2015 legjobb szórakoztató műsorai

Mielőtt hoznám a hosszú véleményeket a 10 legjobb könyvről és sorozatról, jöjjön egy rövid összefoglaló  2015 szórakoztató műsorairól.

Hiába volt 24 ebben az évben, még a top 5 összeállítása sem ment volna.

Rémes, szörnyű,  nézhetetlen

Ezek megőrültek: addig bírtam míg elkezdték pocsékolni a tojásokat.
Éden Hotel: amikor átment közönségesbe dobtam.
ValóVilág 7: a legszörnyűbb évad, semmi izgalom nem volt benne, még ötletes feladat sem. Egy idő után már nem is néztem.
Vigyél el!: ez az, amiből 5 perc is sok.

Gyenge próbálkozások

Mindháromból egy részt láttam, de érdektelenek voltak.

A milliomos szakács
Partyzánok
Sztár Gokart

Unalmasak, egyik sem bírt lekötni.

A Kocka
Az ének iskolája
Gyertek át szombat este!
Hungary’s Got Talent
Játék határok nélkül 2015

Amiket szívesen elnézegettem, hallgattam, de nem lettek a kedvenceim.

A nagy ízválasztó
Az 50 milliós játszma
Maradj talpon!
SzerencseSzombat

Amit rendszeresen néztem

A Dal: gyenge évad volt, de azért egyszer jó volt végignézni.
A Konyhafőnök 3. évad: a leggyengébb évad volt a 3-ból, itt most nem igazán voltak nagy kedvenceim.
Az Év Háziasszonya: a műsor maga nem ért semmit, na de a nyeremény nagyon csábító volt benne.
Konyhafőnök Junior: jól indult, szerettem is, de a végére alábbhagyott a lelkesedésem.

A 4 legjobb

4. Rising Star: eleinte nem szerettem, de aztán adásról adásra jobban bejött. Most már másnak drukkolnék, mint akkor, de így is szép emlékeim maradtak a műsorról.

3. 1 perc és nyersz! : egy részt sem hagytam ki. Itt aztán lehetett izgulni a szereplőkért, nem úgy, mint a Kockánál.

2. Sztárban sztár:  A 3. évad nem tetszett annyira, mint az első kettő, de így sem csalódtam benne, mivel Gáspár Laci nyert. Róla nem gondoltam volna, hogy ennyire jó lesz ebben a műsorban.

1. A Konyhafőnök 2. évad: Imádtam ezt az évadot. Tele volt jobbnál jobb szereplőkkel, humorral, drámával. Én ugyan Dominak drukkoltam nagyon és nyert is, de akkor sem lettem volna csalódott, ha Mózes nyer. Bernáth József meg annyira jó pasi, ő már magában a képernyő elé vonzza a női nézőket.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

