Melyik volt 2015. 49. hetének legjobb sorozatepizódja? Mi volt a hét csalódása?

A 3 leggyengébb

gyilkoshajsza17. Gyilkos hajsza

2. évad 14 – 15. rész

Ennyi ostoba embert egyszerre.
Egyedül odamenni, hogy majd egyedül megöl egy veszélyes gyilkost és amíg ő ott van addig nem fogja bántani senki? :O
Egy másik önként feladja magát, a rendőrök meg messziről követik, úgy gondolják senkinek nem eshet baja így. :O
Meg két idióta képes túljárni Joe eszén, akién eddig senki nem tudott? :O
A függővég is rettenetesen gagyi volt. A forgatókönyvíró helyében ezt így ki nem adtam volna a kezemből.

10/2, de csak azért, mert Mikeot és Maxet bírom.

ninja16. Ninja Scroll

Ez az anime is bebizonyította, hogy miért nem szeretem a filmeket. Ennyi idő alatt nem lehet jól bemutatni a karakterek jellemét és a történetet sem lehet jól kidolgozni. Így másnap reggelre csak annyira emlékszem belőle, hogy tele volt harccal, erőszakkal, erotikával. Nem tartom rossznak, nem bántam meg, hogy megnéztem, de sajnos tőlem az ilyen sztorik nagyon távol állnak.

10/3

rani15. Rani, a lázadó hercegnő

1. évad 8. rész

Ha ki kéne választanom, hogy az idén látott sorozataim közül melyik a legkidolgozatlanabb, akkor a Rani toronymagasan nyerne. Nem bántam meg, hogy végignéztem, de a történet rettenetesen összecsapott le és ez az utolsó részben is nagyon zavart. Olyan gyorsan kiírták azokat a karaktereket, akik Rani boldogságának az útjában álltak, Rani olyan könnyen megúszott mindent, meg ez a szerelmi románc is annyira erőltetett lett. Rani és Walker között egyáltalán nem éreztem a kémiát. Ami köszönhető annak is, hogy a szereplők jellemével nem igazán foglalkoztak. Példát vehettek volna a Kalandos nyárról és a Totál szívásról, amik karakterekben nagyon erősek és sok emlékezetes pillanat köthető hozzájuk. Raniról viszont csak annyi maradt meg bennem, hogy fűvel – fával lefeküdt, nőkkel – férfiakkal egyaránt, meg minden ellen lázadt.

10/3


 

vikingek14. Vikingek

1. évad 8. rész

Eleinte megint untam a részt. A drámai fordulat a semmiből jött, nem volt semmi rá utaló jel, azt sem mutatták, hogy történt meg. Ha meg mégis, akkor azt jól elfelejtettem. Csak a gyászolást mutatták. Nem szeretem az ilyet.
Aztán jött egy váratlan fordulat, ami alatt egy nagyon szép szomorú szám szólt. Talán most beindul végre a történet.

10/6

egyszervolt13. Egyszer volt, hol nem volt

4. évad 5. rész

Nehéz ezt a részt értékelni, mivel nem szeretem a Robert Carlyle nélküli epizódokat. Emma múltja és Hófehérke jelenetei sem kötöttek le. Elzát meg nem bírom. De volt Giancarlo Esposito és a Hókirálynő körüli rejtély is egyre érdekesebb. Örülök, hogy Hámori Eszter lett a hangja.

10/6

bk12. Barátok közt

18. évad 7685-7694. rész

A héten megsajnáltam Lizát és Ágit. Lizának nem lesz könnyű feldolgozni a történteket. Ági meg jobban tenné, ha kidobná ezt az ijesztő, erőszakos, érzéketlen Ludwigot. Bírtam Miki beszólásait, jól tudja alázni Robit.

Ami nem tetszett:
Gizi megint iszik.
Luca hirtelen visszatérése, a flegma stílusa, az új frizurája.
Az, hogy Rudi nem húz be egyet Robinak. Bár esze sincs. Elakarják venni tőle a laptopot, erre ő direkt olyan helyre teszi, hogy el is vigyék.
Ádám meg megint beleszeret abba, aki kedves vele.

10/6

amerikai11. Foglalkozásuk: Amerikai

2. évad 1. rész

Csak fél szemmel tudtam nézni, mivel Rufus nagyon remegni kezdett közben.

Fura volt, hogy Henry új hangot kapott. Paige nyomozása nagyon tetszett, erre vártam már nagyon régóta. Elizabethet most megsajnáltam, Phillip meg egyre ellenszenvesebb.

Amikor Paige rányitott a szüleire, az óvodás koromban velem is megtörtént. 😀

10/6

utveszto10. Az útvesztő

Ritkán nézek filmeket, mert a rövidségük miatt nem jut idő a szereplők alapos kidolgozására, de mivel könyvadaptáció, ezért érdekelt.
Jobb lett, mint amire számítottam. Volt benne izgalom, rejtélyek, horrorisztikus jelenet, a látványra sem volt panasz, nem unatkoztam egy percig sem.
A történet és a karakterek kidolgozásánál volt hiányérzetem, kedvenc szereplőm sem lett, de a könyvhöz kedvet kaptam.
A következő részben meg jön Giancarlo Esposito és Aidan Gillen. Őket biztos bírni fogom és nagyon örülök, hogy itt is Jakab Csaba és Széles Tamás lett a hangjuk.

10/7

walking9. The Walking Dead

6. évad 8. rész

A félévad záró nem lett olyan ütős, mint vártam. Voltak benne izgalmak, de sokszor nagyon költségtakarékosnak éreztem. Túl könnyen ment minden, bár a 4 függővéget nézve lehet mégsem és a köv. részben nagy rá az esély, hogy megkapom azt a sok drámai pillanatot, amit most hiányoltam.

SPOILER

Kíváncsi vagyok Morgan tette milyen következményekkel fog járni, meg Carol meddig fogja tűrni az idegesítő Morgan ténykedéseit.
Aggódok Maggie-ért is. Meg azon töröm a fejem, hogy Glenn mikor tudta meg, hogy, Maggie terhes.
Sam a hülye gyerek, ilyen nagy hibát elkövetni. Ebből könnyen lehet vérengzés és most aggódhatok februárig a kedvenceimért, nem lesz könnyű kibírni addig. És akkor ott van még Daryl, ő vajon mit fog most tenni. Nagy bajban van most, nagyon nagy bajban.

10/8

reign8. Az uralkodónő

2. évad 1 – 2. rész

Másodjára nézve nem volt annyira izgalmas a pestises szál, mint elsőre. De a cselszövéses jelenetek most is tetszettek és jó megint látni a kedvenc karaktereimet. Megint hallhattam Varga Rókust is és én még mindig reménykedek, hogy a karaktere nem most szerepelt utoljára. Nem is emlékeztem rá, hogy Narcissenak volt egy fia.

10/8

joban7. Jóban rosszban

12. évad 2737-2741. rész

Ezt a sorozatot Konrád és Roland viszi a hátán. Ha ők nem lennének a nézők többségét el is veszítené. Kíváncsi vagyok mi lesz most velük. Komolyan gondolják-e, hogy ezentúl csak a család számít és semmi bűnözés, meg illegális dolog. Megható volt Konrád vallomása Aliznak. Szeretem, ha egy szereplő így megnyílik és őszintén beszél az első szerelméről, arról, hogy pont egy Roland elleni merénylet során veszítette el. Kíváncsi leszek mit tesz majd amikor meglátja Mariannt, aki pont úgy néz ki, mint a halott szerelme.
Roland most nagyon naiv, hogy hisz Nándinak. Remélem ebből a pácból is kimászik, de ez most nagyon nem lesz könnyű. A cselszövéseknek hála most minden ellene szól. Várom nagyon azt a pillanatot, amikor találkozik az unokatesóival és megtudja kik is azok. A rendőrök közül csak Szláviknak van esze, ő az egyetlen, aki arra is tud gondolni, hogy lehet valaki csak Rolandra akar kenni mindent.
A héten egyedül a flegma Adél és Gabi jelenetei nem jöttek be.

10/9

humans6. Humans

1. évad 6. rész

Meglepett, hogy milyen kapcsolat van valójában Leo és Anita között, én teljesen mást hittem. Leo története nagyon szívszorító volt, a rész vége szintén. Jó látni, hogy Niska sem olyan romlott, mint hittem. Ezt a részt újra meg kell néznem.

10/10

szulejman5. Szulejmán

3. évad 14/2 rész

Szegény Helena, Mihrimah, Yahya és Nigar. Ebben a részben nagyon át lehetett érezni a szomorúságukat, csalódottságukat. Fogalmam sincs ezek után lesznek-e még valamikor boldogok. Szomorú, hogy mindnyájan Ibrahim és Hürrem hataloméhségének, önzőségének az áldozatai. Musztafa meg bele sem gondol, hogy milyen élet vár egy elküldött lányra. 😦

10/10

saul4. Better Call Saul

1. évad 9. rész

Most nem tudom eldönteni, hogy Howard egy seggfej, vagy mégsem.
Mike állandóan meglep, a mostani alakítása is nagyon emlékezetes lett, zseniális a fickó. Az is tetszik benne, hogy sokszor mond elgondolkodtató dolgokat. Vajon egy jó ember lehet bűnöző?
Chuckban hatalmasat csalódtam.
Szegény Jimmy, mit fogsz most tenni.

10/10


 

A 3 legjobb

kalandos3. Kalandos nyár – Párizs

4. évad 8 – 9. rész

Ingrid bebizonyította, hogy mégsem velejéig romlott, igaz azért mentette meg José életét, hogy Nico örökké hálás legyen neki és szeresse.
A drámai pillanatok most is lelket megérintőek voltak.
José humorát nagyon bírom, mindenből képes viccet csinálni.
John és Fanny beszélgetése az apai szeretetről meghatóak voltak, valóban nem a vérségi kötelék számít.
Szegény Rudi, a csupa szív fiút így átverni. 😦
Feltűnt Franck, de ő majd a köv. részben befolyásolja a pontszámot. 😦

10/10

totalszívas2. Totál szívás

3. évad 10. rész

Úgy álltam neki a résznek, hogy legjobb esetben 8 pontot fog kapni tőlem. Nem szeretem a két szereplős, egy helyen játszódó történeteket. Elég a TWD-s Morganes részre gondolni. Rémes volt. Másrészt ez az epizód pont olyan, hogy vagy tetszik, vagy nem. Azt hittem én az utóbbi táborba fogok tartozni, de nem így lett.

A légy utáni hajsza nagyon szórakoztató volt. Annyira, hogy még anyukám is leragadt előtte és NEVETETT. Ez azért is nagy szó, mert eddig mindig elaludt rajta, meg eddig nem tudott jót mondani rá.

A lelkizős jelenet is tetszett. Sokan az ilyesmit unják, én nem. Én szeretem a szereplőknek a lelkivilágát, érzéseit, gondolatait megismerni. Walter is emberibb lett számomra így. Sok sorozat (Vikingek, Rani, OUAT, Amerikaiak, Gyilkos hajsza stb) nem szán ilyesmire időt és emiatt ezek soha nem lesznek olyan jók, mint azok, amikre 9, 10 pontot adtam a héten.

10/10

szulejman1. Szulejmán

1. évad 8/2 -10. rész

Nagyon megható, amikor Ibrahim aggódik Haticséért, amikor tehetetlennek érzi magát és reménytelennek a jövőt. Amikor sír is, akkor meg nagyon lehet szeretni. Haticse idegileg nagyon gyenge. Könnyen feladja a reményt és csak a halálban látja a megoldást.
Hürrem kezdi átlépni a határt, szegény Gülnihal. Viktoria második nézésnél sem lett szimpatikus. Matrakos meg túl jólelkű, hogy nem veszi észre, hogy Viktoria milyen nő is valójában. Jövőhéten már el is érünk az első évad feléhez. Jó így gyorsan haladni, pörgősebb.

10/10

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

