Melyik volt 2015. 51. hetének legjobb sorozatepizódja? Mi volt a hét csalódása?

Új film: Blood, az utolsó vámpír

Újra nézem: Outlander – Az idegen

A listán csak most: Knight Rider

Véget ér, de majd folytatom: Humans

Kasza? Gyilkos hajsza

Ünnepek miatt az 52. heti listáról kimarad majd : Foglalkozásuk: Amerikai, Egyszer volt, hol nem volt, Az uralkodónő, Totál szívás

A 3 leggyengébb

blood16. Blood, az utolsó vámpír

Azt hittem kiderül valami új Saya múltjáról, valami olyan, ami a sorozatból kimaradt, de nem. Olyan filmet nehéz értékelni, ami nem szól semmiről. Sőt a karakterekről is csak a nevük derül ki, semmi más. A sorozatot szerettem, ez viszont nem ér semmit.

10/1

gyilkoshajsza15. Gyilkos hajsza

3. évad 4. rész

A 3. részt nem láttam, de így sem éreztem azt, hogy lemaradtam volna valamiről. A rendőrök bénáznak, az idióta ellenfelek meg elkaphatatlanok. Azt hiszem ennyi volt és januártól a Shannara lesz inkább a szombat esti program.

10/2

bk14. Barátok közt

18. évad 7705-7714. rész

Már nagyon unalmas, hogy Gizi csak iszik és mindig részeg.
Rudi olyan béna, hogy nem bír semmit kezdeni Robi zsarolásával. Szólni kéne Nórának és kész.
Liza még nagyon gyerek, azt hiszi a szex szerelem nélkül is élvezetes.
Ez a híresség meztelen fenekének lefényképezése is unalmas volt. A forgatókönyvírók már nagyon kifogytak az ötletekből. Kezd olyan érzésem lenni, hogy Robinak hamarosan annyi, túl sokan emlegetik, hogy elteszik láb alól.

10/5


 

amerikai13. Foglalkozásuk: Amerikai

2. évad 3. rész

Nem volt rossz rész, voltak benne jobb pillanatok, főleg Paige titkos útja. De számomra ez az a típusú sorozat, amit egyszer jó megnézni, de többször nem bírnék. Hiányoznak belőle az egyéniségek, az igazán jó karakterek. Meg elég sok felesleges jelenet is van benne, olyan ami nem érdekel.

10/6

outlander12. Outlander – Az idegen

1. évad 1. rész

Minőségi kezdés, de azért meglátszik rajta, hogy 90 oldalnyi cselekményt sűrítettek bele 45 percbe. A véleményem 2. nézésnél sem változott. Szeretem, jó nézni, de vannak pillanatok, amikor kicsit unatkozom. Ez főleg annak köszönhető, hogy a mellékszereplők jellemtelenek. Ez nem a sorozat hibája, mert már a könyvben is így volt. Clairet és Jamiet bírom, de azért olyan nagy kedvenceim ők sem lettek. A nagy kedvencek közé főleg olyan szereplők tartoznak, akik egy rész alatt be tudják nekem bizonyítani, hogy milyen nagy egyéniségek.

10/7

Kitt11. Knight Rider

3. évad 6. rész

Jóban rosszbanra várva futottam bele ebbe a részbe és ott ragadtam előtte. 12 éves koromban hatalmas Kitt rajongó voltam, a macskámat is róla neveztem el akkor. Azóta már eltelt több, mint 20 év, a sorozatot már nem tudnám 10 pontra értékelni, de Kitt számomra még mindig ott van a legnagyobb egyéniségek között, nem tudom nem szeretni most sem.

10/7

valotarsak10. Válótársak

1. évad 5. rész

Vannak benne kisebb zavaró dolgok, de továbbra is nagyon szórakoztató, én egy pillanatra sem unatkozok nézés közben. Az RTL a Szeress most! óta nem gyártott ilyen jó magyar sorozatot.
Szerintem nem szégyen az, hogy Joci csak egy nővel volt, hanem tiszteletreméltó.
David remélem továbbra is keresztbe tesz a pénzéhes feleségének. Bálintnak meg küzdenie kéne a családjáért, nem ágyba bújni minden jöttment ribanccal. Joci anyja többször jöhetne takarítani, hátha lenne még része pár kellemetlen pillanatban. 🙂

10/8

egyszervolt9. Egyszer volt, hol nem volt

4. évad 7. rész

Szomorú, amikor amiatt néznek le, mert más vagy. 😦
Ez a rész is jól bemutatta, hogy senki nem születik gonosznak, csak a körülmények teszik azzá. Remélem Robin végül Reginát válassza.
Vajon mit súghatott Ingrid Goldnak? Most várhatok három hetet míg megtudom.

10/8

reign8. Az uralkodónő

2. évad 6. rész

Nem volt rossz, de ez a rész csak időhúzás volt.
10/7

2. évad 7. rész

Feltűnt a ribanc Claude, akit nem bírok. A katolikus – protestáns ellentét viszont egyre izgalmasabb.
10/8

2. évad 8. rész

Narcisse és Lola kapcsolata egyre érdekesebb. A vallási ellentét meg egyre inkább eldurvul, ezzel sok drámai pillanatot okozva nekem. Ferenc itt lett az első számú kedvencem, ez az új viselkedése nekem nagyon bejön.
10/9

humans7. Humans

1. évad 8. rész

Most már teljesen más irányt vett a sorozat az eredetihez képest. Leo és Mia/Anita között is más kapcsolat van itt. Jó rész volt, több izgalmas jelenettel, soha nem tudtam mi fog történni. De ennél ütősebb, sokkolóbb évadzáróra számítottam.

10/9

szulejman6. Szulejmán

3. évad 15/1. rész

Szegény Ibrahim. Hataloméhes és gátlástalan is tud lenni, de ebben a mérgezés ügyben teljesen ártatlan. Mégis rá gyanakodnak, mert az aljas Hürrem tesz róla, hogy így legyen. Musztafa álmától kirázott a hideg, főleg azért, mert előreutal egy jelenetre, amit én nagyon nem várok.

10/9

kalandos5.  Kalandos nyár – Párizs

4. évad 12. rész

Helene és Ingrid beszélgetése tanulságos volt. Jó volt kis időre megint látni Love Islandot. A 10 év alatt azért sok minden megváltozott ott.
10/9

4. évad 13. rész

Tényleg nagy dilemmát tud az okozni, hogy mit csináljon egy 18 éves lány, ha terhes, de nincs munkája. Helene viszont most is júl látja a dolgokat, szavai tele vannak értékkel. Laly viselkedése továbbra sem tetszik, de Totál szívás rajongó lehet, mert ő is két mobillal oldja meg, hogy ne bukjon le.
10/9

tronok4. Trónok harca

2. évad 5. rész

Ebben a részben több olyan is volt, amire már nem emlékeztem. Főleg a Jonos jelenetre.
A Qarth beli események most sem kötöttek le, Arya és Harrenhal viszont most is nagyon izgalmas volt. Jaqen H’ghar egy élő Death note.
Renly 😦

10/9


 

A 3 legjobb

szulejman3.  Szulejmán

1. évad 13. rész

Annyira imádom amikor Ibrahim hegedül. Gyönyörűen szép és megható.
10/10

1. évad 14. rész

Másodjára is izgalmas volt, hogy Ibrahim és Haticse halálra rémült arccal megy a szultán elé. Most is izgultam értük, pedig tudtam, hogy mi lesz.
10/10

1. évad 15. rész

Fura, hogy Leo hangja először Előd Botond, majd Pálmai Szabi lett. Valide kezd Hürremnél is aljasabb lenni. Pedig ha kedves lenne, lehet Hürrem is jobb irányba változott volna. A rész után Ibrahimról álmodtam, pedig ilyen egyszer sem fordult elő eddig.
10/9

joban2. Jóban rosszban

12. évad 2747-2751. rész

Itt aztán volt minden. Dráma, akció, krimibe illő jelenetek. Izgalomban egyáltalán nem volt hiány. Így kell összerakni egy olyan fordulatos sztorit, hogy minden percben képernyő előtt tartson. Barbara nem válogat az eszközökből maffiafőnöknőként, a szerelméért bármire képes. Milán is jól belekeveredett a Nándi – Roland közti ellentétbe. A bevásárlóközpontba való betörés meg tele volt feszült pillanattal.
10/10

totalszívasTotál szívás

3. évad 12. rész

Korábban is voltak 10 pontos részek, de eddig minden héten volt nála drámaibb. Most viszont nem. Amin ebben a részben Jesse és Walter átment, az felülmúlhatatlan.
10/10

3. évad 13. rész

Most értettem meg azt, amit korábban olvastam. Walter tényleg magával ránt mindenkit a mélybe. Sokkoló volt ez a rész és nagyon kíváncsi vagyok, hogy a történtek milyen hatással lesznek a szereplők jellemére. Azt nem tudom, hogy Mikeban most csalódjak, vagy ne. Nem ezt a viselkedést vártam tőle.
10/10

Vélemény, hozzászólás?

