Éves értékelőt majd később írok, mert még szeretnék pár animét befejezni addig.
Őszi szezonban sok anime indult el, így nehezebb volt kiválasztani melyeket is nézzem meg. Végül 9 anime mellett döntöttem.
9, Jigoku Shoujo Mitsuganae: Eddig nagy csalódás. Első sorozat nagyon tetszett, de a 3. eddig nagyon unalmas és egyhangú.
8, Mouryou no Hako: Personához hasonló alapsztori miatt kezdett el érdekelni, de felirat nagyon lassan készül hozzá. Történet sem olyan mint amire számítottam, amiért kár, mert nagyon jó sztorit lehetett volna kihozni belőle.
7, Junjou Romantica 2: romantikus részek tetszenek, de sokszor eléggé gyerekesek a szereplők.
6, Kuroshitsuji: nagy hype miatt kezdtem el nézni, kezdés jó volt, de egyre kevésbé köt le az anime.
5, Hakushaku to yosei: anime gyengén indult, sok fanservice is eléggé zavaró volt, meg kissé mesés is, de ennek ellenére egyre jobban tetszik az anime főleg a kor és a kis RPGs hangulat miatt.
4, Chaos Head: Sokáig úgy volt, hogy a 2. helyen végez az anime, eleinte nagyon jó thriller volt. Sajnos a végére már nem hozta azt a parás hangulatot amit szerettem volna.
3, Resident Evil : Degeneration: gamet kedvelőknek kihagyhatatlan. Nekem nem okozott csalódást annak ellenére sem, hogy volt pár dolog amit hiányoltam. Várom a magyar kiadást.
2, Vampire Knight Guilty: Jobb mint az első sorozat, de a 6. résztől vált igazán kedvencé. Nagyon drámai és megrázó volt végig.
1, Tales of the abyss:a részletesen kidolgozott világával, RPGs hangulatával és fordulataival nyűgözött le nagyon. Előny, hogy ismerem végig a sztorit és végig izgalmas. Végre egy hibátlan JRPG feldolgozás. 2006os DN óta végre megint egy anime amire 10 pontot adhattam. Remélem ha lesz Suikoden anime hasonló, kiváló feldolgozást kap majd. JRPG kedvelőknek ezt az animét nem szabad kihagynia, mivel az anime végig olyan mintha egy RPGvel játszanánk és a régi RPG-k hangulatát idézi.
Pótolok két szavazást is, ami a tavalyi évből kimaradt. Itt meglehet nézni a szezonokhoz mely animék tartoznak.
2009-01-05 - 15:59 |
Annak ellenére, hogy rengeteg sorozatot még nem fejeztem be ősz óta, azért leírom az én kedvenceimet:
Ősz: Chaos;Head,
Tél: Persona -trinity soul-,
Tavasz/nyár: Code Geass R2.
😀 Igaz, az utóbbi két szezonból közel sem láttam annyit, mint az ősziből, de némi utánnaolvasás után szerintem nem sokat változna a véleményem. 😉
Nyáron egyébként még elég jó volt a Znt PnR és télen a Shigofumi. 🙂
2009-01-05 - 17:20 |
Én már szavaztam is 🙂
Épp msot nézem a Strawberry Panic-ot 🙂
2009-01-05 - 19:18 |
Resident Evil : Degeneration az nem anime 😛 ,hanem CG
ősziben nem tok dönteni hisz még csak a Resident Evil : Degeneration néztem végig…
,és néhol 2 ‘vote’-t kéne nyomnom^^
2009-01-05 - 19:22 |
Őszi szezonból nálam a Casshern viszi a prímet… igaz, hogy eddig epizodikus volt (a 13. rész már nem az), de a hangulata nagyon megfogott^^. Kuroshitsuji is jó, de a mangát sokkal jobban szeretem (bár azért megéri az anime is Fukuyama Jun miatt :3).
Szavazatok:
őszi: Casshern sins
téli: ööö… Hatenkou yuugi… mert nem emlékszem, hogy mik futottak még akkorXD.
tavaszi: Code geass R2 minden hülyeségével együtt (Chi pedig a 2. befutó~~).
2009-01-06 - 12:10 |
Köszi a szavazatokat.
Resident Evil is Japán animáció. 🙂 Ha nem lenne anime akkor az Anidb, ANN és a MAL oldal sem tüntetné fel.
2009-01-06 - 15:55 |
ősz: Toradora! (bár még nincs vége)
tél: Spice and Wolf
tavasz: Code Geass 2
2009-01-06 - 16:15 |
Őszi szezon: Gundam 00 S2
Tél: Spice and Wolf
Tavaszi: beállok a többiek mögé a Code Geass R2 sorába 😀
2009-01-06 - 18:27 |
Hát a téli szezonból amit felsoroltál egyiket se láttam, és hirtelen egyetlen anime se jut eszembe a téli szezonból, uh azt a szavazást függőben hagyom. A tavaszi és őszi szezonnak a győztesei nálam a két Junjou. Pillanatok alatt kedvencemmé nőtte ki magát a humorával, a töménytelen mennyiségű romantikával, (és nem mellékesen azzal h BL [“I’m not a fangirl Dammit!!! I’m a Fanboy!!!” :P]).
2009-01-06 - 18:49 |
Ősz: Ga-Rei 😀
Tél: Spice and Wolf
Tavasz: Vampire Knight
2009-01-07 - 12:22 |
Őszi szezon: Casshern Sins.
Tél: Ahaha..ebből a szezonból egy animét ha végignéztem. De inkább a Hatenko Yuugi-ra szavaztam.
Tavasz: Code Geass 2 (minden hülyeségével együtt ez volt az egyik legmeghatározóbb anime). Utána jön a Kaiba.
2009-01-07 - 14:34 |
Csak a Casshern-re meg a Code Geass-re szavaztam, mást nem láttam a felsoroltak közül. 😀
2009-01-07 - 15:31 |
Tél:Persona -trinity soul-
Tavasz: Nem néztem semmit!:)
Ősz:Tales of The Abyss (bár mintha le lennék maradva egy kicsit)
Csak ezt a kettőt néztem újakból. Inkább a tavalyikat néztem: TTGL, Darker Than Black, Higurashi, “School Sh*t” stb.
2009-01-08 - 17:48 |
Ősz: Gundam 00 2nd Season olyan, mint a code geass, csak sokkal jobb, nincs benne az az ecchi, és sokkal komolyabb.
Egész év: Aria ~ the Origination, azt hiszem téli. Gyönyörű, méltó befejezése az animének és a mangának. (ajánlom az Amanchu-t, most indult novemberben, havonta jön, egyébként meg manga)
2009-01-08 - 18:05 |
Köszi a szavazatokat.
Shirou: Én is a romantika miatt néztem. 🙂
2009-01-09 - 15:27 |
Ősszel nekem három versenyző van egy helyen: Shikabane Hime: Aka, Toradora! (eddig mindenképp és egyre jobban tetszik) és Tytania (bár elég nyugodt egy anime annak ellenére, hogy sci-fis stratégiás-lövöldözős elvileg). A Gundam második évadja is jó, de az tipikusan az a “majd a végén lehet igazán értékelni” anime…
2009-01-10 - 19:16 |
A téli szezonból még egy animét sem láttam, úgyhogy arra nem szavaztam, de az őszi animék közül a Vampire Knight-ra és a tavasziak közül a Más-t jelöltem be. Ezalatt egyébként a Soul Eater-t értem, hiszen az is áprilisban kezdett kijönni. ^^
2009-01-11 - 08:30 |
Tél: H2O ~Footprints in the Sand~
Tavasz: Chi’s Sweet Home
Ősz: ef – a tale of melodies
Látom, a nyári szezonra rá sem kérdeztél. Számomra gyenge volt az akkori felhozatal. Csak a Nogizaka Haruka no Himitsu-t néztem, de nem nyerte el a tetszésemet.
2009-01-11 - 16:56 |
Nyári szezonról már régebben tettem fel szavazást, de nagyon kevés jó sorozat ment akkor. Egyedül a Natsume.
2009-01-11 - 17:08 |
Hmm, na szavaztam én is. Tavasziból CG R2. Téli: hát onnan a Hatenko Yuugit láttam csak, de az nagyon tetszett. Nyáriból természetesen Natsume Yuujinchou. És az ősziből pedig nekem Nodame Cantabile Pari-hen és One Outs. 🙂
2009-01-23 - 05:29 |
Ősz : Chaos Head
Tél : Macross Frontier és emelett még a H2O ~Footprints in the Sand~ is, két külön műfaj, de mindkettő nagyon bejött.
Tavasz : Code Geass R2
A Toradora-t azért nem írtam bele mert még megy, a Vampire Knightot és a Spice and Wolf-ot pedíg , még nem láttam.