Archive for 2017 08 12

Sorozatok a TV-ben 2017. augusztus 14. és augusztus 27. között

2017-08-12

Hírek

  • A Szulejmán 3. évada  újra az RTL Klubon augusztus 15-től minden hétköznap 13:40-től.
  • Velvet Divatház 3. évada augusztus 15-én 21.25-től a Duna TV-n. Én egy rész után kaszáltam, nem fogott meg.
  • Kalandos nyár – Párizs 8. évada augusztus 17-én fejeződik be és nagy bánatomra a 9. évadra  várni kell. Ki tudja megint mennyit. 😦 A helyére régi telenovellák kerülnek majd, Esmeralda és Titkok és szerelmek.
  • A mi kis falunk első évada augusztus 19-én fejeződik be megint az RTL Klub-on. A 2. évad már készül és én nagyon várom.
  • A fehér hercegnő augusztus 19-én véget ér a HBO3-on. Nyáron ezt is meg kell néznem.
  • Augusztus 21-től napiban pörgeti ki az RTL Spike A visszatérők 2. évadát, és így 24-én már véget is ér a 2. évad. Majd a sorozat újraindul az első évad első részével szintén 21 órakor.
  • Piszkos pénz, tiszta szerelem 2. évadának premierje augusztus 23-án lesz az Izaura TV-n.  A 2. évad kb. 123 részes lesz magyarul.
  • A Riviéra fináléja augusztus 24-én lesz az RTL Klubon.
  • Augusztus 25-től 23:50-kor újra látható lesz az Outlander első évada az AXN-en.
  • A szultána 2. évada augusztus 26-tól már nem csütörtök este, hanem szombat délután 15:50-kor lesz látható a Megtört szívek előtt.

(more…)