Melyik volt 2015. 45. hetének legjobb sorozatepizódja? Mi volt a hét csalódása?

A Revolution az előző héten véget ért és nagy csalódással búcsúztam tőle.

A 3 leggyengébb

walking16. The Walking Dead

6. évad 4. rész

Nem szeretem a két szereplős részeket, meg eléggé lapos is volt. Ennek ellenére jó volt megtudni miért nem akar Morgan embert ölni, meg 60 percen át hallgathattam Kőszegi Ákost és Háda Jánost. De felirattal nem bírtam volna végignézni, emiatt csak

10/3

bk15. Barátok közt

18. évad 3645-3654. rész

Remélem Ludwignak nem sikerül megszereznie a céget, csalódnék, ha igen.
Nóra és Ágnes nagyon rossz anya. Előbbi képtelen megnevelni Timit, utóbbi meg elküldené a depressziós lányát, amikor inkább szeretnie kéne. Állandóan csak a maga érdekeit nézi, azt, hogy a saját lányának mi a jó azt nem.
Hanna egyre idegesítőbb. Megcsalja Ádámot, aki pár hete még a nagy szerelme volt és még neki áll feljebb. Sőt még a lakást is megveszi, hogy Ádámnak kelljen menni a saját otthonából. Ádámnak viszont nincs tartása, mert még ezek után is megbocsátana a lánynak, aki a héten még be is rúgott. :O Szívesen látnék egy olyan részt, ahol Hanna mindent elveszít. Nélkülözések között talán nem tartaná magát olyan nagyra.
Egy hete úgy hagytak abba egy szálat, hogy Luca elkezdett zülleni, elment pasizni, meg inni. Ez a szál hirtelen félbemaradt, mert Koller Virágot hirtelen ki kellett írni. Ezért Aliz már csak azt tudja meg, hogy a lánya egyedül elutazott Berlinbe, egy ottani tehetséggondozó intézetbe. Hogy engedhettek el egy 14 éves kislányt egyedül? Aliz miért nem rohan utána? Ez így nagyon nem életszerű. A történet továbbra sem ér sokat, csak pár karakter teszi nézhetővé.

10/5

egyszervolt14. Egyszer volt, hol nem volt

4. évad 1. rész

A 3. évad vége nagy csalódás volt. Bíztam benne, hogy ezt most jóvá teszik. Eleinte úgy is tűnt, mert Robin elárulta, hogy a történtek ellenére mindig Reginát szereti, de aztán közli, hogy így is a felesége mellett marad. 😦 Aztán az történt, amire számítani lehetett. Regina kezd megint gonosszá válni. 😦 Nem értem ebben a sorozatban miért csak a tökéletes szereplők lehetnek boldogok, akik nem azok, mint Regina, vagy Zörgőfürge állandóan csak rossz dolog történik velük. Remélem Zörgőfürgét és Bellet nem szedik ketté. Most házasodtak össze, nagyon aranyosak együtt, az ö jelenetüket élveztem csak ebben a részben. A temetős jelenet is megható volt. A pontszám is csak miattuk annyi, amennyi lett.
Visszatért a sorozatba Giancarlo Esposito is. Fura ilyen szerepben látni a Revolution és a Totál szívás után. A másik sokk a hangja. Jakab Csaba helyett Juhász Zoltán. Ez nagy hiba, nagyon nagy.
A darkos hangulat is a múlté, pedig azt szerettem. Ez a Jégvarázsos szál a trollokkal, hószörnyekkel, intelligens szarvassal túl meseszerűvé teszi. Ha láttam volna a mesét lehet más szemmel néznék rá, de annak ismerete nélkül nem valami figyelemfelkeltő. Az azért érdekel hová tűnt Anna. (Haffner Anikó)

10/6


 

muskétások13. A muskétások

1. évad 8. rész

Szórakoztató rész volt, lehetett rajta párszor nevetni. De egyes szereplők lehetnének óvatosak. Ha tiltott dolgot tesznek, nem az utca közepén kellene, ahol bárki megláthatja.
A verseny nem volt izgalmas, mivel nagyon kiszámítható volt. Ezek a Muskétások mindent képesek épségben megúszni.

10/7

amerikai12. Foglalkozásuk: Amerikai

1. évad 10. rész

Végre egy szex mentes rész. Na jó volt egy, de azzal nem volt semmi bajom, mivel visszafogottabb volt és őszintébb. Szomorú rész volt és sajnáltam nagyon Varga Rókust, aki képes volt ilyen nagy áldozatra a szerelméért. Ő és Elizabeth egyébként sokkal jobban összeillett volna. Elizabeth helyében én Phillipnek nem bocsátanék meg, még akkor sem, ha már nem haragudhat rá, hisz ő is megtette azt, amiért kidobta a férfit.

10/7

gyilkoshajsza11. Gyilkos hajsza

2. évad 8. rész

Ennyi pszichopatát egy rakáson. Volt egy feszültséggel teli jelenet is, ami annyira izgalmasra sikeredett, hogy emiatt most már érdekel, hogy fogják elkapni Joe Carollt. Nem lesz könnyű.

10/7

vikingek10. Vikingek

1. évad 4. rész

Végre egy olyan rész, amin lehetett izgulni. A tárgyalás kimenetele kiszámíthatatlan volt és Ragnar a humorát is megcsillogtatta közben. Jó látni, hogy a szerelmét mennyire őszintén szereti, még meg is halna érte.

10/7

urzavar9. Űrzavar

1. évad 30-33. rész

Valeriannak sokkal jobban áll a szakáll és a hosszú haj.
Nagyon szeretem Valerian és Laureline évődéseit. Annyira látszik, hogy fülig szerelmesek egymásba, de állandóan tagadják. Csak lélegeztetni akarta, persze. 😀
Ez a Singúz bolygó nagyon vicces.

10/7

rani8. Rani, a lázadó hercegnő

1. évad 4. rész

Végre egy rész, amin végig lehetett izgulni. Sikerül-e megszökniük a szereplőknek, vagy nem. Egy bajom van mindig a sorozattal, a szereplőket nem sikerül megkedvelnem és Jolanne megint összefeküdt egy újabb férfival. Szerintem a Maharadzsa is meg lesz neki hamarosan.

10/7

kivalasztott7. Az éhezők viadala – A kiválasztott – 1. rész

A könyvet még nem olvastam, ezért nem tudom mennyire jó könyvadaptáció. A felvezetés nekem nagyon lassú volt, meg a sok háborús jelenet sem nyerte el a tetszésemet. De azért voltak benne drámaibb pillanatok. Sőt volt benne egy vörös macska is. Jó volt látni, hogy van olyan szereplő benne, akinek nem az az első, hogy a saját életét mentse, hanem a cicáét. Kattnist továbbra sem kedvelem. Hülyének nevezi a macskát, meg csak azért megcsókol egy fiút, mert szenved. Szerelemből kellene. Anyukám először 10 pontot adott rá, most már csak 8-at. Moziban neki élvezhetőbb volt. Nekem csak

10/7

A rész közben viszont olyan történt, ami az elmúlt 5 évben nem. Rufus két és fél órán át hozzám bújva aludt és engedte, hogy megérintsem. Igaz mozdulatlanul nem volt kényelmes kibírni ennyi időt, de megérte. 😀

szulejman6. Szulejmán

3. évad 12/2. rész

Vihar előtti csend, sok minden nem történt a részben. De érződik, hogy hamarosan jönnek a tragédiák. Musztafa-Helena, Ibrahim-Haticse, Nigar-Rüsztem, Mihrimah-Yahya, Szulejmán-Firuze kapcsolata mind olyan irányba tart, aminek nem lesz jó vége. A Kadi efendi szálat hanyagolhatnák, nem köt le.

10/8

saul5. Better Call Saul

1. évad 5. rész

Minden kedvenc sorozatnál eljön az a pillanat, amikor egy kicsit belassul a történet. Nincs ugyanis olyan jó sorozat, aminek minden része 10 pontos lenne. A Saul esetében ez most jött el. Jó rész volt, de nem sok minden történt benne. Olyan vihar előtti csend jellemezte a részt. Jimmy próbál példás életet élni, de szerintem nem sokáig fogja bírni az idősek segítését. Én a helyében már a gagyi beszélő WC-nél besokalltam volna. Én sem hagytam volna a kórházban a testvéremet, mint ő, de a mostani helyzet sem jó.

10/8

joban4. Jóban rosszban

12. évad 2717-2721. rész

Pusztaszeri Kornél, mint nőcsábász. 😀
Adél (Nagy Rebeka) nagyon balhés lány, vonzza a bajt, imád mindenkit provokálni, mások határait feszegetni, emiatt a jelenetei sosem unalmasak. Big tudhatná, hogy nem lesz jó vége, ha a farkával gondolkodik, de Timon Barna tesója nagyon jól játszik. Konrád és Aliz jelenetei nagyon meghatóak voltak, főleg a lánykérés.

https://www.youtube.com/watch?v=KBrnWEmx3iI&feature=youtu.be

Nagyon remélem Aliznak nem lesz semmi baja és a rohadék Nándi nem öli meg, nagyon aggódok érte.

A mostani részek tanulságosak is voltak. Tudni kell megbocsátani, gyűlölködni meg nem szabad. Csak megmérgez.

A függővég sokkoló volt, váratlan volt, ahogy Aliz hidegvérrel lelőtt egy embert.

10/9


 

A 3 legjobb

humans3. Humans

1. évad 2. rész

Nem gondoltam volna, hogy ennyire magába szippant a sorozat. Izgalmas végig és sokszor van olyan jelenet, amitől kiráz a hideg. Anyukám is leragadt előtte, pedig aludni akart volna és az első részt nem is látta. A függővég is olyan volt, ami miatt nagyon lehet várni a köv. részt.

10/9

totalszívas2. Totál szívás

3. évad 6. rész

Lassan indult be a rész. Megismertem Galet, (Viczián Ottó), akivel Walter neki állt kotyvasztani. Majd hirtelen felpörögtek az események és az egész lakókocsi körüli mizéria nagyon izgalmas volt. Tudtam, hogy Walter itt nem bukik le Hank előtt, hisz akkor vége lenne a sorozatnak. De érdekelt, hogy ússzák meg, mert arra nem volt tippem. A folytatás innen kitalálható. Hank amilyen agresszív mostanában nem fogja bosszú nélkül hagyni, ami történt és csak egy ember van, akin levezetheti a dühét. És az is borítékolható, hogy a két néma fickó új célpontja nem úszhatja meg sérülés nélkül, mert ha így történne az életszerűtlen lenne, meg nagy hiba is, mert utálom, amikor az írók óvják a főszereplőket, mint a hímes tojást. Ez meg nem olyan sorozat, ami ilyen téren csalódást tudna okozni nekem. A körülményekre viszont kíváncsi vagyok.

Azért most bánom, hogy nem premierkor néztem a sorozatot. Milyen jó volt azoknak, akik úgy nézték a részt, hogy még nem volt 4. és 5. évad, így nem tudták mely szereplők maradnak a köv. évadra. Én meg az elmúlt pár évben már láttam 5. évados képeket, így tudom pár szereplőről, hogy még ott is lesznek. Sőt egy szereplőről azt is, hogy ott már nem, mivel ő 2012-ben már más sorozatban forgatott. De szerencsére engem akkor is tud sokkolni egy rész, ha tudok bizonyos dolgokat előre. Sőt olyan is volt, hogy tudtam, hogy egy szereplő meghal, de mégis reménykedtem, hogy megússza. Képes vagyok néha úgy egy rész hatása alá kerülni, hogy abban a pillanatban képes vagyok elfelejteni, mit is olvastam. És erre csak a jó sorozatok képesek. Csak egy érzést nem ismerhetek így meg, mégpedig azt, hogy évad végén hónapokat izguljak mi lesz. Ezért is bánom.

10/9

kalandos1. Kalandos nyár – Párizs

3. évad 26. rész

Ilyen egy tökéletes évadzáró. Szomorú is és vidám is, Helene dala az esküvőn meg lelket megérintő. Az az egyetlen fordítási hiba meg nem a sorozat hibája, csak a fordító nem nézett utána a dolgoknak, meg gondolom nem látta az alapsorozatot 20 évvel ezelőtt.
Azért vicces, hogy a szülők itt nyugodtan engedik, hogy a 12 éves gyermekeik horrort, zombis filmeket nézzenek. Ha nálunk is ilyen felfogásúak lettek volna egyes emberek a múltban, akkor már az Inuyashát is rég végig nézhettük volna, meg nem vágnák meg a Szulejmánt és más sorozatokat sem.

10/10

4. évad 1. rész

Az évad legviccesebb része. Nagyon bírom, ahogy José, Chris, Nico szerencsétlenkedik a bébivel. Sőt José és Chris is azt hiszi, hogy az övé és pánikban esnek, hogy a szerelmük mit szól majd ehhez. José ugye most nősült, de csak 6 hónapja hűséges, azelőtt nagy nőcsábász volt. De egy múltbeli hiba miatt nem szeretné elveszíteni azt a nőt, aki 20 év után végre a felesége lett.
Chris meg azért, mert a szerelme Fanny 20 évvel fiatalabb nála és hogy nézne ki az, hogy hirtelen kap egy gyereket.
A rész tele van igazsággal is. Nem könnyű értékes nőt/férfit találni, csak könnyen kaphatót. A fiatalok egyre mélyebbre süllyednek. Pénz nélkül nehéz tisztességes maradni.

Remélem Josét-Benét, Helenet-Pétert, Christ-Fannyt és Johnt-Lalyt sosem szedik szét. Annyira összeillő párok. Ha mégis megtörténik az a rész nem fog tőlem annyi pontot kapni, mint amennyit most kap.

Amúgy vicces, hogy tél van a sorozatban, esik a hó, a rossz címadás miatt meg azt lehet hinni ez egy nyári könnyed sorozat, pedig nem az.

10/10

Vélemény, hozzászólás?

