Archive for 2017 04 19

Premier: Kalandos nyár – Párizs 6. évad (Les Mystères de l’amour)

2017-04-19

A sorozat az 5. évad után szünet nélkül folytatódik az Izaura TV-n. 

Április 27., Csütörtök 18:00 – 6. évad, 1. rész (131. epizód)

Eljött az étterem nyitásának napja. Ennek alkalmából nagy a sürgés-forgás, mindenki segít valamiben. Eközben Nicky rajtakapja apját és Ingridet csókolózás közben, ezért megharagszik rá.

Április 28., Péntek 18:00 – 6. évad, 2. rész (132. epizód)

Nicolas és José megpróbálják kideríteni, ki Nicky keresztapja, akinél tartózkodik. Petert eközben megzsarolja a keresett férfi. Ismét bebizonyosodik, hogy Peter vagyona segít kimászni a bajból. Azonban Ingrid is felajánlja támogatását.

Május 01., Hétfő 18:00 – 6. évad, 3. rész (133. epizód)

Josénak és Nicolasnak különös élményben lesz része, aminek következtében teljesen megváltoznak a dolgok.

Egy hónappal ezelőtt indítottam egy szavazást, aminek ez lett a végeredménye:

Mely sorozatokat láttad?

Hélène és a fiúk (Hélène et les Garçons) 39 25%  
Első csók (Premiers baisers) 36 23%  
Második csók (Les années fac) 35 22%  
Kalandos nyár (Les Vacances de l’amour) 27 17%  
Kalandos nyár – Párizs (Les Mystères de l’amour) 20 13%  

Tudtál róla, hogy 7 év szünet után a sorozat folytatódott Kalandos nyár Párizs címmel?

Tudtam és néztem is. 16 43%  
Nem tudtam. 14 38%  
Tudtam, de azt nem, hogy magyarul is adták őket. 7 19%  

Fogod nézni a Kalandos nyár Párizs 5. évadát az Izaura TV-n?

Igen, mert szeretem a sorozatot. 19 48%  
Ha lesz hozzá online jog belenézek. 7 18%  
Nem az én műfajom. 6 15%  
Egy -két részt biztos, aztán majd meglátom. 3 8%  
Régen néztem, de már nem érdekel. 3 8%  
Igen, mert szeretném megismerni a sorozatot. 2 5%  

 

Reklámok