  48. Kópé Says:

    és magyar felírat mert úgy nem igen láttam

  49. Elhaym Says:

    Magyar felirat sajnos nincs hozzá.

  50. Kópé Says:

    akkor bármilyen nyelvű felírat tudok valahonnan szedni?

  51. Tim Says:

    conanhunsub.weebly.com
    vagy német szinkronosan van,angol feliratosan youtubeon.

  52. Elhaym Says:

    Köszi a linket.

  53. iza Says:

    a moviekat elkezdték már fordítani?

  54. Elhaym Says:

    Sajnos erről még nincs hír.

  55. iza Says:

    az Ai Haibara hányadik részben szerepel először?

  56. Elhaym Says:

    A 129. részben.

  57. iza Says:

    bocsi hogy ennyit kérdezősködök de azt nem tudja e valaki hogy hattori heiji mejik részben tudja meg hogy conan valójában shinichi?

  58. Elhaym Says:

    HUKLIO : Remélem jövőre már láthatjuk az újabb részeket.

  59. Kara Says:

    Bocsika h zavarok de tudja valaki h hol lehet megtalálni az 52.részt?

  60. Elhaym Says:

    Magyarul?

  61. Pötty Says:

    Hehh…Most néztem meg a legújabb openinget és most már nem orbitális fülük, hanem hosszú hegyes orruk van a szereplőknek! Haladunk lefelé…xD

  62. Elhaym Says:

    Hol lehetne megnézni az openinget?

  63. Kara Says:

    Magyar felirattal is jó csak legyen meg mert idegbajt kapok.Mondjuk az az előnye hogy eddig movikat néztem de most abból se találom a 3at.:(

  64. Elhaym Says:

    SaiyaGin: Köszi.

    Kara: Animaxról nem tudod felvenni? Régebben a http://www.filestube.com oldalon láttam még az 52. részt.

  65. Kara Says:

    Köszi!

    Sajna nem tudom felvenni mert nincs Animexem se Jetix. Úgy igazából tévét se nézek mióta szüleim elváltak.

  66. Elhaym Says:

    Szívesen.

    😦 Remélem békében váltak el.

    Én inkább csak este nézek tévét, nappal ha ráérek akkor olvasok.

  67. Kara Says:

    Igen békében.Mármint béke van mióta elváltak.

    Olvasni én is szeretek!:) Meg írni is.

  68. Elhaym Says:

    Akkor jó.

    Miket szeretsz olvasni? Miket írsz?

  69. Kara Says:

    Most épp Narniát olvasok és a Fekete Szívnek ami saját irományom, szóval annak a második részét írom. Tervezek még egyet aztán vége, de már tudom a következő könyvem címét. (meg még néhánynak jó előre:))

  70. Elhaym Says:

    Fekete Szív: Neten ellehet olvasni?

    Látom szereted a fantasy könyveket.

  71. Kara Says:

    Nem, de ide berakhatom. Mondjuk igaz, hogy 11 oldi. Egyébként egy fantasyt nem olvastam csak sok mesét nézek.X)

  72. Kara Says:

    Könyvnek kicsit kevés, de pályázatra ment ezért lett rövid, de a folytatás hosszabb lesz.

  73. Elhaym Says:

    Ha nem gond ide elküldheted:

    elhaym@freemail.hu

    Mik a kedvenc animéid?

  74. Kara Says:

    Naruto, Elfen Lied, Chrono Crusade, Bleach, Soul Eater és persze a Conan a Detecive. (és még sorolhatnám, mert minden anime amit látok az a kedvencem lesz egy idő után:) tisztelet a kivételnek)

  75. Elhaym Says:

    Köszi. Death Noteot és a Nanát is szereted?

    Holnap lesz a Conan 52. része, ha még nem láttad.

  76. Kara Says:

    Death Noteot igen a Nanát még nem láttam.

    Holnap? Hol?

    És bocsi h még nem küldtem át csak még nem jutottam el odáig, de majd nemsoká átküldöm.(mármint a “könyvet”)

  77. Elhaym Says:

    Animaxon volt.

    Semmi gond. Köszi előre is.

  78. Kara Says:

    megpróbáltam elküldeni de nem sikerült, még majd próbákszok vele

  79. Elhaym Says:

    Óriásfileként küldöd?

  80. Kara Says:

    Nem tudok óriásfilet küldeni de elvileg most elküldtem.

  81. Elhaym Says:

    Köszi. Megkaptam, héten írok róla véleményt.

  82. Kara Says:

    Köszi.:)

  83. Elhaym Says:

    Szívesen. 🙂

  84. Kara Says:

    Ha gondolod a 2. részt is elküldhetem amint kész lesz.(Bár az akkora agymenés, hogy inkább senkinek nem ajánlanám.XD)

  85. Elhaym Says:

    Nem baj, attól még elolvasnám.

  86. pom.pom Says:

    Nekem is nagy kedvencem lett,és nagyon kár h itt magyarországon keveseeb részt adnak a sorozatból mint amennyi valójában!
    Mert én rákeresek mindig a többi részre és még magyar felirattal sem tudom megnézni !
    Ez azeggyiklegjob sorozat (szerintem).

  87. Elhaym Says:

    Remélem a filmet sokan nézték akkor talán van esély a folytatásra.

  88. Kara Says:

    Uhh…Sajna én nem láttam a filmet… 😥

  89. Elhaym Says:

    😦 Biztos fogják még ismételni.

  90. Kara Says:

    Majd megnézem a neten ^^

  91. Elhaym Says:

    Remélem minél hamarabb sikerül.

  92. Koga2 Says:

    Az indavideon fent can a film magyarul ha valaki meg szeretné nézni.

  93. Koga2 Says:

    Hehe javítom magam nem can-hanem van bocsi kicsit rossz a billentyűzetem.

  94. Elhaym Says:

    Köszi az infót.

  95. Kara Says:

    Köcce!!!!^^

  96. raaen Says:

    Sziasztok!
    Ha valakit érdeke elkezdtük fordítani az uraharashopon a Detective Conan-t. Heti 3 rész várható belőle minden csütörtökön.

  97. Elhaym Says:

    Ez jó hír. Köszi. 🙂

  98. raaen Says:

    Nincs mit!

  99. bodrisos Says:

    hogy kell meg nézni ??

  100. Elhaym Says:

    Hogy érted? Az érdekel hol tudod megnézni?

  101. Ran9991 Says:

    Ajj, olyan jó, de nem lehet megnézni őket magyarul csak az 51. részig! :((

  102. Elhaym Says:

    Sajnos nem is lesz tovább. 😦

  103. Nagy Lili Says:

    Egyik kedvenc sorozatom volt,és nagyon szeretném,ha folytatnák.

  104. Elhaym Says:

    Magyarul sajnos már nem fogják, mivel szinte már Animax sincsen. 😦

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .