Augusztusi megjelenések és premierek

Frissítve:  Johanna Lindsey

Animax premier

Aug 4 Ghost in the Shell: Stand Alone Complex 2. évad

Aug 22 Who wants to be a superhero?

RTL premier

Aug 7 DR Csont 3. évad

Aug 7 Az RTL Klub augusztus 7-én mégsem a Gyilkos elmék 4. évadot indítja el 22.10-től, hanem az Emberrablás (Vanished) című sorozatot.

Manga megjelenések a Conon

Vadvirágok

Vízisten menyasszonya 3

Annyira király vagy 2

Fumax

Démonnapló 5

D, a Vámpírvadász 3

Mangafan

Delta vision válasza

Sajnos elég bizonytalan a helyzet, az év elején felépített kiadói tervünket már nem először kellett átvariálnunk. Amit szinte biztosan ígérhetünk: augusztusra mindenképpen szeretnénk megjelentetni a Berserk 5. és Dangu 1. képregényeinket.

Mi is szeretnénk megjelentetni a Trigun Maximumot, de sajnos azt kell mondanom, hogy jelen pillanatban üzleti szempontból nem éri meg folytatni a sorozatot; nem keresik annyian, hogy kifizetődő legyen.

Fűzzetek meg minél több embert, hogy vásárolják meg a két alapkötetet, akkor hátha nekikezdhetünk a folytatásnak! smile

Mangattack

Egyéb

Dharma 3

Nem lesz Dharma 3 (beláthatatlan ideig, a kiadó “anyagi és egészségi okokra” hivatkozik a honlapján)

Keretbe zárt világ 2

Lángoló hold 2 ( ma kaptam ezt a választ:Sajnos a jelenlegi gazdasági helyzet miatt a sorozat folytatását bizonytalan időre kénytelenek vagyunk elhalasztani.)

Könyv megjelenések

Ulpius

Aug 15 J. R. Ward 6. kötet: Megváltott szerető 😀 😀

A Fekete Tőr Testvériség elkötelezetten hűséges tagja, a lenyűgözően jóképű Phury felel a testvériség vérvonalának életben tartásáért. Mint a kiválasztottak Nemzője, neki kell utódokról gondoskodnia, hogy újabb harcosok szülessenek, akik majd folytatják a küzdelmet a vámpírok gyilkosaival.

Cormia, a Nemző első számú asszonya a félelmet nem ismerő harcos lelkébe lát, és megérzi gyengeségeit. Miközben az Alantasok Társaságával folytatott háború egyre jobban elmérgesedik, tragédia árnyéka vetül a testvériség házára, és Phurynek döntenie kell; kötelesség vagy szerelem…

J. R. Ward neve fogalom a vámpírtörténetek rajongóinak körében. Akit egyszer rabul ejtett káprázatos, rémséges, baljós és szenvedélyes világa, az odaadó híve marad.

Gabo

Johanna Lindsey: Mondd, hogy szeretsz

Malory család 5. kötete
Kelsey Langton családját egyik csapás éri a másik után. Az ifjú hölgy nem tudná elviselni, hogy az imádott kishúga egy fillér nélkül az utcára kerüljön, ezért egy árverésen áruba bocsátja magát. Lord Derek Malory nyeri meg a licitet, és így Kelsey a szeretője lesz.
Derek, a jóképű és ellenállhatatlan csirkefogó soha nem tapasztalt gyönyörökkel ismerteti meg ártatlan szeretőjét. Izgalmas kalandjaik során Kelsey mindvégig el akarja titkolni előkelő származását, hiszen nagy szégyent hozna a családjára, ha kiderülne, hogy mit tett. Vajon a kimondhatatlan szerelemnek végül sikerül legyőznie a társadalmi előítéleteket?

Ajándék – A Malory család 6.

A Maloray család az ősi birtokon, Haverstonban gyűlik össze, hogy együtt ünnepelje a karácsonyt, de nem mindenki érzi magát emelkedett hangulatban. Sok a feszültség és a megoldhatatlannak tűnő probléma. Ekkor egy szépen becsomagolt ajándék bukkan fel a szalonban, amelyről senki nem tudja, hogy ki tette oda, és kinek szánták. A család fiatalabb tagjai egy idő után nem bírják tovább, és felbontják a rejtélyes csomagot, hogy megtudják, mi van benne.
Egy régi időkben írt naplóra bukkannak, amely elmeséli nekik Christopher Malory és egy Anasztázia nevű cigánylány szenvedélyes szerelmének történetét. Egy ígéret miatt Anasztázia kénytelen olyan férfihoz feleségül menni, akitől irtózik. Az előre elrendezett házasságtól csak úgy menekülhet meg, ha egy nem cigány férfi lesz a férje. A jóképű angol lordot már az első találkozásuk alkalmával megbabonázza a lány különleges szépsége, de elfogadhatatlannak tartja, hogy ilyen alacsony származású nővel kössön házasságot. Ám a béke és az ajándékozás időszakában sok csoda történhet. A naplóból megtudjuk, hogy Christophernek sikerült-e legyőznie előítéleteit, és az úri társaság megvetésétől való félelmét.

Partvonal

Új Bertrice Small: könyv cím még nincs.

General Press

Judith McNaught: ÖSSZETÖRT IDILL 1

Az árván maradt Zack Benedictet tizennyolc éves korában a nagyanyja elüldözi a jómódú családi házból. Ettől kezdve egyedül kell érvényesülnie, és ez látszólag könnyedén megy neki: egy filmstúdióban köt ki mint díszletmunkás, hamarosan azonban már ünnepelt filmcsillagként tűnik fel a mozivásznon. Vagyonát nem csak színészként, hanem ügyes befektetőként is növeli, és hamarosan az amerikai filmipar egyik legszebb színésznője a felesége. Élete csupa pompa, ünneplés, ám mindez egy csapásra véget ér, amikor felesége egy pisztolylövés következtében holtan esik össze egy forgatáson, és a gyilkosságra, úgy tűnik, egyedül Zacknek van indoka…
Julie Smith élete sokkal nehezebb körülmények közül indul: vér szerinti szülei elhagyták, és ettől kezdve sorsa bővelkedik a hányattatásokban: az örökbe fogadó családok sora és a nevelőintézetek is különlegesen problémás gyerekként kezelik. Tizenegy éves, amikor egy lehetőséget kap az élettől: szerető családba, megértő nevelőszülők védőszárnyai alá kerül. Julie gyönyörű, határozott és együtt érző nővé válik, aki egy nap éppen karitatív célú útra indul, egyedül vezetve autóját, amikor egy különös fickóba botlik, aki nem más, mint Zack Benedict, aki épp akkor szökött meg a közeli börtönből, ahol negyvenöt éves büntetését tölti…
Judith McNaught (Whitney, kedvesem, Földi mennyország, Míg el nem jöttél, Édenkert 1–2., Örök bizalom) magyarul megjelenő legújabb regényében két nehéz életű fiatal próbál együtt kikeveredni a bajból, s hogy ez vajon sikerül-e nekik, azt megtudhatjuk a hamarosan megjelenő Összetört idill 2. című kötetből.

Catherine Anderson: HETEDIK MENNYORSZÁG

Joe Lakota a kamaszkori nagy szerelmével való fájdalmas szakítás után elhagyja szülővárosát, ahová tíz évvel később, válását és futballistakarrierje derékba törését követően tér csak vissza négyéves kisfiával. A férfi, akinek Marilee iránti egykori érzései mit sem változtak a hosszú évek folyamán, a lelke mélyén azt reméli, újra egymásra találhatnak, és megélhetik a szenvedélyes, végre beteljesedő szerelmet. Joe a kedves, magabiztos, életvidám lány helyett azonban egy komoly lelki problémákkal küzdő, elgyötört fiatal nőt talál, aki súlyos, fájdalmas titkot őriz, immár tíz esztendeje. E mélyen őrzött titok áthatolhatatlan falat von közéjük: Joe hiába igyekszik rendkívüli türelemmel és empátiával segíteni Marileenek, a lány képtelen közel engedni magához a még mindig szeretett és vágyott férfit, hiszen tudja, szerelmük nem teljesülhet be anélkül, hogy fény ne derülne a múlt földolgozhatatlan eseményére. S noha az esze tudja, hogy ellen kell állnia Joe kitartó közeledésének, a szíve mégsem képes ezt elfogadni. Változás akkor következik be, amikor Joe – volt felesége követelése miatt – hirtelen kényszerhelyzetbe kerül. Hogy kisfiát el ne veszítse, mindent megtesz, hogy boldog, kiegyensúlyozott családi környezetet biztosítson neki – ezért különös ajánlattal áll elő: feleségül, egyben gyermeke anyjául kéri egykori szerelmét. De Marilee vajon beleegyezhet-e a házasságba és megadathat-e neki a boldogság, amíg meg nem szabadul fájdalmas titkától és az oly régóta kísértő démonaitól?
Catherine Anderson (Örökké a szívemben, Dédelgetés, Gyógyító szenvedély, A lélek dala, A nap érintése) legújabb regénye az odaadó, feltétel nélküli szeretet finom szálakból szőtt története.

30 hozzászólás to “Augusztusi megjelenések és premierek”

  1. Dimenso Says:

    És az biztos hogy megjelenik a Lángoló Hold 2. kötete. már régóta esedékes már kezdtem azt hinni hogy nem is folytatják. Jó olvasni ezeket a híreket végre Lángoló Hold 2

  2. araniel Says:

    Haha, ezek közül az új Dr. Csont és Criminal Minds évadot várom a legjobban. 😀

  3. shearer Says:

    Fuck. Ez az előbb én voltam, csak barátnőm megint elfelejtett kijelentkezni. 😛

  4. Catrin Says:

    SAC 2. érdekel, azt még nem láttam, tuti nézni fogom. 🙂 Superhiroról inkább no comment.

    Mangák közül a D, A vámpírvadász 3 érdekel a legjobban.

  5. Wagner Says:

    semmi nekem való mangát nem folytatnak mostanában?

  6. Elhaym Says:

    Dimenso : nemrég még biztosra ígérték, de ma kaptam a választ, hogy válság miatt nem fog megjelenni.

    shearer : semmi baj. Nálam is előfordult már amikor tesóm nem jelentkezett ki.

    Catrin : Engem most főleg a Mangafan mangák érdekelnének, de náluk még nem tudni mik jelennek meg. 😦

    Wagner : Még a DV és Mangafan megjelenéseit nem tudni. Amint kiderül azokat is felteszem.

  7. butyok13 Says:

    Hamarosan újabb kötete várható a Gravitation-nek is, én legalábbis azt várom már… 🙂
    Ha nem jelenik meg Mangafannál Kenshin és Nana, nem bánnám, mert legalább kevesebb kötettel lennék lemaradva… ^^”

  8. Takumi Says:

    Végre jön a D harmadik kötete 🙂

  9. Elhaym Says:

    Gravi szerintem megjelenik, de válság miatt semmi sem biztos. DN, CC és Nana aminek örülnék. Mennyei dallamok amit vártam még, de az sajnos nem lesz a conra.

    Frissítve: Delta visionos megjelenések.

  10. Wagner Says:

    kösz, hogy ilyen gyors vagy 😀
    Én nagyon örülnék ha kiadnák a Maximumot basszus 😦 Nemár, hogy nem lesz…
    De mi az a Dangu?

  11. Catrin Says:

    Mangafan…igen, az engem is érdekelne. Bütyökről jut eszmbe a Gravi is tervben van már mióta, hjajjj. 🙂

  12. andicilin Says:

    Elég vicces ez a Lángoló Hold, mert eddig totális pangás volt a kiadásában, ezért mindenki azt hihette, hogy ennek ennyi, de nem, mert most kiadnak még egy kötetet és csak ekkor múlik ki végleg.

  13. hirotaka1 Says:

    Nekem ezek közül most egyik sem érdekel különösebben.
    A mangafanéra vagyok kíváncsi egyedül.
    Szomorúan hallom, hogy a Trigun mégsem lett akkora siker, de azért remélem a későbbiekben mégiscsak lesz folytatás.

  14. Barbara-chan Says:

    Wagner: http://www.mangaupdates.com/series.html?id=1276

  15. misakochan Says:

    Okéés, akkor ezt most nemértem><""a második kötet a Lángoló Holdból megfog jelenni??mer:
    "És az biztos hogy megjelenik a Lángoló Hold 2. kötete?"
    "nemrég még biztosra ígérték, de ma kaptam a választ, hogy válság miatt nem fog megjelenni."
    "most kiadnak még egy kötetet és csak ekkor múlik ki végleg"
    :3?

    hát úgynézki a Dangut sem fogom venni^^

  16. Elhaym Says:

    Wagner: szívesen.

    Lángoló hold 2nél még nemrég úgy volt, hogy megjelenik a conra, de pont a blog bejegyzés megírása után kaptam az infót, hogy a piaci helyzet ezt megakadályozta, így bizonytalan ideig tolódni fog a 2. és többi kötet megjelenése , de mind megjelenik majd amint rendeződik a helyzet. Sajnos a válság minden kiadót érint. 😦 Sok nem is tudja biztosra mondani mi fog megjelenni, van ahol töröltek is sok idei megjelenést.

  17. Wagner Says:

    ez a Dangi is keménynek néz ki

  18. A mordályos nyul Says:

    Uhh, így kicsit bűntudatom van, hogy másodkézből szereztem be a Trigun 1-et, szerintem a második kötetet már boltból szerzem be.
    Vajon ha a válság lecseng, akkor újra elővehetik az ötletet, hogy folytatják?

    • shearer Says:

      “Vajon ha a válság lecseng, akkor újra elővehetik az ötletet, hogy folytatják?”

      Szerintem annyira alacsony volt az érdeklődés, hogy nem. Most mondanám, hogy sajnos, de különösebben még én (akinek a Trigun anime nagy kedvence) sem törtem magam, hogy megvegyem a köteteket. Túl sok manga van a piacon, szerintem hosszú távon csak a rövidebb illetve igazán népszerűbb cuccok maradnak életben. Válságtól függetlenül.

      /de azért én azért titkon kicsit még bízom benne, hogy egyszer lesz végig Trigun ^^/

  19. Barbara-chan Says:

    Én már csak azért sem vettem meg, mert úgy kezdték anno, hogy csak az első 2 kötetét adják ki:/
    Meg amúgyis vannak jobbak számomra, de ami igazán zavar a sok koreai manga, na jó ott a vízisten menyasszonya, az tök jó várom a harmadik kötetét már nagyon, viszont a borsmenta rajzolása még mindig idegesít, bár annak is kellene a 3-4e:S
    Princess Ai mint amerikai cucc, sztem első kötet után olyan nyavalygós unalmas lett, hogy az már fájt, és nem tudom érdemes-e a folytatásába kevés pénzem bele fektetni, hiszen van nála ezerszer jobb manga is, pl a tarott café, amiből még 1 sincs meg és sztem nem is lesz ha így haladok:S
    Viszont még volt egy jó nem jap manga is a makrancos hercegnő:D
    Árnybírót csak egyszer egy csaj kezében láttam buszon és akkor kicsit bele lapozgattam, de nem fogott meg annyira, esetleg ha a mangaka új mangáját kiadnák, azt talán elkezdeném venni:D
    De most gravi, nana, angyalok menedéke, chrno és vízisten a legfontosabb:D

  20. misako Says:

    A Borsmenta rajzolása sokkal jobb szebb a 3. kötettől(és abban már Icsi is többet szerepel “megfiatalítva”;D)

    Őőő, a fumax nem ígért vmi seinen mangát?A válság miatt tényleg sok minden elmarad:(

  21. Elhaym Says:

    Trigun: szerintem csak akkor folytatják, ha sokan megveszik az első két kötetet. Talán ha vége a válságnak többen megtudják majd venni.

    Vízisten menyasszonya és a Makrancos hercegnő tényleg nagyon jó, de a Mennyei dallamok is.

    Angyalok menedéke 4et most olvasom. 🙂

    Fumax nem a nyári conra ígérte az új seinen mangát, hanem őszre.

  22. misako Says:

    Ohh, ezt nem tudtam^^’
    Mind1, nyári conra úgysem tudok menni, talán majd ősszel.

  23. mazur51 Says:

    A Trigun-t én is meg akarom majd venni, de most totál le vagyok égve. Mindenképpen meglesz csak azt nem tudom mikor. A DV-s mangákat ia nagyon várom, a Mangafannal együtt.

  24. bviktor Says:

    Who wants to be a superhero? hidegen hagy, és a Gits is. (bocs a fanoktól, de nekem unalmas)
    Mangafan megjelenést várom, remélem lesz Bleach díszdoboz 2.

  25. Elhaym Says:

    Pár díszdoboznak én is örülnék. DN, Nana stb.

    GITSel nem vagy egyedül, én minden részen elalszom.

  26. Elhaym Says:

    Nem lesz Dharma 3 (beláthatatlan ideig, a kiadó “anyagi és egészségi okokra” hivatkozik a honlapján),

    Holnap jelenik meg a Malory család 6. kötete.

  27. Gaboo Says:

    A mangafantól – ha jól tudom – Death Note 5, NANA 5 és Naruto 8 jelenik meg a conon.

  28. Barbara-chan Says:

    Én a Ghost in the Shell-t, a movie első 5 percével letudtam anno, mikor suliba vetítették.
    Nagyon unalmas, a sorozatba már bele se kezdtem, nem az én stílusom…

  29. Elhaym Says:

    Gaboo : Remélem lassan a borítókat is feltudom majd tenni.

    Barbara-chan : Én is így vagyok vele. Próbálom nézni, de nem bír képernyő előtt tartani. Mindig elkezdek közben olvasni, vagy mást csinálni.

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .