Melyik volt 2015. 50. hetének legjobb sorozatepizódja? Mi volt a hét csalódása?

Újra nézem: Trónok harca

 Új filmek: D, a vámpírvadász – Vérszomj, A hang ereje

Véget ér: Inni és élni hagyni, A szerelem foglyai

Véget ér, de majd folytatom: Vikingek, Better Call Saul

A 3 leggyengébb

trueblood18. Inni és élni hagyni

7. évad 10. rész

A sorozatot az 5. évadnál dobtam, bár már korábban kellett volna. Az utolsó részbe azért belenéztem, mert ha már ennyi időt szántam rá, érdekelt mi a vége. Az első 40 percet csak hallgattam, nézni nem tudtam volna, végébe meg csak belepillantottam. A véleményem nem változott. Ellenszenves szereplők gyülekezete gagyi történettel, ami még normális befejezést sem kapott. Sok sorozatot láttam már életemben, de a TB ott van a lista végén. Most nem is tudnék olyan sorozatot mondani, amiben csak ellenszenves, idegesítő szereplők vannak és amiben a színészek egyike sem néz ki jól.

A rajongókat nem akarom megbántani, de nekem ez

10/1

gyilkoshajsza17. Gyilkos hajsza

3. évad 1- 2. rész

Eltelt egy év és Ryannek új barátnője van, aki unalmas és jellemtelen. Ki sem derült mi lett Carrievel.
Azt hittem, hogy Láng Balázs lesz az új gonosz, de nem. A 4 új gonosz egyelőre idegesítő. A zsaruk bénák, hogy még a négy idióta is képes túljárni az eszükön. Hiába vannak benne izgalmas pillanatok, ha idegesítőek.

10/2

dvampir16. D, a vámpírvadász – Vérszomj

Régóta megakartam nézni a filmet, mert sokan ajánlották nekem.
Csalódás volt. Untam, többször is elaludtam rajta pillanatokra. A Sault is este 11-kor néztem, annál ez mégsem történt meg, pedig akkor is fáradt voltam. Csak harcról szólt az egész, karakterkidolgozás nem volt.
Olyan pocséknak azért nem tartom, hogy 1-2 pontot adjak rá, de tőlem az ilyen sztorik nagyon távol állnak.

10/3


szerelem+ A szerelem foglyai

189. rész, vagyis 189 nap volt.

Nem szeretem a szappanoperákat, mert tele vannak klisékkel, meg olyan idegesítő elemekkel, amit nem bírok. De ennek érdekes volt az alapsztorija, így néha belenéztem, de inkább csak hallgattam nyereményjátékozás közben. Rendesen nézni időm és kedvem sem lett volna. Nem olyan, mint a mai szappanoperák, amiknél egy perc nézés is kínzás, hanem a régi időket idézi, amikor még törekedtek a minőségre, az egyediségre és nem egy kaptafára gyártották őket. A sorozat végig szomorú, tele van tragédiával, ennél nyomasztóbb ebben a műfajban szerintem nincs is. Nálunk szerintem emiatt is bukott meg, az ilyesmire nem vevők a nézők. Ez már a Szerelemben háborúban című történelmi sorozatnál is kiderült. De én emiatt hallgattam végig, érdekelt lesz-e ebből happy end, ha meg igen, hogyan.

10/6


 

bk15. Barátok közt

18. évad 7695-7704. rész

Miki vallomása megható volt. Nekem is mondhatna olyat egy pasi, hogy én vagyok a másik fele, nem tud nélkülem élni.
Hanna nem is a férfiakba szerelmes, hanem a kapcsolatokba, egy percig nem tud egyedül létezni.
Gizi makacssága, piálása nagyon idegesítő.
Remélem Zsófi nem vetél el, mert az unalmas lenne, meg önismétlő.
Ádám új haja tetszik.
Juli jobban bízhatna Attilában, nem kéne mindenért őt vádolni.
Renáta nagyon ellenszenves csaj. Pár nap után ágyba bújik Petivel és pont Peti anyjának az ágyában és még ő van megsértődve. Én Juli helyében pofon is ütöttem volna, velem aztán így ne beszéljenek, majd vetettem volna vele egy új ágyat és utána dobtam volna ki a lakásból.
Krisz és Rudi az erőszakosság helyett inkább szólnának Nórának, akkor Robikának már nem lenne ilyen nagy a szája.
Ludwigot lecsaphatná már valaki, kiráz tőle a hideg. Ahogy Ágival bánik, amit Lizával akar tenni. Egy féreg, más szó nem jut eszembe róla.

10/5

amerikai14. Foglalkozásuk: Amerikai

2. évad 2. rész

Eddig a 2. évad jobban tetszik, mint az első. A főszereplők többször kerülnek bajba és végre Paigenek is nagyobb szerepe van. Kíváncsi leszek mit talál majd ott, ahová most tart. A feliratok viszont továbbra is nagyon zavarnak és most is sok volt. Mindet el sem tudtam olvasni, mert már fájt a szemem. 😦

10/7

vikingek13. Vikingek

1. évad 9. rész

Ragnar Lothbrok, undorító, amit tettél. Bele sem gondolsz mit érezhet a fiad Bjorn, akinek a szeme előtt csináltál mindent, meg mit érezhet majd a feleséged Lagertha, amikor mindent megtud.

Ezt a részt is lassúnak éreztem, de most a drámai pestises jelenet miatt mégis tetszett és a függővég is ütős lett. Főleg a drámaisága miatt.

10/7

hangereje12. A hang ereje

Paul Potts hangját a Sillában nagyon megszerettem, emiatt érdekelt az élete is. Szegénynek nagyon összejött minden, nem volt könnyű élete. Főleg ott éreztem vele nagyon együtt, amikor csúfolták. Kegyetlenek tudnak lenni az emberek. Példaértékű, hogy csak egy nő volt az egész életében. Szép és aranyos történet, de azért nem lett a kedvencem.

10/8

valotarsak11. Válótársak

1. évad 4. rész

Ez a takarítós jelenet nagy volt. Mintha a mamám betoppanna hozzánk és elkezdene dirigálni. Mi is ilyen arcot vágnánk azt hiszem. Meg David arca, amikor nézte a csúnya nőt öltözés közben. 😀
A 3 férfi főszereplő egyre jobb, a gyerekszereplők egyre aranyosabbak. A 3 nő viszont egyre inkább nem tetszik. Tamara undok, rideg, Szonja zakkant, Zsófi meg túl hamar túllép a férjén. Ha igazán szerelmes lenne, meg csalódott, akkor 1 évig minimum rá sem nézne másra.

10/8

egyszervolt10. Egyszer volt, hol nem volt

4. évad 6. rész

Végre egy Hófehérke mentes rész. Helyette volt sok Gold, Belle, Ingrid, akik miatt jó nézni a sorozatot. Volt sok izgalom, meglepő, váratlan fordulat is. Bírom, hogy Gold szemrebbenés nélkül tud hazudni, meg azt is, hogy cselszövésekben egy zseni. Olyan számomra ő, mint a Jóban rosszban Rolandja, egyformán imádom őket. ❤ Amikor azt hiszem, hogy lebuknának, mindig előrukkolnak egy ötletes tervvel.
A múltbeli részekkel nem voltam teljesen elégedett, de ez a rész most nagyon bejött.

Elizabeth Mitchell viszont kaphatna már egy állandó magyar hangot, mert eddig mindig mást kapott.

Crossing Lines – Götz Anna
Lost – Orosz Helga
Revolution – Kiss Eszter
V, mint veszélyes – Orosz Anna
Once Upon a Time – Hámori Eszter

Én Hámori Esztert, esetleg Kiss Esztert választanám.

10/9

reign9. Az uralkodónő

2. évad 3 – 5. rész

A protestáns és katolikus ellentét másodjára is durva és izgalmas. E részeket nagyon szeretem. Az is tetszik, hogy Ferenc nem tudja magát túl tenni azon, amit tett. Bírom Narcisse intrikáit is. Sőt azt is, amikor Katalin rányit a szeretkező párra és nem hajlandó elhagyni a szobát. 🙂 Bárcsak minden rész ilyen lenne.

10/9

szulejman8. Szulejmán

3. évad 14/3 rész

Mihrimah és Yahya búskomorsága lelket megérintő. Nem mondhatják el miért szomorúak, mert ha megtennék, akkor Yahya már nem élne. Gonosz, aljas Hürrem, minden miatta van. Ezért élveztem nagyon, hogy Haticse és Ibrahim újabb tervet sző az eltávolítására. de sajnos Hürrem okos és nagyon ravasz, cselszövésekben ő sem marad alul. A harcuk egyre inkább a vége felé közeledik és csak az egyikük győzhet.
Nigart is sajnálom, nagyon kicsúszott a lába alól a talaj.
Most volt végre függővég is, bár azt mindenki tudja, hogy Szulejmánnak nem lesz baja.

10/9

kalandos7. Kalandos nyár – Párizs

4. évad 10- 11. rész

Annyira imádom Christ, Nicot, Johnt, Petert, Fannyt és Helenet.
Tetszik, hogy Helene az undok Eveben sem a gonoszt látja, hanem a beteget, akin segíteni kell.
Szeretem, amikor Olga svájci sajtnak nevezi Ingridet.
Szeretem, hogy ebben a sorozatban a jók sem tökéletesek, ők is követnek el hibákat, van amikor jó nagyokat is.
Szegény Rudy. Kedves, figyelmes, akit szeret a tenyerén hordozza, de Crystal mégis képes kiszeretni belőle, és még szakítani sem tud rendesen, mert mást kér meg erre.
Laly kezd megbolondulni. Azt mondja John a nagy szerelme, de egy kis vita után elkezd kettős életet élni. Ez a ribancstílus hozzá nagyon nem illik. Ő mindig egy bolondos cserfes lány volt, aki annyit tud beszélni, mint Saul. Nem tetszik, hogy most ilyen.

10/9

joban6. Jóban rosszban

12. évad 2742-2746. rész

A sorozat egyre durvább, agresszívabb, hátborzongatóbb és nekem pont emiatt tetszik nagyon. Itt aztán könnyen meghalhat valaki. Még az is, aki teljesen ártatlan. Az ilyen mély nyomot tud hagyni az emberben. A Nándi banda egyre gátlástalanabb, semmitől nem riadnak vissza már, és mindent azért mert magukénak akarják a hatalmat és Roland a maffiafőnök útban van nekik. Kellerből a karrierista pöcsfejből is hidegvérű gyilkos lett.

10/9

saul5. Better Call Saul

1. évad 10. rész

Jimmy olyan jól nézett ki a visszaemlékezős jelenetnél.

Ez a rész most más volt, mint az eddigiek. Jimmy személyiségével, lelkivilágával foglalkozott inkább.
Chuck most büszke lehet magára. Ha nem teszi azt, amit tett, akkor Jimmy élete teljesen más irányt vett volna, így viszont miatta jött létre Saul. A simlis ügyvéd, aki lop, csal, hazudik és átver mindenkit.
Nem ilyen évadzáróra számítottam, de mint karakterdráma tökéletes volt. Biztos újra fogom még nézni és várom nagyon a februári 2. évadot.

10/10

totalszívas4. Totál szívás

3. évad 11. rész

Jesse az Inuyashából választ barátnőket. Az elsőnek ugyanaz volt a hangja, mint Sangonak, a másodiknak meg ugyanaz, mint Kagoménak. Andrea meg Pokemon rajongó lehet, én a Brock névvel eddig ugyanis csak abban találkoztam.
Skyler mindig meg tud lepni, most is olyan tervei vannak, hogy csak néztem. Kíváncsi vagyok, hogy akkor most Waltert akarja- e még, mert ha igen, akkor szólhatna Tednek, hogy vége.
Andrea vallomása a végén megható volt. Lesz ebből még jó nagy bonyodalom. Nem gondoltam volna, hogy egy korábbi jelentéktelennek tűnő jelenetnek ilyen fontos szerepe lesz később. Ez az aprólékos kidolgozottság, előre gondolkodás mindig lenyűgöz.

10/10


 

A 3 legjobb

tronok3. Trónok harca

2. évad 4. rész

Először azt hittem nehéz lesz visszarázódni, mivel az újranézést időhiány miatt aug. 21.-én abbahagytuk, de nem így lett. Nagyon hamar a sorozat hatása alá kerültem megint. Nagyon bírom a hangulatát, meg a pozitív és negatív szereplőket is.
Jobban élveztem, mint először, mivel akkor még sok szereplőt nem ismertem, most meg már igen, így minden jelenet más jelentőséggel bírt. Hát igen, teljesen más élmény úgy nézni egy részt, amikor már kedvelem a szereplőket, mint akkor, amikor még idegenek. Ezért is szeretem a jobb sorozatokat újra nézni.

Bírom, amikor Timon Barna Joffreyként trollkodik, látszik rajta, hogy élvezte a szinkronizálást.

10/10

Olyan jó, amikor a közös TV nézésnél Rufus az első, aki elfoglalja a székét.

humans2. Humans

1. évad 7. rész

Utálom amikor olyan szereplők halnak meg, akiknél azt hittem még sokáig szerepelni fognak. Ez a rész nagyon drámaira és lelket megérintőre sikeredett. A reménytelenség, kilátástalanság nagyon átérezhető volt. Majd ez a függővég. Nagyon aggódok most a kedvenceim életéért. Olyan jó lenne, ha Leo és Mattie között kialakulna egy szerelmi szál.

10/10

szulejmanSzulejmán

1. évad 11 – 12. rész

Én itt nagyon imádom Ibrahimot.
Amikor sír Haticse levelét olvasva. Amikor retteg, mert azt hiszi Szulejmán kiakarja végezni. Amikor képes lenne lemondani a hatalomról, mert úgy érzi a szerelme teljesen reménytelen. Amikor hazatér Pragaba a családjához és megtudja, hogy már nincs mindenki életben. Nagyon át lehet érezni a fájdalmát, szenvedését, szívesen megvigasztaltam volna.

10/10

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

