Death Note 1. és 2. élőszereplős film

dn10

Sztorit szerintem már mindenki ismeri, de ha mégsem:

Yagami Light fényes jövő előtt álló, kiváló tanuló – és majd megöli az unalom. Mindez megváltozik, amikor megtalálja Ryuk, a renegát halálisten Listáját. Amikor Light rájön, hogy akinek a nevét a füzetbe írja, meghal, új életcélt talál: megtisztítani a világot a bűnözéstől, és élet-halál bírájaként uralkodni felette. Ám hamarosan rá kell jönnie, hogy minden tettnek következményei vannak. Ahogy a rendőrség felfigyel a sorozatos halálesetekre, Light egy hasonló kaliberű zsenivel kerül szembe: a csak L-ként ismert titokzatos detektívvel. Kettejük játszmájában csak egyvalami biztos: valaki végül az életével fizet.

Több negatív véleményt olvastam, de ennek ellenére pozitív csalódás volt. Persze a kiváló sorozathoz képest gyengébb, de így sem volt unalmas és a sok eltérés miatt a történet sem volt kiszámítható. Jó volt a kedvenc szereplőket új jelenetekben látni.

Naomit és Sayut jó volt több szerepben látni. L is sokkal szimpibb volt mint az animében.. Lightot játszó színész viszont lehetett volna jóképűbb. Csók jelenete Shiorival meglepett. Misa itt is aranyos volt. Egyedül Takada Kiyomi volt csalódás, személyiségét kár volt Higuchisá alakítani. Mikamit szintén hiányoltam.

CGIvel nem volt bajom, legtöbb game ilyen, így nálam már megszokott.

Csak a magyar szinkront ismerem, ami nekem nagyon tetszett. Szereplőket más hanggal nem tudtam volna elképzelni, meg így minden szereplő könnyen felismerhető volt. 3 szereplő kapott új hangot. Yagami úrhoz illett Orosz István hangja is. Demegawához is Seszták Szabolcs. Takada viszont maradhatott volna Mezei Kitty. Huszárik Katát és Molnár Ilonát jó volt megint hallani. Így az új szereplők szinkronjára sem tudok rosszat mondani.

Sorozatbeli kedvenc gótikus számaimat hiányoltam.

Manga és anime után most láttam a 3. féle befejezést. Váratlan volt, hogy itt L győzte le Lightot. Light halála itt is megható volt. + jó pont, hogy láthattuk, hogy a Yagami család és Misa, hogy viseli és hogyan él Light halála után.
Egyedüli negatívum, hogy a vége nagyon össze volt sűrítve, így egy picit összecsapottnak éreztem.

Death Note kedvelőknek érdemes megnézni a két filmet, várom a DVD kiadást is.

Fárasztó volt 2 X 2 órát TVt nézni, már nagyon hozzászoktam a max 45 perces TVzéshez.   🙂  De azért tetszett. Anyukámnak szintén tetszett a  2 fim.

Történet 9 pont
Karakterek  10 pont
Szinkron 10 pont
Zene 8 pont
Befejezés 9 pont

Összesítve 9 pont

31 hozzászólás to “Death Note 1. és 2. élőszereplős film”

  1. darksan Says:

    Így, másodszori nézésre helyenként kissé vontatottnak találtam, főleg Az utolsó név haldoklási jeleneténél gondoltam, hogy legyünk már túl rajta. 😀
    A szinkronnal csak Light és L esetében volt bajom, szerintem nem illettek ezekhez a szereplőkhöz. Egyébként minden más jó lett.
    Misa tényleg szerethetőbb, mint az animében. A CGI-vel nekem sem volt bajom, igaz nem vagyok túl járatos a témában, bár a sok siránkozást még így sem értem.
    Jó filmek ezek, csak nem késő este, egy áttanult nap után kell nézni őket. 😀

  2. andicilin Says:

    Én most nem nagyon néztem, csak a háttérben ment a hangok miatt, mert már láttam eredetiben mindkettőt. Az animét jónak gondolom, bár nem a legjobbnak, míg a filmeket inkább gyengének. A szinkron meglepően jó lett, de Lighthoz egyáltalán nem illett Kolovratnik Krisztián hangja. L esetében először fura volt, de később egész meg lehetett szokni. DVD- biztosan nem venném meg, nekem kétszer elég is volt.

  3. Miyazaki Says:

    Demegavának nem Fazekas István volt a hangja?

  4. shearer Says:

    “Zene 8 pont”
    Az első film zenéjére én inkább mínusz nyolcat adnék, a másodiké meg elmegy.

  5. Barbara-chan Says:

    szerintem a filmbe jobban alakítottak a szinkronhangok mint az animébenXD amúgy a haldoklásnál már én is azt vártam mikor hal már meg és volt vmi ami bökte a csőrömet, hogy angol felirattal mikor néztem a végén L azt mondta Light apjának, hogy olyan neki mint az apja itt meg azt mondta remek apaO_o
    de én már azt várom hogy L:change the world menjen tvbeXDXDXD

  6. Petra Says:

    Most komolyan, mi a baj Red Hot Chili Peppers-szel? Szerintem marha jó volt, nem a szokványos j-pop vagy rock zene. Amúgy én is így voltam a két filmmel: sok negatív vélemény és kellemes csalódás. 🙂

  7. Elhaym Says:

    darksan , Petra :

    Egyetértek.:)

    andicilin : én csak game-nél találkoztam a DN-nál jobb sztorival. Pl Sui, Xeno és Metal Gear.

    Miyazaki

    >Demegavának nem Fazekas István volt a hangja?

    Filmben nem.

    shearer :

    Ha nem lett volna a Red Hot Chili Peppers szám, lehet én is kevesebb pontot adok rá. Ez a szám tetszett tőlük.

    Barbara-chan

    L:change the world-öt én is várom.:)

  8. Leelee Says:

    Szia Elly! 🙂
    Nekem nagyon tetszett, a szinkron is szuper volt, csak azt sajnáltam hogy meghalt a végén L. 😦

  9. Wounded Says:

    Nekem alapvetően tetszett a két DN film. 🙂 Nyílván nem hibátlan alkotások, de nem is azért kell leülni, megnézni, hogy az ember listára szedje, amit rossznak vél benne. 😛 Azon, hogy mennyi mindent másképp csináltak meg, mint az animében, meglepődtem, de számomra végül nem osztott, nem szorzott. A főszereplők szerintem elég jól játszottak. A kedvencem itt is L lett és az egyetlen negatívum, amit fel tudnék hozni a filmekkel kapcsolatban, az, az, hogy a végén meghalt. 😦
    A szinkronnál reméltem, hogy ugyan azok lesznek a hangok, mint a sorozatban és végül örültem, hogy a főbb szereplőknél megtartották őket.

    Egyébként klassz a bejegyzés Elhaym! 🙂

  10. Elhaym Says:

    Wounded: Köszi.

    >csak azt sajnáltam hogy meghalt a végén L. 😦

    Másképp nem bírta volna legyőzni Lightot.

  11. Kiera Says:

    én csak a második filmet láttam, és jó volt. nem olvastam el előtte semmilyen kritikát, így nem is befolyásolt semmi. a szinkronnal annyi bajom volt, hogy voltak olyan részek, amikor Ryuk nevetett, de az nem szinkronizálták, csak azt lehetett látni, hogy fogja a hasát és hátrafelé csuklik a feje, ami szerintem teljesen a nevetés jele. a színészek közül, nekem nagyon nem tetszett az aki Lightot alakította. egyrészt tényleg ronda volt, másrészt meg minden érzelmet le lehetett olvasni az arcáról.

    na még valami, volt egy rész amit nem értettem. most sajnos lehet, hogy spoilerezni fogok: na a végén, amikor Misa megérkezik L főhadiszállására, tán pont előtte hal meg L meg Watari, szóval L köszön Ryuknak. aztán amikor kiderül, hogy L nem is halt meg, és hogy a halálnapló végig L-nél volt, akkor az hogy lehetett, hogy Light mégis látta Ryukot, hiszen ő tudtommal nem érintette meg a naplót, ráadásul, ami volt nála cetli azt sem tudta megérinteni.

    és végén amikor haldoklik Light, na az egy kicsit túlzás volt, egyrészt, nem hiszem, hogy ha van valakinek egy szívrohama olyan sokáig kihúzza, meg nem hiszem, hogy ennyire tudna mozogni, megfordulni a tengelye körül meg ilyenek. nálam, ha értékelni kellene, összességében 7-7,5.

  12. Kiera Says:

    egy részét elírtam na szóval nem L hanem Light köszön Ryuknak, na de remélem attól függetlenül érthető amit írtam.

    és remélem, valami normálisabb időpontban ismételni fogják, mert azért érdekelne az első mozifilm is.

  13. shearer Says:

    Nem a Red Hot Chilli PEppers-szel van a baj, hanem azzal, hogy ez az egy szám volt az egyetlen említésre méltó dolog az egész OST-ről, és ez is csak a stáblista alatt hallható (meg talán a film elején?). Film közben gyakorlatilag nincsen semmi zene, ami kevés meg van, az fájdalmasan jellegtelen. Az animének, na annak király zenéje volt (bár külön meghallgatva az OST-t, már csak a simán jó kategória), főleg az Ł’s theme, meg a gótikusabb számok.

  14. Elhaym Says:

    Kiera: köszi a véleményt.

    > az hogy lehetett, hogy Light mégis látta Ryukot

    Nekem fel sem tünt, szerintem baki.

    shearer: anime zenéit én is hiányoltam a filmből. Anime első rész után pl a zenék miatt került egyből a top 10be.

  15. Ai Says:

    Szia!
    Az lenne a kérdésem, hogy hol lehet megvenni az eredeti magyar szinkronos DVD-t, ha egyáltalán van ilyen. Köszike

  16. Elhaym Says:

    Ai : animét a mangafan oldalról, film még nem jelent meg, de azt is onnan lehet majd. Esetleg még az xpressz.huról, de ott drágább és bizonytalan a szállítás.

  17. L Says:

    Csáztok tegnap volt a axn en a DEATH NOTE elsőrésze.Ma lessz a második része az axn on .

  18. Elhaym Says:

    Szia!

    Ha tudom ma is nézem.

  19. Bettike6 Says:

    Nem tudja valaki, hogy honnan tudnám megszerezni DVD-n a rendes filmváltozatot? Nemrég ment az AXN-en két részletben, fel is vettem DVD-re, csak nem valami jó minőségű. Valaki segítsen!!

  20. Elhaym Says:

    Még ebben az évben megjelenik DVDn, én akkor szerzem majd be.

  21. nana Says:

    Sziasztok!
    Esteleg tudnátok segíteni nekem..?Már több hónapja várom,hogy kiadják a Death notot(filmet),de egyszerűen nem adják ki…szóval help me!:)

  22. Elhaym Says:

    Szerintem lassan már megjelenik, jön két Con is, ígérnek újdonságokat, lehet a DN film lesz az egyik.

  23. kotosy Says:

    Még nem láttam ezt az élőszereplős változatot, mer eddig nem mertem megnézni… de lehet hogy most majd megnézem… fene tudja, tartok tőle 🙂

  24. Elhaym Says:

    Jövőhéten lesz a tévében. Jó, hogy maradtak a hangok, mert másképp nehéz lett volna megkülönböztetni a szereplőket.

  25. Bettike6 Says:

    Én már kétszer láttam az élőszereplős filmet és sztem nagyon jó!

  26. Elhaym Says:

    Én is szeretem, de most ez sem tud lekötni. 😦

  27. zz Says:

    Annyira jó lesz a 3. része 😀 én úgy várom már

  28. Barbara-chan Says:

    Hát én csak reménykedem abban hogy megveszik, mert a 3. movie a kedvencemX3

  29. Elhaym Says:

    3.at én is várom, remélem még idén láthatjuk a tévében.

  30. Cukibabuka Says:

    nekem nagyon tetszett a film 😀 mivelhogy már láttam az animat is szinte gondoltam hogy jó lesz a film is:D egyáltalán nem csalódtam se a filmben sem az animaban 😀

    puszi
    szijasztok

  31. Elhaym Says:

    Mangát is olvastad? Az is nagyon jó.

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .