Sorozat hírek 9. – Újabb koreai és török sorozat infók

Duna TV

Reménykedtem abban, hogy  az Ötcsillagos szerelem és az Elfeledett szerelem helyére vagy a Silla jön,  vagy egy vadiúj koreai sorozat, de sajnos nem így lett. Az egyik helyett az Erdészház Falkenauban ismétlése jön megint, a másik helyett meg egy 160 részes szlovák sorozat A múlt árnyékában. Vagyis itt még jó sokáig nem számíthatunk újabb koreaira.  😥

STORY5

A fény hercegnőjének ismétlése március 31-én ér véget és mivel azt mondták szeretnének újabb koreai sorozatot leadni tavasszal, remélem áprilistól így is lesz.

Izaura TV

A Katalin cárnő helyére sem új sorozat jön, hanem A szultánát kezdik majd el leadni az első résztől. De március 19-től hétvégén délután A királyi ház titkait (Dong Yi) is ismételni kezdik. Én mindig bennük bízom a legjobban. Márciusban még várható újdonság náluk, koreait sokan szeretnének, hátha meglepnek valami nagyon jó újdonsággal.

TV2

A szultána második évadának premierje március 7-én lesz. A szereplőgárda szinte teljesen megújul.

Nurgül Yeşilçay (Kösem) – Pápai Erika
(A megtört szívek Gülserenje és a hangja is ugyanaz.)
Metin Akdülger (IV. Murad) – Patkós Márton
(Patkós Mártont a Rólunk szólban hallottam eddig, fura lesz most egy fiatal szereplő hangjaként.)
Farah Zeynep Abdullah (Faria) – Szabó Erika
(Reménykedtem Vadász Beában, de mégsem ő lett. Szabó Erikát még nem hallottam szinkronizálni, remélem pozitív meglepetés ér majd.)
Aslı Tandoğan (Geverhan) – Andruskó Marcella
(Az Empress Ki óta megszerettem Marcella hangját.)
Caner Cindoruk (Musztafa, a testőr) – Schmied Zoltán
(Imádom Schmied Zoltánt, benne most sem fogok csalódni.)
Yiğit Uçan (Bajezit) – Jakab Márk
(Az uralkodónőben bizonyított, örülök, hogy most már másik sorozatban is hallhatom.)
Ece Çeşmioğlu (Átike) – Haffner Anikó
Doğaç Yıldız (Kászim) – Gacsal Ádám
Leyla Feray (Ajse) – Andrádi Zsanett
Rıdvan Aybars Düzey (Ibrahim) – Csiby Gergely

A teljes szinkronstáb itt tekinthető meg: MűsorVízió

A Fatmagül csak március 13-tól kerül korábbi időpontra, vagyis akkor már nem 16:50-kor, hanem 16:30-kor fog kezdődni.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

