Csalódás
10. Barátok közt
18. évad 7731-7740. rész
Hanna egyre idegesítőbb, mindig az a pasi kéne neki, aki más iránt kezd érdeklődni.
Egy bizonyítékot névvel együtt vízbe dobni? :O
A rendőrök bénázása is kezd egyre jobban idegesíteni, annyira életszerűtlenül viselkednek már.
Úgy látszik a jobb részek nem tartottak sokáig, mert ez már megint gyenge volt.
10/3
9. Fargo
1. évad 3. – 4. rész
A hangulata továbbra is tetszik, érdekel mi lesz ennek a vége, de sajnos pont az hiányzik belőle, ami nekem egy történetben a legfontosabb. Nincs benne olyan szereplő, akit kedvelni tudnék. A szereplők többsége semmilyen. Ez alatt azt értem, hogy nem ismerem a gondolatukat, nem látok bele a lelkükbe. Lester és Malvo érdekes szereplő, de ha meghalnának, nem ejtenék utánuk könnyeket. A kutyás eset után pláne nem.
2016-ban meg szigorítottam a pontozáson, hogy ne lehessen olyan könnyen 9-10 pontot kapni. Míg tavaly 7 pontot is kaphatott egy kedvenc szereplő nélküli epizód, idén 4-nél húztam meg a határt.
10/4
8. Shannara – A jövő krónikája
1. évad 3. rész
Ha nem lenne ennyire tinis, ha a két lány nem lenne ennyire idegesítő jobban tudnám szeretni.
A látvány és a történet viszont jó.
10/6
7. Jóban rosszban
12. évad 2760-2764. rész
Ez a Laci – Vera nyűglődés, nyafogás nagyon unalmas.
Az új szereplő Patrícia jó nagy ribanc.
Szegény Milán, hogy dönthet így egy anya? :O 😦
Bírtam, hogy Keller Nándi agyára ment.
10/6
6. Egyszer volt, hol nem volt
4. évad 9. rész
Nem unatkozom, amikor nézem. Goldot, Robint és Reginát is kedvelem.
De sokszor annyira gyerekes tud lenni, meg Henryt és Hófehérkét is kiírhatnák.
10/7
5. Totál szívás
4. évad 2. rész
A kimagasló első rész után ez most nem volt olyan jó. Hank kezd már nagyon bunkó lenni, csinálhatna végre valami hasznosat. Jesse és haverjai bulizását meg szívesen kihagytam volna. Walter és Mike jeleneteit viszont imádtam.
10/8
4. Válótársak
1. évad 7. rész
A sorozat, ami 45 percre kikapcsol, szórakoztat, de azért mély nyomot nem hagy bennem. Nem unatkozom nézés közben, a szereplőket kedvelem, újra meg tudnám nézni, vagyis jó.
10/8
3. Szulejmán
3. évad 16/2. rész
Dianát egyre jobban kedvelem, minden helyzetben képes feltalálni magát. Ibrahimot meg imádom. Egyik pillanatban kiráz tőle a hideg, a másikban meg aranyos, kedves. A kislányát Esmanurt annyira tudja szeretni.
10/9
2. Szulejmán
1. évad 20. rész
2. nézés
Szegény Hatidzse, ezután azért érthető, hogy miért kezd idegileg egyre jobban összeroppanni.
Kár, hogy a lefejezést kivágták a részből. 😦 10/9
1. évad 21. rész
Hürrem terve azért eléggé merész és kockázatos volt. Ha a szultán nem lenne elvakultan szerelmes belé, akkor minden másképp alakult volna.
Nem értem Bejhan, hogy képes még ezek után is a férje Ferhat pasa mellett állni. 10/9
A hét legjobbja
1. Kalandos nyár – Párizs
4. évad 20. rész
3. nézés
Kár, hogy azt a sorozatot nem adták le nálunk, amiben Aline először feltűnt. Akkor már egyből tudtam volna, hogy egy elmebeteg, rosszindulatú nőszemély. 10/8
4. évad 21. rész
Még egy szomorú, tragikus rész. 😦
Helene annyira önzetlen. Képes lenne lemondani a milliós örökségről, mert neki nem kell ennyi pénz, amikor a világban rengetegen éheznek. 10/10
Hozzászólás