Legjobb TV csatorna

TV csatornák, amiket néztem 2016. január és 2017. június között.

17. Cool

  • Kaszáltam:

Időről időre /Time after Time/

16. m2 / Petőfi TV

  • Lehet kaszálom:

Egyszer volt, hol nem volt /Once Upon a Time/

15. SuperTV2

  • Régen kedvenc volt, most nem az:

Jóban rosszban

14. Animal Planet

  • Szeretem:

Pokoli macskák /My Cat from Hell/

13. Story4

  • Szeretem is, meg nem is:

A fény hercegnője /Hwajeong/

TV csatornák, amik már több figyelmet kaptak tőlem.

12. VIASAT3

  • Szeretem is, meg nem is:

Shannara – A jövő krónikája /The Shannara Chronicles/

Rólunk szól /This is Us/

  • A jelenlegi kínálatból ajánlom:

  • Várható premier:

11. FOX

  • Kaszáltam:

Outcast

  • Régen kedvenc volt, most már nem:

The Walking Dead

  • A jelenlegi kínálatból ajánlom:

  • Várható premier

10. Prime

  • Kaszáltam:

A sötétség kora /The Originals/

  • Nem lett a kedvencem:

A szökés /Prison Break/

  • A jelenlegi kínálatból ajánlom:

  • Várható premier:

NCIS: Los Angeles

  • Mit szeretnék?:

Expansét akarok a csatornára.

9. RTL Spike

  • Kaszáltam:

Sötét árvák /Orphan Black /
Vámpírnaplók /Vampire Diaries/

  • Szeretem:

A visszatérők /The 100/

  • A jelenlegi kínálatból ajánlom:

A visszatérők /The 100/

  • Várható premier:

Sötét árvák /Orphan Black / 4. évad

  • Mit szeretnék?:

A csatorna animékkel nagyon boldoggá tudna engem tenni. Inuyasha, Dragon Ball Super, Naruto S., Scrapped Princess stb.

8. Kiwi TV

  • Csak hallgattam:

Sissi hercegnő kalandjai

  • Szeretem:

Hupikék törpikék /Smurfs – Les Schtroumpfs/

  • A jelenlegi kínálatból ajánlom:

Hupikék törpikék /Smurfs – Les Schtroumpfs/

  • Várható premier:

Hupikék törpikék /Smurfs – Les Schtroumpfs/ 136. résztől

  • Mit szeretnék?:

Sissi 2. évad, Retro animék: Múmin, Candy, Sandybell, Titokzatos Aranyvárosok, Kukucska, Kaleido Star, Pokemon, folytathatnák a Kilarit is, ez is félbemaradt magyarul. A későbbiekben meg lehetne este a felnőtteknek is animékkel kedvezni, a kicsik akkor már úgyis alszanak.

7. HBO

  • Szeretem is, meg nem is:

Westworld

  • Szeretem

Trónok harca /Game of Thrones/

  • A jelenlegi kínálatból ajánlom:

  • Várható premier:

A fehér hercegnő /White Princess/
A szolgálólány meséje /The Handmaid’s Tale/
Trónok harca /Game of Thrones/ 7. évad

6. RTL Klub

  • Régen kedvenc volt, ma már nem:

Barátok közt
Szulejmán /Muhtesem Yüzyil/

  • Szeretem is, meg nem is:

Válótársak

  • Szeretem:

A mi kis falunk

  • A jelenlegi kínálatból ajánlom:

A mi kis falunk

  • Várható premier:

  • Mit szeretnék?:

Jöhetne egy olyan magyar sorozat, ami egy érdekes történelmi kort mutat be, de úgy ahogy a Szulejmán is teszi.

5. TV2

  • Régen kedvenc volt, most már nem:

Megtört szívek /Paramparça/

  • Szeretem is, meg nem is:

A szultána /Muhtesem Yüzyil: Kösem/

  • Szeretem:

Fatmagül /Fatmagül’ün Suçu Ne/

  • A jelenlegi kínálatból ajánlom:

Fatmagül /Fatmagül’ün Suçu Ne/

  • Várható premier:

A sors útjai /Un Camino Hacia el Destino/

  • Mit szeretnék?:

A szultána és a Megtört szívek darát, aztán a helyükre jöhetne pár várólistás sorozat. De ők is megpróbálkozhatnának egy történelmi magyar sorozattal.

4. AXN White

  • Szeretem is, meg nem is:

Az óceán szíve /El corazón del océano/
Az uralkodónő /Reign/

  • Szeretem:

Outlander

  • Imádom

A bosszú /Intikam/

  • A jelenlegi kínálatból ajánlom:

A bosszú /Intikam/
Outlander

  • Várható premier:

  • Mit szeretnék?:

Még több fentiekhez hasonló sorozatot.

A legjobb 3

3. AMC

  • Kaszáltam:

Fargo

  • Nem szerettem:

The Night Manager
Fear the Walking Dead

  • Szeretem:

Humans
Better Call Saul

  • Imádom:

Totál szívás /Breaking Bad/

  • A jelenlegi kínálatból ajánlom:

Better Call Saul

  • Várható premier:

Preacher

  • Mit szeretnék?:

Animéket és koreai sorozatot ide is.

2. Duna TV

  • Kaszáltam:

Végtelen szerelem /Kara Sevda/

Kártyavár

Agatha Raisin

Velvet divatház

  • Szeretem is, meg nem is:

Szerelemben, háborúban /Kurt Seyit ve Sura/

  • Szeretem:

A fátyolos hölgy /La dama velata/
Öltések közt az idő /El tiempo entre costuras/
A császárság kincse /Empress Ki/
Uram, segíts! /Madre, aiutami/

  • Imádom:

A palota ékköve /Dae Jang-geum/

  • A jelenlegi kínálatból ajánlom:

Uram, segíts! /Madre, aiutami/

  • Várható premier:

  • Mit szeretnék?:

Sok koreai és olasz sorozatot.

1. Izaura TV

  • Szeretem:

Az éjszaka királynője /Gecenin Kraliçesi/
A királyi ház titkai /Dong Yi/
Katalin cárnő /Ekaterina/

  • Imádom

A korona hercege /Yi San/
Kalandos nyár – Párizs /Les mysteres de l’amour/

  • A jelenlegi kínálatból ajánlom:

Az éjszaka királynője /Gecenin Kraliçesi/
A királyi ház titkai /Dong Yi/
Kalandos nyár – Párizs /Les mysteres de l’amour/

  • Várható premier:

Piszkos pénz, tiszta szerelem /Kara Para Ask/

  • Mit szeretnék?:

Vágatlan Sillát, új koreai sorozatokat, KNYP-nek mind a 16 évadát, Katalin cárnő 2. évadát, Tiltott szerelem ismétlést és váratlan Katalin cárnő féle meglepetéseket.

  • Miért ez a csatorna nyert?

Számomra ez a csatorna adta a legtöbb jót, a jelenlegi kínálata is majdnem elfogadható, neve ellenére sok rajta a minőségi tartalom. Nyáron is ad premiert és olyat is, amit én is várok.

Vélemény, hozzászólás?

