2014 legjobb szórakoztató műsorai

Vajon melyik műsort szerettem  a legjobban?

Félbehagytam

Virtuózok
Jó dolognak tartom, hogy komolyzenékkel foglalkozó műsor is látható volt főműsoridőben, de sajnos tőlem annyira távol áll ez a zenei stílus, hogy egy rész után nem volt kedvem folytatni.

Inkább csak hallgattam őket, mint néztem

Foci VB
A nyereményjátékok miatt tudnom kellett ki nyer.

Megasztár 10
Nem láttam a Megasztár első négy évadát, az 5.-nél is csak a végét, így ez a nosztalgia adás nem tudott lekötni.

Játék határok nélkül
12-13 éves koromban imádtam, mindig vártam a köv. évadot és csalódott voltam, hogy egyszer csak véget ért. Most már nem hoz lázba, de nosztalgiából azért nézegetem.

Ének iskolája 2.
Ez a cukiságfaktor nálam nem nyerő, nem tudok valakinek azért drukkolni, mert aranyos.

Bumm
Viccesnek vicces volt, de egy idő után unalmas is. Nem voltak benne olyan csapatok, akiknek tiszta szívből drukkolni tudtam volna.

Szerencseszombat
40 perc szórakozás, amit szombatonként szívesen elhallgatok.

Maradj talpon
Net mellett szívesen hallgattam, de nem lettem a műsor rajongója. Nem találtam valami izgalmasnak.

A leggyengébb

VV6
Szeretem nyomon követni az olyan játékokat, aminek a végén csak egy nyerhet. Érdekel ki mire képes a nyereményért. Az 5. részt az aréna, az érdekes játékosai, az izgalmas feladatai miatt szívesen néztem, ezért arra számítottam, hiogy a 6 is lesz olyan jó. Tévedtem, szörnyű volt. Az egész egy szerelmi szappanopera volt, amiben a szereplők többsége rettenetesen idegesített. A 7. részt már el sem kezdtem nézni, de az ajánlókba nap mint nap belefut az ember és azt mondom az már tényleg az alja. Csak szex, csak alpáriság és butábbnál butább játékosok. Szenny a javából.

Épp lemaradt a Top 10-ről

Szombat esti láz 5. évad
A korábbi négy 10 pontos évad után ez csalódás volt. Hiányzott belőle az izgalom, hiányzott belőle a feszültség. A SZEL legjobb pillanatai közé tartozott az eredményhirdetés, az amikor az ember levegőt venni is elfelejt annyira izgul, hogy továbbjut-e a kedvence. Ezt kihagyni nagyon nagy hiba volt. Az viszont tetszett, hogy sok új táncot megismerhettem és a koreográfiák között több emlékezetes is volt. Ezeket újra meg fogom nézni.

A 10 legjobb

10. X-faktor 5. évad
Az első három évadot a hibáival együtt is szerettem. Olyan jó volt, hogy a fináléba egy kedvencem mindig bejutott, ott meg határtalan örömöt éreztem, hogy végül nyert is. A. 4. nél aztán változás történt, már nem tudtam ezt az örömöt érezni a műsor végén. Az 5.-nél meg inkább annak drukkoltam, hogy valaki ne nyerjen, a győztes személyét meg teljes közönnyel fogadtam. Ez volt ugyanis az első olyan évad, amiben nem tudtam kedvencet találni. Tiszta szívből nem tudtam drukkolni senkinek,  a mentorokat, kisfilmeket untam.  Akkor miért tettem végül a 10. helyre? Azért, mert mást nem tudtam volna, meg emlékezetes produkciója azért minden versenyzőnek akadt legalább egyszer. Vagyis nem volt tele a műsor hamis hangokkal, meg tehetségtelen versenyzőkkel, csak egyéniség nem volt köztük. Egy unalmas előadónak meg hiába van jó hangja, nem fogja felkelteni az érdeklődésemet. Tóth Andi egyébként megérdemelten nyert, bár a fináléban Benjire szavaztam.

9. Négyen négy ellen
Egy műsor, ami megbukott, aminél csoda lenne, ha lenne újabb évad, pedig én örülnék neki. Fél órára tökéletes kikapcsolódás volt minden hétköznap este. Lehetett rajta nevetni, izgulni a szimpatikus játékosokért, hogy sok pénzt vigyenek haza. Nagyon nem értem miért bukott meg, míg olyan műsorok, amikben alig találok valami pozitívat szép számokat hoz. Remélem azért az RTL kedve nem ment el a vetélkedőktől és ha ez nem is folytatódik, akkor visszahozhatnának olyat, ami jó és szintén szerettem.

8. Következő
Nagyon ritka manapság a tudáson alapuló vetélkedő és ez még vicces, izgalmas és feszültséggel teli is volt.

7. A Dal – Euróvízió
Önismétlő a műsor, de az idei évad nem okozott nekem csalódást. Most sok olyan dal volt benne, amit szívesen meghallgatok többször is. Kállay Saunders András dalát a Runningot meg imádom. Örülök, hogy 5. helyet ért el kint.

6. Pokoli macskák
Az idei évad sok újdonságot már nem tartogatott nekem, de mégis szerettem. Rufus agresszív oldalát azóta könnyebben kezelem, sőt jobban ki is ismerem őt. Sokat kell vele játszanom, hogy lefáradjon, meg egy macskasztráda is jól fog jönni majd neki. Ha ez elkészül lehet már harapni sem fog.

5. Rising Star
Nehezen barátkozom a műsorral, ennek főleg az az oka, hogy az énekesek többsége nem tudja elnyerni a tetszésemet.
Heiser Ádám: a nyávogása és túljátszott teátrális viselkedése zavart.
Sárközi Lili és Józsi: az unalmas, kisiskolás előadásuk soha nem tetszett.
Udvarias Anna: nagyon középszerű.
Palmer Izsák: showt tud csinálni, de nálam a hang is fontos.
Kovács Gyopár: őt borzasztó gyengének érzem mindig.
Gondi Helén: nem találok benne semmi különlegeset.
Ádám Krisztián: ő idegesít a legjobban a műsorban.
Fehérvári Gábor Alfréd: eleinte ő is idegesített, mert zavart, hogy a pucérkodással akarja megnyerni magának a női szavazókat, de neki van a legegyedibb hangja a mezőnyben. Nem mindig tetszik amit csinál, de van amikor igen.
Várhegyi Lucas Palmira: Örülök, hogy visszakerült a műsorba, mivel őt kedvelem.
Singh Viki: amikor énekel az felér nálam egy kínzással. Nem azért mert rossz, hanem azért, mert ezt a kiabálós éneklést nem bírom hallgatni. De van valami a csajban, mert bár hallgathatatlan a számomra, mégis drukkolok neki.
Szén Alexandra: ő néha tetszik nekem, néha nem.
Peter Srámek: ő a 2. döntőben volt eddig a legrosszabb, leghamisabb. Ha így folytatja nem leszünk jóban.
Czibi Norbert: nem szerettem először, de most mégis úgy alakult, hogy ő az első számú kedvencem, neki drukkolok a legjobban. Vagyis végre van kedvenc, akinek drukkolni tudok és nekem egy ilyen műsorban ez az egyik legfontosabb dolog.
A másik pozitívum a szavazási rendszer. Végre tudom ki hányadik helyen végez adásonként. Ha meg valaki rémes produkciót nyújt, lehet bármennyire is szimpatikus nem fog magas %-ot kapni. A zsűri sem dicsér agyon senkit, ha valaki nem jó azt ki is mondják. Így kellene. Ha meg jövőre sikerülne még jobb énekeseket találni, akkor akár az év legjobbja is lehetne.

4. Celeb vagyok, ments ki innen
Ez az a műsor, amit sokan szennynek neveznek, de nem tudom miért. Nem említhető egy szinten a VV, ÉNB, Édes élet stb. féle műsorokkal. Itt nincs alpáriság, szex, pia, buli, sőt a szereplők többsége sem alja szintet képvisel. Ott volt például Cooky és Puskás Peti, akiket a Nagy Duett és Sztárban sztár óta kedvelek és itt is megmutatták, hogy mennyire jó indulatúak, mennyire emberségesen tudnak viselkedni, csak a jó példát mutatták, Ott volt Bárdos András is, vagy Molnár Andi, aki egy kedves, csupaszív lány. Az igaz, hogy akadt a műsorban három szereplő, akik nagyon kiverték nálam a biztosítékot, mert azt hitték úgy kell játszani ezt a játékot, hogy mindenkin át kell gázolni, másokat meg kell alázni. Ez meg már nem vicces és nem is szórakoztató. De értéket képviselő karakter több volt és ez a lényeg. A műsornak többször akadtak olyan pillanatai, amikor könnyesre lehetett nevetni magunkat, vagy izgalmasnál izgalmasabb pillanatai, amikor a szereplőknek nehéz ügyességi, vagy fizikai feladatokban kellett helyt állniuk. Meg érdekes volt látni azt is ki tud megmaradni embernek a mostoha körülmények között is. Pár kedvenc pillanat: 1. , 2. , 3. , 4. , 5.

3. Konyhafőnök
Nem szeretek főzni, ezért nem a receptek miatt érdekelt a műsor, hanem inkább a verseny és a karakterek miatt. Itt meg voltak olyan szereplők, akik adásról adásra egyre jobban a szívemhez nőttek, pl. Kálmán, vagy olyan, akit nagyon tudtam utálni (Rozina). Nem bírom az olyan nagyképű embereket, akik a célért mindenkin képesek átgázolni. A végére is pont ők maradtak, ezért az eredményhírdetést végig izgultam, aztán amikor kiderült Kálmán nyert, fülig ért a szám. Annyira megérdemelte és amikor elsírta magát, engem is meghatott. Rosina csalódott arcát szintén jó volt látni, a cél előtt a legrosszabb elbukni, ő meg már biztosra vette, hogy nyer. A zsűri tagjai közül a séfet és Zét is nagyon bírtam . Remélem a 2. évadra maradnak. Pierret viszont nem bánnám, ha lecserélnék.

2. Nagy Duett 3
Ez is olyan műsor, ahol egy percig sem lehet unatkozni nézés közben. Cooky és Hien volt a verseny nagy meglepetése. Először azt hittem ők fognak a leghamarabb kiesni, de aztán rajtuk lehetett a legtöbbet nevetni és adásról adásra jobbak lettek. Megérdemelten nyertek. Bárcsak idén is visszatérne ez a műsor, de sajnos semmi hír róla és valószínű az Éden hotel miatt nem is fog. 😦

1. Sztárban sztár 2.
A zsűrin nagyon sokszor kiakadtam, mindig felpontozták azt, aki vagy rossz volt, vagy csak középszerűt nyújtott. Azt meg le, aki az adás legjobbja volt. A végére szerencsére győzött az igazság, nem az ő favoritjuk Tóth Vera és Kökény Attila nyert, hanem Pál Dénes, aki szinte mindig a maximumot nyújtotta. Nagyon tehetséges ez a fiú, nem gondoltam volna. 1.2. Az év utolsó napjaiban megísmételték az első évadot, ami egy picit talán jobb volt, mint a 2., de az év utolsó napján a 2. évadból is volt egy két órás adás, amiben csak a legjobb produkciókat mutatták be. Ez az adás meggyőzött, hogy az év legjobb műsora nem lehet más, csak a Sztárban sztár. Így kell színvonalas szórakoztató műsort csinálni. Imádtam. ❤ Január 2.-án meg is nézem az ísmétlést, mivel szilveszterkor nem láttam végig.

2 hozzászólás to “2014 legjobb szórakoztató műsorai”

  1. Andicilin Says:

    A VV6-tal én is szóról szóra így voltam. Az 5. évadban az intelligens (=normális) játékosok miatt volt izgalmas az egész, a 6. meg unalomba fulladt. Én kb. a felénél abbahagytam. Bár már ott abba kellett volna, amikor Simon kiesett, mert onnantól nem volt verseny, egyértelmű volt ki lesz a nyertes.

    Jaj, a Pokoli macskák macskaszelídítője viccesen néz ki. 😀 Pont úgy, ahogy egy macskabolondot elképzel az ember. 😛

  2. Elhaym Says:

    Kár, hogy az intelligens játékosok már nem jelentkeznek az ilyen műsorokba.

    Szerintem is . 😀

Vélemény, hozzászólás?

