Dae Jang-geum – A Palota ékköve újra a TV-ben

Augusztus 29-től a Duna TV-n lesz látható minden hétköznap  14:15-kor.

palota

Történet:

Yun királynőt királyi parancsra méreg általi halálra ítélik. Az ítéletet végrehajtó katonák egyike, Seo Cheon-soo hazafelé indul, ám az úton baleset éri. Egy titokzatos öreg remete siet segítségére, aki különös jóslattal ajándékozza meg: sorsát három nő fogja meghatározni. Az elsőnek a halálát okozza, a másodikat megmenti, de miatta vész el, a harmadik pedig a vesztét okozza, de ezáltal sokakat megment. A katona sokat töpreng a jóslaton, míg egy napon egy haldokló nőt talál a patak mentén. Kiderül, hogy a gyönyörű lány a palota egyik udvarhölgye, akit megmérgeztek. Cheon-Soo azonban épp időben érkezik…

Közben kiderült az Izaura TV első hetének részletes műsora is.

Hétköznap

06:25 – Vad angyal (Muñeca brava)
07:15 – Kuzey Güney – Tűz és víz
08:20 – Maricruz (Corazón indomable)
09:25 – A gonosz álarca (Santa diabla)
10:40 – Éld az életem! (¿Quién es quién?)
11:55 – Rabok és szeretők (Amores verdaderos)
13:00 – A királyi ház titkai (Dong Yi)
14:25 – Vad angyal (Muñeca brava)
15:30 – A fekete özvegy (La viuda joven)
16:35 – Éld az életem! (¿Quién es quién?)
17:50 – Victoria, a rabszolgák megmentője (La esclava blanca)
18:55 – Rabok és szeretők (Amores verdaderos)
20:00 – Kuzey Güney – Tűz és víz
21:20 – Vad angyal (Muñeca brava)
22:25 – A királyi ház titkai (Dong Yi)
23:50 – Victoria, a rabszolgák megmentője (La esclava blanca)
00:55 – Éld az életem! (¿Quién es quién?)
02:00 – A fekete özvegy (La viuda joven)
02:50 – Maricruz (Corazón indomable)
03:35 – A gonosz álarca (Santa diabla)
04:35 – Victoria, a rabszolgák megmentője (La esclava blanca)
05:20 – A királyi ház titkai (Dong Yi)

Szombati műsorrend:

06:15 – A fekete özvegy (La viuda joven)
07:05 – A fekete özvegy (La viuda joven)
08:10 – A fekete özvegy (La viuda joven)
09:15 – A fekete özvegy (La viuda joven)
10:20 – Maricruz (Corazón indomable)
11:25 – A Macska (La gata)
12:30 – A királyi ház titkai (Dong Yi)
14:00 – A királyi ház titkai (Dong Yi)
15:30 – A királyi ház titkai (Dong Yi)
17:00 – A királyi ház titkai (Dong Yi)
18:30 – A királyi ház titkai (Dong Yi)
20:00 – Az éjszaka királynője (Gecenin Kraliçesi)
21:10 – Éld az életem! (¿Quién es quién?)
22:20 – Éld az életem! (¿Quién es quién?)
23:30 – Éld az életem! (¿Quién es quién?)
00:40 – A gonosz álarca (Santa diabla)
01:50 – A gonosz álarca (Santa diabla)
02:50 – A gonosz álarca (Santa diabla)
03:50 – Maricruz (Corazón indomable)
04:35 – A Macska (La gata)
05:20 – Victoria, a rabszolgák megmentője (La esclava blanca)

Vasárnapi műsorrend:

06:10 – Victoria, a rabszolgák megmentője (La esclava blanca)
07:05 – Victoria, a rabszolgák megmentője (La esclava blanca)
08:10 – Victoria, a rabszolgák megmentője (La esclava blanca)
09:15 – Victoria, a rabszolgák megmentője (La esclava blanca)
10:20 – Maricruz (Corazón indomable)
11:25 – A Macska (La gata)
12:30 – A Macska (La gata)
13:35 – A Macska (La gata)
14:40 – Vad angyal (Muñeca brava)
15:45 – Vad angyal (Muñeca brava)
16:50 – Vad angyal (Muñeca brava)
17:50 – Vad angyal (Muñeca brava)
18:50 – Vad angyal (Muñeca brava)
20:00 – Az éjszaka királynője (Gecenin Kraliçesi)
21:10 – Éld az életem! (¿Quién es quién?)
22:25 – Éld az életem! (¿Quién es quién?)
23:40 – A gonosz álarca (Santa diabla)
01:00 – A gonosz álarca (Santa diabla)
02:15 – Az éjszaka királynője (Gecenin Kraliçesi)
03:05 – Az éjszaka királynője (Gecenin Kraliçesi)
03:50 – Maricruz (Corazón indomable)
04:35 – A Macska (La gata)

11 hozzászólás to “Dae Jang-geum – A Palota ékköve újra a TV-ben”

  1. Szür Eszter Says:

    Ahogy tudom követni fogom.

  2. veracsek Says:

    Még nem tudom, lesz-e Izaura-tv a Digi-nél? Ha igen, akkor pár sorozat érdekelne, de ugye a sok ismétlés nem újabb részeket jelent, hanem ennyiszer fogják ugyanazt a részt leadni?
    A Palota ékkövét annak idején nem láttam, nagyon jó, hogy vissza hozták a Dunára.

    • Andicilin Says:

      Szerintem hétközben adnak napi egy részt, aztán hétvégén ezt az öt darab részt ismétlik.

      • veracsek Says:

        Végül ez még kimaradt, de azóta rengeteg sorozatot néztem, most éppen a Doctors-t nézem a Vikin, és a Prince of Wolf-ot, a többi kosztűmöset pedig mind láttam a tv-ben. Tudom, hogy online is lehetett volna nézni, de mivel ez nagyon hosszú, inkább meg akartam várni, amíg nagy képernyőn nézhetem.

    • Szür Eszter Says:

      Hét közben adnak egy egy részt hétvégén meg ismételnek. Azt írtad annak idején nem nézted a Palota ékkövét,gondolom azóta ezt pótoltad de ha nem akkor neked mindenképp új lesz. Ennél a sorozatnál kezdődött szinte minden doramás rajongása

  3. Elhaym Says:

    veracsek: 13 órakor új rész, a többi ísmétlés.

    Szür Eszter: Igen. Nekem a mamám ajánlotta, hogy milyen jó és nagyon örülök, hogy hallgattam rá.

    • Szür Eszter Says:

      Én meg kapcsolgattam a tévét és ráakadtam,belenéztem,ott ragadtam. Fűtött a kíváncsiság. És vártam mindig a következő részt.

Vélemény, hozzászólás?

