2015-ben félbehagytam…

Mielőtt rátérnék a 10 legjobb sorozatra és könyvre, amikről hosszú vélemény is lesz, jöjjenek azok amikből egy, vagy csak pár részt láttam.

Nagyon ritkán dobok sorozatot, mert ha valami egy kicsit is megfog, akkor már képes vagyok tovább nézni, még akkor is, ha nem nagy szám. De idén voltak kivételek, nem is kevés. (A %-ok a snitt/Moly oldal értékelési átlaga)

Borzalmasnak találtam és nem ajánlanám senkinek:

True Blood: sok neki az a 77 %
Szérum: Jól néz ki az a 10 %.

Nagyon régen szerettem, ma már nem köt le:

A homok titkai: 75 %, a mamámnak most is tetszik.

Unalmas, semmitmondó, érdektelen szereplőkkel:

Az ősi prófécia: 87 %

Kuzey Güney – Tűz és víz: 45 %

Kossuthkifli: 61 %

Drakula: 72 %

Z, mint zombi: 80 %

Downton Abbey: 90 %

Az utolsó angol úriember: 83 %

Nem lenne rossz, de engem mégis taszított:

Fekete vitorlák: 89 %

Amibe kizárólag egy rész miatt néztem bele, mégpedig Zsebes miatt, de a többi részhez nem jött meg a kedvem:

Piszkos csapat : 70%

Amit nem én kaszáltam, ott lehetett volna a 10 legjobb között is, de az RTL volt olyan kedves és két rész után levette a képernyőről:

Szerelemben, háborúban: 80 %

Amiket csak hallgattam és csak egy-két részt láttam:

Cobra 11: 57 %
A szerelem foglyai: 60 %

Ami megunhatatlan, mai napig is jó, de csak pár jobb részt néztem meg:

A farm, ahol élünk 81 %
Knight Rider: 70 %

Könyvek között nem volt olyan idén, amit félbehagytam volna, de volt pár, amiket pár hónapja nem vettem már kézbe. Fogom őket folytatni, nem rosszak, csak most nem volt hozzájuk hangulatom.

Ann Chamberlin: Szafije, a Szultán háremhölgye.
George R. R. Martin: Királyok csatája : 94 %
Ken Follett: Az idők végezetéig: 86 %
Loretta Chase: Egy tökéletes lord : 91 %
Catherine Anderson: Indián hold  90 %
Marie Lu: Prodigy – Született tehetség  92 %
Jamie McGuire: Veszedelmes sorscsapás : 90 %
Jamie McGuire: Gyönyörű sorscsapás: 88 %

Reklámok

2 hozzászólás to “2015-ben félbehagytam…”

  1. Andicilin Says:

    Mik ezek a százalékok a címek mellett? Gondolom arra nem adsz 77 pontot a 100-ból, amit borzalmasnak találsz. :/

  2. Elhaym Says:

    A snitten annyi az értékelési átlaga. Főleg azért is írtam oda, hogy látszódjon, hogy ami nekem nem jött be, sokaknak mégis tetszik.

Vélemény, hozzászólás?

