Nagyon szeretlek, de mindjárt megharaplak nézés! :D

Rufus 7 éve az életem része és imádom. 🙂 2010. július 10-én költözött be hozzánk kb. 6 hetesen és azóta évről évre meglep valamivel.

Az elmúlt egy évben rávett, hogy neki az ivótálnak csak egy nagy lavór jó, aminek a legjobb helye  a konyhaasztalon van.

Simogatni csak azon a kanapén lehet, ami  a képen is rajta van, de ott nagyon sokszor kell simogatni egy nap.

Sokkal többet nyafog, mint  a korábbi években. Ha tehetné mindig mellettem aludna. Ha messze alszik a bejárati ajtótól, akkor is tudja, hogy ki megy ki az ajtón. Ha anyukám, vagy a tesóm, fel sem ébred, ha én,  akkor már pattan is fel. Utálja, ha elmegyek valahová.

Harapni még mindig szokott, de már sokkal kevesebbszer. Főleg akkor, ha épp mással foglalkozom, de ő azt akarja, csak rá figyeljek.   Most is zavarja, hogy géphez jöttem, lehet harapott is volna. De ha anyukám csettint az ujjával, akkor azonnal engedelmeskedik neki mindenben.

Igazi egyéniség, aki mindig eléri, amit akar.  ❤  ❤ ❤ Csak imádni lehet.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

