Archive for 2017 03 20

Ismerd meg a Kalandos nyár – Párizs szereplőit és történetét!

2017-03-20

Az Izaura TV szerintem az egyik legsokoldalúbb csatorna. Kedvez a koreai és történelmi sorozat kedvelőinek (A királyi ház titkai, A korona hercege, Katalin cárnő), a török sorozat kedvelőinek (Kuzey – Güney, Az éjszaka királynője, A szultána), az európai sorozatok kedvelőinek és a telenovella rajongóknak is. Pár hete kis időre csalódást éreztem, mivel azt láttam egy időre minden nekem való sorozat véget ér és olyan lesz helyettük, ami nem nekem való. A csalódás viszont nagyon rövid ideig tartott, mert utána hatalmas meglepetést, mérhetetlen örömöt okozott nekem a csatorna. Pont azt a sorozatot folytatja, aminél azt hittem nem láthatok új részt.

A Kalandos nyár- Párizsról van szó. ❤

Biztos sokan meglepődnek azon, hogy egyből az 5. évad jön, de így premiert kapunk, új részt, amire már régen várunk. Másrészt az 1. évadnál is azt érezné egy új néző, amit az 5-nél, mivel már azelőtt is sok minden történt a szereplőkkel.

A továbbiakban leírom, amit érdemes tudni az 5. évad előtt. Ha elolvasod egyből bekapcsolódhatsz a sorozat nézésébe. Akkor is, ha nem láttál belőle egy részt sem, vagy ha csak a 90-es években találkoztál utoljára a szereplőkkel.

(more…)

Reklámok

Ajánló: Kalandos nyár – Párizs – ORSZÁGOS TV PREMIER – hétköznap 18.00 Izaura TV

2017-03-20

Ajánló – Lehetünk idősek vagy fiatalok, félénkek vagy rámenősek, hűségesek vagy kísérletezgetők, de ahogy a franciák szeretnek, az egyszerűen utánozhatatlan. A nagysikerű sorozat legújabb részei Magyarországon először. Kalandos nyár – Párizs: hétköznaponként 18.00 órától az Izaura TV-n!

Magyarországi premier részekkel folytatódik a régi kedvelt sorozat! A sorozat hősei közösen vetik bele magukat a kalandokba, amelyek nem nélkülözik a cselszövéseket, drámai, bűnügyi fordulatokat, s persze a romantikus, szerelmi szálakat sem.

Szereplők: Hélène Rollès, Patrick Puydebat, Serge Gisquière, Laure Guibert, Philippe Vasseur, Laly Meignan, Richard Pigois, Elsa Esnoult, Sébastien Roch, Marion Huguenin

A sorozat adatlapja: Izauratv.hu

Ajánló: Kattints ide.

Az első 7 rész tartalma:

(more…)