2014 legjobb könyvkiadói

Vajon melyik kiadót szerettem idén a legjobban?

A legjobbak előtt azokat a kiadókat említeném meg, akik idén nagy csalódást okoztak nekem.

Ulpius: nagyon sok sorozatom van tőlük, de hiába ígérték, hogy idén párat folytatnak, nem lett belőle semmi, sőt inkább újabbakat hagytak félbe. Az új sorozataik meg nem vonzanak. Idén nagyon sok könyvet adtak ki, de a két Wardon, Fábián Jankán és Kresley Cole-on kívül nem találtam semmi értékelhetőt.

Alexandra: Tőlük is sok befejezetlen sorozatom van, amiből Kinley McGregor és a Barbara Erskine könyvek félbehagyását soha nem tudom nekik megbocsátani. Legalább Dodd egyik sorozatát befejezték, de ez sem vigasztal.

Móra: Nagyon-nagyon vártam a Lélekláng folytatását, erre pont e könyv előtt tudom meg, hogy nem lesz több Barbara Wood. Nagyon csalódott vagyok.

Egmont:megszűnésük sokkolt engem. Rossz lesz látni a 2014-es legjobb könyvei listát Nalini Singh, Larissa Ione, Ilona Andrews nélkül, de Andrea Cremer és Julianna Baggott is nagyon hiányzik. Bárcsak egy kiadó lecsapna ezekre a minőségi könyvekre. Ilona Andrews félbehagyása duplán is fájó, mert így olyan nekem, mintha az Inuyashát duplán félbehagyták volna.

Cor Leonis: Karen Marie Moning, Karen Chance, olyan minőségi listavezető könyvek, amit átvettek a Kellytől, ezzel reményt adtak számos rajongónak, hogy mégis végigolvashatjuk őket. Idén viszont teljesen eltűntek, semmit nem hallani róluk. A legutóbbi hír felőlük az volt, hogy hamarosan jó hírekkel térnek vissza, de ez is jó régen volt már. Még Boldog karácsonyt sem kívántak, ezért nem sok reményem van már feléjük. 😦

Akkor térjünk át a legjobbakra.

10. Partvonal
Hosszú idő után úgy néz ki megjelentetik Kate Mosse trilógiájának az utolsó részét. Ezt a könyvet annyira várom, hogy emiatt a legjobbak közé kell tennem őket. Remélem nem fognak nekem csalódást okozni. A misztikus történelmi sorozat harmadik része lélegzetelállító kalandokat, titkokat, rejtélyeket ígér. Helyszín a második világháború , Dél-Franciaország.

9. Victoria
Még nincs könyvem tőlük, de remélem ez az állapot már nem tart örökké. Nem sok mindent adtak ki az idén. de megértem az okát. Nem baj, ha lassan jönnek a könyvek, csak jöjjenek. Főleg Celeste Bradley.

8. General Press
Még mindig szomorú vagyok, hogy Kate Quinn trilógiájának az utolsó részét nem adták ki, de ígérgetések helyett megmondták, hogy miért. Szomorú, hogy ilyen jó sorozatot kevesen olvasnak, de majd jövőre egy kis reklámot csinálok neki. Nekik  van éves kiadási tervük is, amit nem is titkolnak és azokat általában ki is adják. Ez szintén pozitívum. Idén újabb Catherine Anderson, Mary Jo Putney, Karen Hawkins, Elizabeth Hoyt és Eloisa James könyveket adtak ki,  az új írók közül meg Monica McCarty-t tudom ajánlani. Aki Outlander rajongó, ezt is szeretni fogja.

7. Harlequin
Még mindig hálás vagyok nekik, hogy átvették a Brenda Joyce könyvek kiadását és nem hagytak engem Calder Hart nélkül.

6. Trivium
Erre a kiadóra idén figyeltem fel, mégpedig e könyv kapcsán:
Demet Altınyeleklioğlu: Hürrem, Szulejmán ágyasa. Remélem sikerül jövőre elolvasnom.

5. Maxim
A kiadó könyveivel nem indult pozitívan a kapcsolatom, nem tudtak megfogni, sőt a Gyönyörű sorscsapás ott van nálam a legrosszabb könyvek között. Aztán jött Robin LaFevers, ami megváltoztatott nálam mindent és e könyv hatására újabb esélyt adtam a kiadó könyveinek. Red Hill, Poszeidon remélem nem okoztok nekem csalódást. A kiadónál félbehagyott sorozat sincsen, ami miatt szintén itt a helyük a legjobbak között.

4. Mangafan
Új sorozatra már nem számítok tőlük, de amíg évente három Nanát  elhoznak nekem, addig nem fogok csalódni bennük.

3. Gabo
Nem szeretnék bennük csalódni, ezért nagyon remélem, hogy jövőre befejezik Loretta Chase sorozatát és egy új cicás Bob könyvvel is meglepnek engem. Julia Quinn , Johanna Lindsey és Julie Garwood viszont volt idén is és biztos lesz jövőre is.

2. Könyvmolyképző
Ők egyszer már rákerültek a negatív listámra, de idén újra bizalmat adtam nekik. Folytatták a Vaskirályt és azt igérték az Outlandert is fogják tavasszal. Sőt jobbnál jobb sorozatokba kezdtek, amiket remélem végig is olvashatok majd. A csábítás kilenc szabálya, Üvegtrón, Legenda , Vastündérek , Az Arkánum Krónikák . Nem is tudom melyikkel kezdjem a jövő évet.

❤ 2014 legjobb kiadója

1. Fumax
A Fumax kiadó könyveit egytől – egyig imádom, bármelyiket is veszem kézbe biztos nem fogok csalódni. Én csak ajánlani tudom őket, kihagyhatatlan minőségi történetek. Ők az egyetlen kiadó, amelynek az összes könyve érdekel, azért mert nem tudnak olyat kiadni, ami ne tetszene nekem. Még az olyan könyveikkel is sikerült levenniük a lábamról, amik távol állnak tőlem. Sőt a Fumaxtól olvasatlan könyvem sincs most itthon és   2014 legjobb könyve is tőlük került ki.
Dan Wells: Fragments – Töredékek
Jon Sprunk: Az Árny csábítása
Mark Lawrence: Tövisek Császára
Oliver Bowden: Assassin’s Creed – Fekete lobogó
James S. A. Corey: Kalibán háborúja
Anthony Ryan: A vér éneke
Dan Wells: Ruins – Romok
Kathy Reichs: Virals – Kincsvadászok
Michael J. Sullivan: A Smaragdvihar
Rob Reger – Jessica Gruner: Emily the Strange – Különös különcségek
Ann Aguirre: Horda
Michael J. Sullivan: Télvíz idején
Vajon melyik lett nálam az év legjobbja? Hamarosan kiderül. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

