Spice and wolf

spice


Az anime színhelye a középkori Európa. A történet főszereplője egy Craft Lawrence nevű, kb. 25 éves férfi, aki  utazó kereskedő, egyik faluról a másikra járva cserélgeti portékáját. A történet elején  egy Pasroe nevű falucskában Lawrence épp egy aratási ünnepség előkészületeibe csöppen bele, amit egy több száz éves pogány istenségnek rendeznek, aki a bőséges termésért felel.  A kereskedő este egy meztelen lányt talál a szekerén békésen szundikálva a prémek között, akiről kiderül, hogy nem más, mint Horo, a farkas istennő. Horo találkozni szeretne fajtársaival, így ráveszi Lawrence-t, hogy vigye el őt a szülőhelyére, az északi Yoitsu-ba.

A történet az utazásukról szól és közben megismerjük a kereskedelem fortélyait is.  Lesz romantika is és a szereplők összeesküvés, árulás áldozataivá is válnak.

Középkori fantasy hangulat miatt hamar megtetszett az anime, bár a sorozat közepén volt pár gyengébb rész amik kissé unalmasak voltak, de aztán az érzelmesebb szomorúbb részek kárpótoltak.

Kedvenc szereplőm nem volt. Horo sok ivászata eléggé zavart,  de Noorát aranyosnak találtam.

Craft Lawrence szinkronja Jun Fukuyama. Mostanában megszerettem a hangját,  főleg, hogy a Suikodenes Lucé is ő lett.

Opening nagyon szép érzelmes szám, ending vidámabb, de szintén jó.

Befejezés:  Utolsó rész hozta az előző részek hangulatát, Lawrence kíváló kereskedővé vált, de utazása Horoval még nem ért véget. Szerencsére nyáron jön a 2. sorozat.

Akik kellemes időtöltésre vágynak és szeretik a romantikát és a középkort érdemes megnézniük a sorozatot.

negatívum: kevés a fordulat és a szerethető szereplő.

hangulat 9 pont

történet 6 pont

karakterek 6 pont

grafika 9 pont

szinkron 8 pont

zene 9 pont

befejezés 8 pont

Összesítve 7 pont

4 hozzászólás to “Spice and wolf”

  1. kokomi8813 Says:

    egy véleményen vagyok veled, de én előbb végiglestem 😛

  2. Elhaym Says:

    🙂 Még kicsit le vagyok maradva, de talán lassan minden lemaradásomat behozom.

  3. kokomi8813 Says:

    neked van animax meg mi egy más…. szal megértem, hogy máshogy tudod lesni. TV-t nem is tom meginn mióta nem lestem…
    csak viccelődés képpen írtam oda.

  4. Elhaym Says:

    Este általában mindig a tesóm van gépnél, kivétel amikor bulizni megy. De nem baj macskázás közben jó ha van mit nézni a tévében.

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .