Celeb vagyok, ments ki innen 3. évad

celeb

Először nem akartam egy részt sem megnézni belőle. Haragudtam a műsorra, mert miatta az egyik kedvenc sorozatomat pont egy nagy függővégnél kell 6 hétig nélkülöznöm. Aztán győzött a kíváncsiság és mégis belenéztem, majd rájöttem, hogy nem is olyan szörnyű, mint hittem. Miért?

A 10 játékos között nem volt olyan Celeb, akit ha meglátok azonnal kapcsolok is el, mert annyira nem bírom őket. Nálam ilyen pl. Berki, Győzike, Benkő és társai. A játékosok többsége ráadásul nem is Celeb, hanem szerethető sportolók, blogger, táncos vagy énekes. Megakartam őket ismerni és volt akiben szerencsére pozitívan csalódtam. Itt szerencsére nem kitalált szerepet játszottak, mint az Édes élet féle szennyben, amiből 5 percnél többet nem is láttam, hanem valóban magukat adták. Érdekes volt látni, hogy kiből mit hoz ki egy új környezet és egy zárt közösség. A szereplőkön smink sincsen, ami szerintem amúgy is felesleges, sőt időpocsékolás is. Sokkal hasznosabb dolgokat is lehet a fürdőszobai cicomázás helyett csinálni.

A műsor másik nagy erőssége a kincsvadászat. Ötletes ügyességi feladatok, fejtörők, rejtvények. Én ezt már könyvekben is imádom és itt is jól sikerültek, sőt jót lehetett rajtuk szórakozni is. Nem láttam minden adást a sorozataim miatt, de a kincsvadászatokról egyszer sem maradtam le.

A bátorságpróbák többségével sem volt bajom, köztük is akadtak viccesek, izgalmasak, de az egyik negatívum is hozzájuk kapcsolódik. A gyomorforgató feladatokat utálom, ilyesmiket én egyáltalán nem tennék a műsorba.

A másik negatívum Balázs és Vadon Jani. Néha valóban lehet rajtuk nevetni, de sokszor már nagyon sok, amit csináltak. Amikor ők szerepeltek sokszor inkább olvastam, eleinte a Smaragdvihart, majd a Kincsvadászokat. Annak azért örülök,  hogy hiába próbálták befolyásolni a nézőket, nem az nyert, akit ők akartak.

A szereplőkről kiesés sorrendjében:

10. Novák Angéla: Róla a műsor előtt csak annyit tudtam, hogy férfi volt és a BK-ban is feltűnt egyszer. A műsor alatt sem lehetett róla többet megtudni, nem sokat szerepelt, még bátorságpróbán sem volt, szóval nem lepett meg, hogy hamar kiesett.

9. Dudás Miklós: kajakozó. A maradj talponban találkoztam vele először és ott egy vicces, okos, szerethető fiúként ismertem meg. Itt viszont nem tudta megmutatni milyen is valójában, szinte meg sem szólalt, sokáig észre sem lehetett venni, hogy a műsorban van. Emiatt várható volt, hogy hamar távoznia kell.

8. Gáspár Bea: őt mindenki ismeri és nekem sem volt róla jó véleményem, de aztán kiderült, hogy őt a férje nélkül azért el lehet viselni. Nem volt idegesítő. Igaz sokat ő sem szerepelt.

7. Krasznai Tünde: Én már őt küldtem volna haza elsőnek is. Az X-faktorban sem kedveltem, de itt is csak a negatív oldalát mutatta. Szörnyű ez a nő. Nem akart semmiben részt venni, állandóan nyafogott, veszekedéseket generált és azzal, hogy szegény Zét is kellemetlen helyzetbe hozta végleg betette nálam a kaput.

6. Fördős Zé: gasztroblogger. Őt már a Konyhafőnökben is kedveltem, de szerettem volna más oldaláról is megismerni és ezért is néztem bele ebbe a műsorba. Nem csalódtam benne, csak pozitív dolgok derültek ki róla. Ügyes, kedves, vicces, szóval nagyon-nagyon kedvelhető. Nagyot csalódtam, hogy kiesett, a dobogón lett volna a helye. De mivel alig ismert, ezért ez várható volt. Ő nem celeb és nem is akar az lenni. Amikor zavarban volt, akkor volt a legaranyosabb.

5. Szabó Zsófi: Nem nézem a Jóban rosszbant, de mivel képes volt lefeküdni Berkivel, ezért nem volt valami jó véleményem róla. A műsorban sem szerettem meg. A feladatokat szépen teljesítette, nem egy gyenge lány, de nagyon rosszindulatú, irigy és zsarnok is tudott lenni. Lelkileg sem nagyon bírta a műsort.

4. Gáspár Laci: ő aztán nagyon megosztó volt a számomra. valamikor bírtam, valamikor viszont nagyon nem. Néha szórakoztatott és meglepett, hogy sokat emlegette a Dragon ballt , de volt amikor nem lehetett érteni miket mond, sőt lusta és gyáva is. Azt még megértettem, hogy fél a mély víztől, a magasságtól, a bezártságtól, de amikor egy könnyű feladat alól is kiakarta húzni magát, azt már nem tudtam.

3. Bódi Sylvi: nem gondoltam róla, hogy ennyire bevállalós és vagány. Minden feladatot megcsinált, de túlságosan magamutogató, ezért nem kedveltem. Sőt most is ki van akadva, hogy az RTL megmutatta meztelenül. Aláírt egy szerződést, hogy egész nap kamera veszi, majd levetkőzik, ezek után ne csodálkozzon, hogy azok a képek a netre is felkerülnek majd. Nem bírom az ilyen álszent embereket.

2. VV Aurelio: nagyképű, közönséges, magamutogató, állandóan ő akart lenni a középpontban, sokszor egy adás 70%-a csak róla szólt. De legalább párszor megszívatták és jó volt látni azt is, hogy a cél előtt bukott el. De legalább itt nem volt annyira hisztis kisfiú és a bátorságpróbák alól sem bújt ki, mert nem bírt volna veszteni.

1. Erdei Zsolt: megérdemelten nyert. Példaértékűen viselkedett, mindenki felé tiszteletet mutatott, mindenben lehetett rá számítani, ha kellett ő vigasztalt mindenkit. Családszerető, alázatos, becsületes, kedves, barátságos. Egyszer-kétszer még a humorát is megcsillogtatta. Az ő győzelme megnyugtatott, mert ez azt bizonyítja, hogy a nézők többségének fontos, hogy ki, hogyan viselkedik. Tőle meg rosszat nem lehetne tanulni.

A következő széria játékosai:
Aleska Diamond: nem olyan idegesítő, mint amire számítottam.
Baukó Éva: közönséges, gonosz, irigy, hataloméhes. Egy zsarnok, aki orvosi eset is egyben.
Bárdos András: túlságosan magának való, állatokért sincs oda, csak az unott arcát látni sem valami jó.
Bunyós Pityu: eleinte szórakoztatónak tűnt, de aztán becsicskult és buta is.
Cooky: nagyon vicces, dobogón lenne a helye. Konfliktus gyűlölő.
Hevesi Krisztina: unalmas karakter
Molnár Andrea: kedvenc, kedves, nagyon drukkolok neki.
Nyertes Zsuzsa: eleinte sokat nyafogott, aztán összeszedte magát.
Pars Krisztián: csak ül szótlanul és nevetgél.
Puskás Peti: Andi és Cooky mellett ő a harmadik normális szereplő. Neki is nagyon drukkolok.
Pákó: őt miért kellett beküldeni az 5. részben? Nagyot esett a színvonal , sőt az összetartó társaság is szétesett miatta. A normálisabb, intelligensebb karaktereknek ő túl sok, úgy mint nekem is. Nem értem mi a szórakoztató benne, engem csak idegesíteni tud. Sőt elszomorít, hogy sokan neki és Évának drukkolnak, pedig pont nélkülük lenne igazán jó a műsor. Ők ketten azok, akikből árad a rossz példa.

Szóval jó lenne ez a sorozat, ha mellőznék az idegesítő, megosztó celebeket belőle és inkább az intelligensebb értelmes karakterekre helyeznék a hangsúlyt. Velük is lehetne szórakoztató műsort csinálni. Engem legalábbis csak ők tartanak a képernyő előtt.

Kedvcsináló videók:

Hegymászás

Egy kincsvadászat

Egy bátorságpróba

Ugrás a mélybe

7/10

Azért, mert Madár nyert.

Vélemény, hozzászólás?

