Animaxos bejelentések

  • Jövőhéten megkezdődik Nana ending-jeinek javítása. (Jelenlegi tudásunk szerint a 3-4. rész kivételével az első ending, a 9. részhez tartozó speciális ending, és a 32. rész ending-je hibás.) Át lesznek vizsgálva Conan hasonló hibái is. (Második opening és ending.)
  • – A megismert műsorstruktúra-változás már szeptember elsején bekövetkezik.
  • FMA 2 feliratosan, a Nodame Cantabile meg szinkronosan fog felkerülni a honlapra. Előbbi már a napokban.  Ha a most következő hét elején sem találjátok, akkor írhattok mail-t az Animaxnak.
  • Naruto folytatás az 53. résztől a 104.-ig  decemberben kezdődik.
  • A feliratos animék közül csak az Ayakashi Ayashi maradt meg.
  • – Október 19.-én a hétfői Bleach helyére érkezik a Soul Eater. Jövőre ezt váltja le a következő Bleach-folytatás, mely megint több lesz 52 résznél.
  • – Október 23.-án Nana helyére a Rómeó és Júlia érkezik.
  • – Októberre, a krimi csütörtöki blokkba van tervezve a Dragon Ball GT, de még nem érkeztek meg az anyagok. A teljesen újfajta szinkronnal a későbbiekben esélyes lehet a Dragon Ball Kai is.A szinkronhoz a sima és a Z sorozat régi szinkronjából néhány fontosabb színészt megpróbálnak megkeresni. A GT-hez tartozó speciál is levetítésre fog kerülni.
  • – Hamarosanra tervezve van a D-Gray Man is. Ebből rögtön mindkét évad adásba kerülne, ha jól sikerülnek a tárgyalások.-
  • A The Amazing Race idén eljut a 12. szériához.
  • – Jövőre reality-ként már csak a “The Amazing Race: Asia” van tervezve. Jövőre reality-ként már csak a “The Amazing Race: Asia” van tervezve. Ez viszont már hangalámondásos lesz. A reality-k helyett inkább rendes tévéfilmsorozatok érkeznének az AXN-től. Először egy vámpíros sorozat.
  • Jövőre érkezik a Death Note második TV-Speciálja, a “Slayers: Revolution”, és a “Slayers: Evolution-R”.
  • Nodame második sorozatára várni kell addig, amíg a Sony Pictures licenszeli. Csak azután licenszelheti az Animax is. A dolog már folyamatban van.

Bár nincs Scrapped Princess és Tales of Abyss mégis elégedett vagyok a bejelentésekkel. Főleg azért mert végre lesznek fantasyk is. 🙂 Filmsorozatok közül remélem Lost és House lesz, azok tényleg sok nézettséget hoznának. Pár feliratos animét azért sajnálok, hogy nem lesz többé.

49 hozzászólás to “Animaxos bejelentések”

  1. bviktor Says:

    D.Gray-man örülök, sőt… 😀 Soul Eater is jó…

  2. nikici Says:

    Hmm, DGM anime. Akkor remélem előbb vagy utóbb a mangája is elér hazánkba. 🙂 Bár ilyen alapon az FMAra is várok már mióta. ^^’

  3. Petra Says:

    YES! FASZA! 😀 Én is örvendezek ezen bejelentéseken.
    Naruto folytatás: milyen kiba jó részek lesznek, folytatódik a szinkronorgazmus.
    Soul Eater: pont terveztem, hogy megnézem.
    Bleach folytatás: Istenem, lesz Grimmjow (L)
    Rómeó és Júlia: már láttam, de a magyarul még faszább lesz.
    DB GT: nem hat meg különösebben, de azért szerintem nézni fogom.

    Helyes, nem kell több ilyen szar reality. DN, Slayersek és DGM majd valamikor, várom őket nagyon 🙂

    Gondolom a többi feliratos anime nem hozta a nézettséget, így maradt csak meg az Ayakashi.

  4. Andicilin Says:

    Én csak a Slayersről nem hallottam eddig, de az se meglepő.

    Na és milyen vámpíros sorozatok vannak az AXN-en? Abból legalább lehetne következtetni. 😛

    Mangabejelentések ugye nem történtek, de korábban írtad, hogy a Fumax két új kiadványában benne vannak már a reklámok. Megvette esetleg ezeket valaki, aki tud japánul és elárulja? ^^

  5. Dodgers Says:

    Meg kell hagyni jól felszerelkezett az Animax újdonságok terén (főleg olyanokkal, amelyek viszonylag frissek). Soul Eater és Slayers Revo miatt asszem minimálisan visszaállok a csatorna nézésére ,főleg ha SE jó szinkront kap (az eredeti hagy némi kívánnivalót maga után).

  6. Dimenso Says:

    Soul Eater végre már van egy anime a FMP Fumoffun kívül amiben van Ecchi is. Remélem a DearS is egyszer adásba fog kerülni.
    D-Gray man a fantasy hiány is mególdódot és az ecchi is remélem a jövőben szaporodnak majd.

  7. Takumi Says:

    Romeo X Juliet nagyon jó, ennek örülök, a többinek meg mérsékelten. Az biztos, hogy a jövőben sem fogom túl sűrűn nézni az adót, a shounen fightok továbbra sem érdekelnek. Persze a nyakamat rátettem, hogy megint ilyeneket vesznek.
    A feliratos sorozatokért kár, főleg a Spirál, ROD, Arc és társai miatt, ezek ráadául még nem is voltak ronggyá ismételve, de a korábbi bénázásokat látva meg lehet érteni a döntést, bár így jelentősen leszűkül a sorozatok száma, meg a csatorna sokszínűségének is oda.
    Az élőszereplős sorozatok meg jobbak, mit a realityk, ha elég jónak ígérkezik a kínálat, ezekbe majd belenézek. Arra a vámpíros cuccra kíváncsi lennék. 😀

  8. Wagner Says:

    örülnék a Dígréymennek meg a Soul Eaternek is, csak sajna az előbbit nem bírtam végignézni, mert szétfillerezték az egészet és nézhetetlen lett. Az utóbbit és tönkrevágták azzal, hogy eltértek a mangtától. De hát ez kell a jónépnek, ha a Bleach bounto részeket és sokan nézték akkor ez a két anime is nagy siker lesz.

  9. Barbara-chan Says:

    Anyám végre oylanok amik nekem is jók, rómeó és júlia*.*, d.gray-mannel meg soul eaterrel jó ideje leragadtam szóval ez most pont jól jön, slayers is jól jön, szinkronnal jobban csíptem mint japánul:D
    amúgy milyen érdekes, pont gondoltama romeo x julietre milyen jó lenne ha az is menne igazi romantikus anime:D meg d.gray-man és soul eater*.* még mindig nehezen hiszem elXD

  10. Barbara-chan Says:

    Wagner: D.Gray-man nem lett szét fillerezve csak a novellából csinálták a fillernek hitt részeket, ami tényleg rohadt unalmas volt és vicces pont az első évadig jutottam benneXD
    Jó lezs nézni, bár az uncsi részeket már tuti nem szenvedem végig:D
    Soul Eater meg az a sok ökörsége, hát az se lesz semmi nézniXD

  11. bviktor Says:

    Hát igen… jobb hírek vannak mint a tavaszi conon volt. Viszont a Bleach movie-ról nincs hír?

  12. SaiyaGin Says:

    Felteszik a szinkronos Nodamét a honlapjukra? Ennek örülök. 🙂

  13. shearer Says:

    Megint beigérik még a csillagos eget is, aztán jó ha két év alatt valóra válik a fele. De mindegy, én nagyon örülök ezeknek a híreknek, ha csak a töredéke igaz lesz, az már jó. 🙂

  14. Barbara-chan Says:

    Ja Bleach movie nekem is eszembe jutott, hogy nem úgy volt hogy lesz?:/

  15. viralu Says:

    Ez most teljesen feldobott. Rómeó és Júliát nagyon régóta meg akarom nézni, de így már még szép, hogy kivárom a szinkronos verziót. Soul Eatert szerettem (csak a vége nem tetszett), szóval nagyon kíváncsi vagyok a szinkronra, mondhatni az eredetinél csak jobb lehet. D.Gray-mant is nagyon szeretem, de biztos vagyok benne, hogy sokan meg fogják utálni az első 52 rész alapján, és nem fogják továbbnézni.

    Slayerseket is láttam, de kíváncsi vagyok, hogy a régi színészek megint elvállalják-e. Dragon Ball-t nem fogom nézni (nem láttam végig az előzőeket sem), de nem hiszem, hogy túl sok régi hang fog visszaköszönni benne. Nodamét sajnálom, azt hittem egybe leadják majd a kettőt, mint a Honey and Clover-nél.

  16. Tori Says:

    Egy Tales of the Abyss-nek én is nagyon örültem volna, de c’est la vie. A D.Gray-Mannek és a Slayers többi évadjának viszont kifejezetten örülök, többiről különösebben nem tudok nyilatkozni. (:
    Viszont szvsz Code Geass-szel is nagyon jól járnánk, egyrészt mert értelmes, másrészt meg, ha más nem is (amit kétlek), a fanservice úgyis vonzaná a népet, és kénytelen lenne művelődni. ;P

  17. Miyazaki Says:

    A Soul Eaternek és R×J-nek én is örülök 🙂 (meg a DN-speciálnak, Slayersnek is…)
    A Conan folytatásáról nem esett szó? Még mindig nem nézik elegen?

  18. Barbara-chan Says:

    miyazaki: A conan folytatása max jövőre lehetne esedékes de sztem nagyon kicsi az esély rá hogy folytatják, pedig én is szerettem=D
    viralu: soul eaternek sztem nem lehet rosszabbat csinálni szinkronba mint a jap=D (vhogy maka hangja nagyon idegesített, mindig eszembe jutott róla milk-chan, annak a hangja volt, ha vki nem tudja ki is milk-chan: http://www.youtube.com/watch?v=qvo2BTbkZyM (nem nem néztem, meg csak 2 percet láttam belőle max de elég is volt annyi belőle, ja és elvileg ez a milk-chan felnőtteknek készült animeXD)

  19. terika Says:

    Milyen vámpíros sorozat az AXN-ről? :O

  20. baluzz Says:

    Soul Eater: Jogosan kerültem, de ha már leadják…. Amúgy vágatlan verzió lesz?(bár nekem nem hiányzik a fanservice:/)

    RomeoXJuliet:Ahogy elnézem, a kilsé expertek nem szeretik, szóval kerülöm messzire.(mire számítottam, a Gonzoról van szó:/)

    DBGT:Még mindig hülye ötletnek tartom.

    D.Gray-Man:Másodszorra nem tudom, hogy fog tetszeni………

    Slayer:Nem tud érdekelni.

    Őszintén szólva az egész csalódás volt.:(

  21. Barbara-chan Says:

    http://axn.hu/shows/vampir-aktak
    Csak ezt találtam vámpírosat az axnen:D
    Nem hogy Hex-et adnának:D

  22. viralu Says:

    baluzz: Soul Eaterből csak vágatlan verzió van, szóval tuti, hogy az lesz. Amúgy egyáltalán nincs benne olyan sok fanservice, nem az a lényege.

    Amúgy én már egy Tengen Toppa Gurren-Lagannt várok az Animaxre, remélem az is lesz valamikor. ^^

  23. Wagner Says:

    soul eaterből nincs vágott meg vágatlan, hanem elcseszett kaki van (mangához képest)

  24. Elhaym Says:

    Dimenso
    “D-Gray man a fantasy hiány is megoldódott”

    Romeonál és a Slayersnél jobban érződik azért a fantasy hangulat. 🙂

    Takumi: Shounen fightokért én sem vagyok oda.

    ” Arra a vámpíros cuccra kíváncsi lennék. :D”

    Remélem lesz olyan jó a sorozat mint Wardé. Könyvek közül eddig milyen vámpírosat olvastál?

    Barbara-chan: Még nyár elején pont azt álmodtam, hogy Romeot nézünk az Animaxon. 🙂

    bviktor

    ” Viszont a Bleach movie-ról nincs hír?”

    Az is lesz, de még nem tudni, hogy mikor.

    SaiyaGin : Nodame szinkronja csak elsőre fura, most már nincs vele bajom.

    shearer : Szerintem amit ígérnek azt be is tartják mégha késéssel is.

    Tori :Code Geass szerintem előbb-utóbb lesz. Eléggé híres.

    Miyazaki

    “A Conan folytatásáról nem esett szó? ”

    Arról sajnos nem , Inuról sem.

    baluzz : Romeoben nekem a fantasy része tetszett. Már kétszer láttam, de jó lesz magyarul is megnézni.
    Milyen animéknek örültél volna?

    Barbara-chan:
    Hex: miről szól?

    viralu

    “Amúgy én már egy Tengen Toppa Gurren-Lagannt várok az Animaxre”

    Egyszer biztos lesz az is. Több az esély rá mint a Scrapped princessre, Abyssra vagy a Valkyriára, pedig annak a 3nak nagyon tudnék örülni.

    Wagner: Soul eaternél engem a sztori sem fogott meg, komolytalannak tűnik. 😦 Nem egy Nana ami nagyon jó.

  25. Barbara-chan Says:

    Elhaym: Hex az egy boszis film, angyallal, meg hasonlókkal, amúgy észrevettem, hogy te nagyon a komoly animéket kedveled, én szeretek néha egy kis vígjátékot is:D

  26. Junchi Says:

    Amúgy én már egy Tengen Toppa Gurren-Lagannt várok az Animaxre

    +1 ^^

  27. Barbara-chan Says:

    Na felkerült BH első része animax oldalra

  28. Andicilin Says:

    A Bleach első filmje október 31-én lesz. Biztos megnézem majd és biztos nem fog tetszeni. Hehe. Jaj, ezzel a sorozattal magamat kínzom. XD

  29. Barbara-chan Says:

    Hát mostanság én is… amióta ez a bount-os ökörség megy olyan mintha a hajamat tépkednék

  30. butyok13 Says:

    Ma olvastam még csak Animaxon az új terveket és nagyon tetszenek. 🙂

    A DGM főleg érdekel, de nem biztos, hogy ki is fogom várni, ha már megkaptam angol felirattal. De még bármi lehet, mert egyelőre jó néhány anime van így is folyamatban. Attól függ, hogy végzek.

    A Soul Eater is beleesik az érdeklődsi körömbe, remélem valahogy majd meg tudom tekinteni, mert sajnos tv-ben aligha… Hétfőnként… ahh, lehetetlen… XD

    A Romeo X Juliet annyira nem hat meg, túl sok negatív kritikát olvastam róla, ami azt sugallja, hogy kissé eltér az eredetitől… Hát majd meglássuk, el elnézegetem, ha már szinkronizálják. 🙂

  31. Barbara-chan Says:

    butyok13: rxj nem sokban hasonlít az eredetire, nekem tetszett, csak kissé furcsálnak találtam a hirtelen szerelmet, de hát ez van, attól még jó volt mégha az elején hülyeségnek is tartottamXD

  32. Catrin Says:

    Miyazaki: “A Conan folytatásáról nem esett szó? Még mindig nem nézik elegen?”

    Annyit mondtak, hogy azért teszik korábbra, hogy még egy esélyt adjanak neki, hátha így mégtöbben nézik majd. Szóval tessék mindenkinek Animaxre kapcsolni és nyomatni a Conant ezerrel, akinek nem tetszik addig gépezzen, a DC viszont menjen.:D

    Amúgy örülök a bejelentéseknek, és kíváncsian várok mindent.^^ Nekem úgy rémlett Slayers is még az idén lesz, meg DGM meg novemberben… és ezeket mintha sokkal biztosabbra mondta volna mint a GT-t (mert ugye az még nem fix). Persze lehet, hogy nem így lesz… mindegy a lényeg hogy idővel lesznek. 😀 A Bleach moviet is mintha mutatta volna a műsoros táblázatában… vagy nem? Már nem emlékszem.XD

  33. Elhaym Says:

    Barbara-chan : Köszi.

    “amúgy észrevettem, hogy te nagyon a komoly animéket kedveled”

    Azért nem csak azt. Szeretem a romantikust is mint a Nana, vagy a könnyed fantasykat is. Druaga pl fantasy vígjáték.

    Andicilin : Köszi.

    butyok13 : Romeo: aki az eredeti történet feldolgozását várja az tényleg csalódni fog. Csak a nevek egyeznek meg az eredeti történettel, történet teljesen más. Nekem főleg a 6. résztől tetszett meg az anime a fantasy része miatt. Pl amikor a sereg tagjai felemelik kardjaikat a nagy csata előtt, arról a jelenetről még a Sui is eszembe jutott.

    Catrin : remélem nézik majd sokan a Conant.

    Októberben egyébként jó sok premier lesz.

  34. Barbara-chan Says:

    Elhaym: hát nem kevés az fix, de mivel kolesz kilőve így maradok a fenekemen, és itthon nézhetem aniamxot továbbra is:D

  35. AW Says:

    Kíváncsiságból tegnapelőtt elkezdtem a D.Gray-Man-t és mitne mondjak. Van benne egy kis Fullmetal Alchemist beütés, sőt szerintem a D.Gray-Man jobb. Szóval DGM sikeres lesz az enimekszen. : )

  36. Barbara-chan Says:

    A káosz kapui egyik sráca meg tiszta allen pl a d.gray-manből, bár allen hamarabb volt mint a káosz:D

  37. Elhaym Says:

    Richter vagy Zelfa?

  38. Barbara-chan Says:

    A fehér hajú akinek a bal szeme alatt van vmi

  39. Elhaym Says:

    Köszi. Kár, hogy nem Richterre hasonlít. Zelfa nem szimpatikus.

  40. Barbara-chan Says:

    Nekem meg ő a szimpi, tuti összejön majd a csajjal a végén:D

  41. Elhaym Says:

    Az biztos. Ő sem rossz karakter, de jobban szeretem a negatív szereplőket. 🙂

    Allen pozitív karakter?

    Legutóbbi mailemet megkaptad? Mostanában sok mailem nem ment el. 😦

  42. Barbara-chan Says:

    Allen a D.Gray-man főszereplője, amúgy igen azt hiszem, bár nem tudtam mit válaszolni rá^^”

  43. Elhaym Says:

    Köszi. Eltudod küldeni újra a mailt?

  44. Epikmaster Says:

    Meg szeretném tudni hogy lesznek e részeid a romeox ulietre

  45. Epikmaster Says:

    Hej megtudnad mondani hogy hol lattad a romeoxjuliet-et.mindegy milyen nyelvu szinkron.

  46. Elhaym Says:

    Van animaxod? Ott most kezdték el adni.

    “Meg szeretném tudni hogy lesznek e részeid a romeox ulietre”

    Rész leírásra gondolsz?

  47. Gabcsiiiiii Says:

    A D-Gray man ből nem biztos hogy lesz én már kérdeztem pár embert de azt monták hogy nem vagy nem biztos

  48. Elhaym Says:

    Én is így érzem. 😦

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .