Rising Star 1. évad

risingVéleményem:


Nehezen barátkoztam meg a műsorral, ennek főleg az volt az oka, hogy az énekesek többsége nem tudta elnyerni a tetszésemet. Anyukámmal és a mamámmal egyformán azt gondoltuk akkor, hogy bírtak ennyi gyenge énekest összeválogatni. Aztán teltek a hetek, egyre jobban megismertem az énekeseket, egyre jobban megszerettem, megkedveltem őket és eljött az a pillanat is, amikor már egyre jobban élveztem az adásokat és hétről – hétre vártam az újabb részt.

A szavazási rendszer szintén nagyon megfogott.. Végre tudtam ki hányadik helyen végez adásonként. Ha meg valaki rémes produkciót nyújtott, lehet bármennyire is szimpatikus nem kapott magas %-ot. A zsűri sem dicsért agyon senkit, ha valaki nem volt jó azt ki is mondták. Így kellene. Kero szigorúságát bírtam, Pásztor Anna inkább a fejdíszeivel tűnt ki nekem, mindig vártuk anyukámmal mi lesz a fején, de egyik sem tetszett nekünk. Feke Pál elég sokszor rosszul fejezte ki magát a műsor alatt, de legjobban nálam Mező Misi verte ki a biztosítékot Először Udvarias Annára szállt rá, majd amikor kiesett Gyopárt kezdte el látványosan utálni. majd amikor a kislány is kiesett akkor már Mirával is problémája akadt. Sőt amikor a kedvencei kiesés szélére kerültek, akkor utána mérgelődött, hogy jaj, miért is nem nyomott a többiekére nemet. Előbb kéne gondolkodni, nem később nyavalyogni.

A finálé elé úgy ültem le, hogy mindegy ki nyer, csak ne Sramek. Arra viszont nem számítottam, hogy az adás kész érzelmi hullámvasút lesz sok drámai fordulattal, de számomra pont ilyen a tökéletes finálé. A két és fél órát végigizgultam. Az első kör után mérges és csalódott voltam, mert továbbjutott az, akinek nem kellett volna és helyette kiesett az, aki sokkal jobb volt. A 2. kör után már temettem a kedvencemet, mert nem emelkedett fel előtte a fal, de aztán az utolsó másodpercben megtörtént a csoda és mégis ő jutott tovább és kiesett az, aki nem nyerte el a szimpátiámat Többen írták, hogy csalás, ez bennem is felmerült, de kit érdekel, ha így minden úgy alakult, ahogy szerettem volna. Az örömtől meg is hatódtam. Tudom, hogy ez önzőnek hangzik, csak abban  a pillanatban így éreztem, de azért megértem azokat is, akiknek ez a fordulat nagyon-nagy csalódást okozott. Végül a harmadik körre pont az a két énekes maradt, akiket a legjobban bírtam a műsor alatt, szóval mindegy volt ki nyer. Azért ez a párbaj sem volt mentes az izgalmaktól, mert mindketten ugyanannyi %-ot értek el. Vajon mi lett volna akkor, ha a századok is megegyeztek volna?

Olyan jó volt végre újra érezni azt a katarzist, amit én már utóbbi két X faktorból nagyon hiányoltam. itt aztán lehetett levegőt visszatartva izgulni.

A 13 döntősről:

Heiser Ádám: amikor berobbant egy Scooter dallal, azt hittem ő lesz a verseny showmanje, de aztán hamar kiderült, hogy nem. A nyávogása és túljátszott teátrális viselkedése nagyon zavart. Nem lepett meg, hogy elsőnek kiesett, bár én akkor nem őt ejtettem volna még ki.

Sárközi Lili és Józsi: az unalmas, kisiskolás előadásuk soha nem tetszett. Nem is értem, hogy kerülhettek be a legjobb 13 közé.

Ádám Krisztián: ő volt az, akit nem csak gyenge énekesnek tartottam, de az unszimpátiámat is kivívta. Már úgy is idegesített, ha láttam.

Udvarias Anna: ő számomra végig középszerű maradt, nem tartottam rossznak, de jónak sem. Amikor viszont kiesett sajnáltam, mivel Gyopár a párbajban sokkal gyengébb volt, mint ő.

Palmer Izsák: showt tudott csinálni, de nem akkorát, mint régen Király L. Norbi.

Szén Alexandra: ő néha tetszett nekem, néha nem. A legemlékezetesebb pillanata Rise Like A Phoenix volt. Csodálatosan adta elő, aminek a sikerét aztán utána már képtelen volt elérni.

Kovács Gyopár: őt borzasztó gyengének éreztem mindig. Nagyon mérges voltam, amikor egy párbajban kiejtette Mirát. Az Ének iskolájában jobban el tudtam volna őt képzelni, mert kb. azon a szinten áll, mint az ottani gyerekek. .

Gondi Helén: nekem ő nagyon átlagos volt, aki beleszürkült a mezőnybe. Nem éreztem egyéniségnek.

Singh Viki: amikor énekelt az felért nálam egy kínzással. Nem azért mert rossz, hanem azért, mert ezt a kiabálós, nyávogós éneklést nem bírom hallgatni. De volt valami a csajban, mert mégis megkedveltem őt.  Kasza Tibivel való duettjét  is imádtam.

Fehérvári Gábor Alfréd: eleinte ő is idegesített, mert zavart, hogy a pucérkodással akarta megnyerni magának a női szavazókat, de aztán egyre szimpatikusabb lett a számomra és neki volt a legegyedibb hangja a mezőnyben.

Peter Srámek: eleinte aranyosnak találtam és élveztem a retro dalait is, amik közül több is tetszett nekem. De aztán egyre inkább giccsesnek, túl soknak találtam őt. Majd amikor kilépett a komfortzónájából, egyre több gyengébb produkciót is láthattam tőle. Igazságtalannak éreztem volna, ha ő nyer.

Czibi Norbert: őt sem szerettem először, de aztán úgy alakult, hogy ő lett az egyik kedvencem. A legnagyobb pillanata a Feeling Good és a Raise Me Up volt. A fináléban viszont nem nyűgözött le. Viccesnek találtam, hogy Oláh Gergő (Törj ki a csendből) és Vastag Csaba (Hangokba zárva) győztes dalát énekelte, de nem tudta őket olyan jól elénekelni, mint Gergő és Csaba. Nem volt libabőr, nem volt meghatódás, de eszembe jutottak a régi szép idők, amikor még egy X finálé is előhozta belőlem ezt az érzést, mint most a Rising Star. Az Úgy szeretném meghálálni sem volt általa olyan átütő, szívbemarkoló, mint anno Kocsis Tibor előadásában. A mamám meg annyira megsajnálta őt a végére, hogy szomorú volt, hogy ő nem kapott semmit. Még felhozta az Éden hotelt is, amit ő csak kurva szállónak nevez, hogy ott persze 20 millát is nyer valaki szexért. Azt a pénzt ő inkább Norbinak adná.

Várhegyi Lucas Palmira: ő először kiesett Gyopár ellen, de aztán vigaszágon visszakerülhetett a műsorba. Kedves, szerény, tehetséges lány, aki nagyon megérdemelte a győzelmet. Igaz a fináléban ő sem volt tökéletes, kimagasló, többször volt hamiskás. Van még mit fejlődnie.

Azt viszont nagyon sajnáltam, hogy a finalisták nem kaptak saját dalt a fináléban, én a harmadik körben már azt énekeltettem volna el velük. Ez nekem egy picit csalódást okozott.

9/10

Nagyon remélem, hogy lesz 2. évad, mert sokkal-sokkal jobb, mint az X volt.

 

Vélemény, hozzászólás?

