Nem lett 2015 legjobb sorozata és könyve, mert…

  • E sorozatokról és könyvekről lesz majd hosszabb vélemény, de majd csak 2016 elején.

Sorozatok

Nem tudnám újra nézni őket

29. Gyilkos hajsza: Béna zsaruk, idióta, szadista ellenfelekkel.

28. Rani, a lázadó hercegnő : egy ellenszenves hősnő története, aki fűvel – fával lefekszik, nőkkel – férfiakkal egyaránt, meg minden ellen lázad.

27. Revolution : lezáratlan és összecsapott.

26. Foglalkozásuk: Amerikai : egy gyengén összerakott epizódikus kémdráma, amiben főszereplőinknek a szex mellett néha idejük is jut izgalmas kalandokba keveredni.

25. Vámpírnaplók:  Kiszámítható, gyenge tini sztori, ami mellett csak Ian Somerhalder miatt tartok ki.

24. Vikingek: lelketlen történet, ami próbál a Trónok harcához hasonlítani, de nem sikerül.

23. A muskétások : epizódikus halhatatlan főszereplőkkel.

Nem lett olyan jó, mint vártam

22. Labirintus: Bánatomra a legizgalmasabb, legmegrázóbb részeket összecsapták. 😦

21. Az idők végezetéig: A könyvet nagyon átírták és pont  a jobb jeleneteket hagyták ki.

20. A fehér királyné: A történet, amiben senkit nem lehet megkedvelni.

19. Barátok közt: A történet egyre laposabb, meg tele van egyre több zagyvasággal is, de legalább a szereplők többsége jó.

Kevés részt láttam belőle

18. The Expanse : Jó történet, gyenge színészekkel, de bízom benne, hogy belejönnek a szerepbe.

17. Fate/Zero: Kevés időm jutott rá, de jövőre ott lehet a legjobbak között.

Egy rész sem kapott tőlem 10 pontot

16. Outlander – Az idegen : szeretem, jó nézni, de van amikor unatkozom a sok jellemtelen szereplő miatt.

15. Egyszer volt, hol nem volt : Gold zseniális karakter, zseniális színész, zseniális szinkronhanggal. Robert Carlyle miatt nem tudnám dobni.

14. Űrzavar: aranyos, humoros történet, amiben nem tudtam csalódni.

13. Fear the Walking Dead : Jó családi dráma, de a szereplők között nincs egy egyéniség sem.

12. Válótársak: nagyon tud szórakoztatni, én még egy részen sem unatkoztam.

Top 10-es lehetett volna

11.  Az uralkodónő: ha  a sorozat második fele is olyan izgalmas és drámai lett volna, mint az első, akkor jobb helyezést ért volna el, de a második felét nagyon nem szerettem.

Könyvek

Nem tudnám többször újra olvasni

29. Damu Edina Mona: Damu Roland – Az igazság: Ha már megnyertem elolvastam. Damu nem lett szimpatikusabb.

28. Anna Banks: Poszeidón: Ez nekem már túl gyerekes volt.

Nem lett olyan jó, mint vártam

27. Leigh Bardugo: Shadow and Bone – Árnyék és csont : Már úgy voltam vele, hogy dobom a fenébe ezt a könyvet, ez nekem nem jön be.  Ekkor jött egy hatalmas csavar és rájöttem engem eddig átvertek. Bővebben

26. Sarah J. Maas: Throne of Glass – Üvegtrón :Amint elolvastam a fülszöveget úgy éreztem, hogy ezt a könyvet nekem mindenképp be kell szereznem. Orgyilkos, aki halálos, izgalmas történet fordulatokkal, ami kalandos is egyben. Imádom az ilyen sztorikat. Aztán kézbe vettem a regényt és nagyon hamar rá kellett jönnöm, hogy nem olyan lesz, mint amire számítottam. Bővebben

25. Diana Gabaldon: Az idegen: Másodjára többször unatkoztam rajta, mint először, de azért mindig szeretem.

Jók, de nem lettek a kedvenceim

24. Marni Bates: Rocksztárt kaptam karácsonyra Vicces, aranyos történet.

23. Kelly Oram: Szívzűrterápia strébereknek: Avery nagyon sok mindenben hasonlít rám, ezért is tudtam megszeretni.

22. A. M. Aranth: Cleadur – Dobszó a ködben : Neki álltam az olvasásnak és egy idő után azt vettem észre, hogy a világ magába szippantott. Nagy örömömre nekem egyáltalán nem volt Harry Potteres a sztori, nekem inkább a Kalandos nyár és az előzménysorozata a Helene és a fiúk jutott róla eszembe, amit imádtam tiniként és imádok most 20 évvel később is. Bővebben

21. Anthony Ryan: A várúr : A Vér éneke 2014 legjobb könyve lett nálam. Megrázott, teljesen felkavart. Nagyon vártam a folytatást és amikor megjelent, hatalmas örömmel vettem a kezembe a vaskos könyvet. Az első rész nagyon magasra tette a lécet, kíváncsi voltam, hogy a 2.-nak sikerül-e felülmúlnia. Már az első oldalakon kiderült, hogy ez a rész teljesen más mint az első, amelyben Vaelin mesélte el szívszorító történetét. Bővebben

20. Jon Sprunk: Az Árny ura : Szerettem a könyvet, mert izgalmas, nyomasztó, drámai fordulatokkal teli és a szerelmi szál is kedvemre való. De a vérívással nem tudtam megbarátkozni, túl hosszúnak éreztem az észak felé tartó menetelést és nagyon hiányoltam egy epilógust a történet végén. Bővebben

Szerettem őket, de voltak náluk jobbak is

19. George R. R. Martin: Trónok harca: Annyira nem tudott elvarázsolni, mint a sorozat.

18. Oliver Bowden: Egység: Az Egység Templomos központú regény, de mégis más, mint Haythamé volt. Jól bemutatja mivé tud válni egy ember, ha nem a megfelelő utat válassza és mennyi mindent el lehet veszíteni egy rossz döntés miatt. Bővebben

17. Marie Lu: Legend – Legenda: A könyv kiszámítható, már az elején tudni lehet, hogy a gazdag csajszi beleszeret majd a Köztársaság legismertebb bűnözőjébe és fellázadnak a kormány ellen. De az odavezető út az zseniális, megdöbbentő, sokkoló, izgalmas. Bővebben

16. Robin LaFevers: Halandó szív: Nem lett olyan drámai, mint az első két rész, de voltak benne emlékezetes pillanatok.

15. Fábián Janka: Rozmaring: egy szép rövid történet Hajnal Imréről.

14. Fábián Janka: Karácsony a ligetben: lelket megérintő karácsonyi novella.

Dobogósok lennének, de újraolvasottak, ezért nem lett volna igazságos oda tenni őket.

13. Fábián Janka: Az angyalos ház: egy szívszorító családi dráma.

12. Kate Mosse: A kripta : egy aprólékosan kidolgozott,  lelket megérintő történet egy családról.

11. Kate Mosse: Labirintus : Kaland, bátorság, önfeláldozás, szerelem, szeretet, árulás, rejtélyek, titkok, cselszövések, összeesküvések, egy brutális igazságtalan háború. A Labirintus egy fantasztikusan megírt misztikus történelmi regény, le sem bírtam tenni, annyira jó. Bővebben

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

