Premier gyűjtemény

A premierek előtt egy rossz hír:

Október 8-tól a Szulejmán és minden többi 22 órakor vetített sorozat több hetes szünetre megy a Celeb vagyok műsor miatt. Csalódott és mérges vagyok, mert pont egy nagyon izgalmas rész jött volna. Remélem november végén folytatódik majd a sorozat, mert a hat hetet is nehéz lesz kibírni.

Premierek

  • Vámpírnaplók 4. évad

RTL+ szeptember 23. 22:05
Cool szeptember 23. 23:05
Nem vagyok oda a sorozatért, de a 3. évad vége megint olyanra sikeredett, ami miatt érdekeljen a folytatás.

  • Bumm!

TV2 szeptember 28. 21:40
TV2 szeptember 29. 20:10
Már hiányoztak a jó vetélkedők. Az első részt biztos látni fogom, a többit viszont csak akkor tudom, ha a TV2 oldalán is nézhető lesz.

  • Maradj talpon!

m1 szeptember 28. 20:20
m2 szeptember 28. 21:40
m1 szeptember 29.18:30
Hétfő kivételével a többi napon nézni tudom, már várom.

  • A muskétások 1. évad

m1 október 1. 20:20, október 3. 13:35
Kíváncsi vagyok rá, bár két másik műsorral is egy időben lesz. Nagyon jónak kell lennie, hogy ezt válasszam.

  • Az éhezők viadala: Futótűz

RTL Klub október 4. 21:25
Végre. Ez az egyetlen film, amit az idén nézni fogok.

  • Celeb vagyok, ments ki innen!

RTL Klub október 6. 21:00
7-kor még belenéztem volna, de kilenckor, ha akarnám sem tudnám. Meg mérges lettem erre a műsorra a Szulejmán szünet miatt is. Hétvégén meg a Szerencseszombattal és a Sztárban sztárral lesz egy időben és ott szintén egyértelmű, hogy melyik a jobb választás a kettő közül.

  • Kalandos nyár – Párizs 8. évad

RTL+ október 8. 06:00
Olyan jó, hogy most nem lesz több éves szünet az előző évad végén. A sorozat meg később a Cool és Sorozat+on is látható lesz, ha valakinek a 6 óra nagyon korai időpont.

  • A jövő ügynöke

Universal Channel október 9. 21:20, október 11. 12:10, október 12. 11:00, október 12. 19:00
Josh Holloway miatt szeretnék belenézni, remélem sikerül.

  • X- Faktor 5. évad – Mentor ház

RTL Klub október 11. 20:30
RTL Klub október 12. 20:20
Kíváncsi vagyok kik kerülnek a legjobbak közé.

  • The Walking Dead 5. évad

Fox október 13. ??:??
Az ősz legjobban várt műsora. Kihagyhatatlan.

  • Virtuózok

m1 október 17. ??:??
Nem szeretem a komolyzenét, de rövid időre belelesek.

  • Játék határok nélkül

m1 október 18. ??:??
Az m1 sokat vár a műsortól, de nagy hiba a Celeb vagyokkal és az X-faktorral egy időben indítani, mert így nagy bukta lesz.

  • X- Faktor 5. évad – Első élő adás

RTL Klub október 18. 20:30
Ha azok kerülnek a legjobb 12 közé, akikre gondolok, akkor ez az évad jobb lehet a harmadiknál és a negyediknél.

  • Rising Star

TV2 november 9. 19:00
Kíváncsi vagyok rá.

6 hozzászólás to “Premier gyűjtemény”

  1. Andicilin Says:

    Látom koreai sorozat most sincs. 😦
    Egyébként a koreai sorozatos topic már nagyon lassan tölt be. Ha lesz időd rá, akkor légyszi indíts egy újat! Köszi!

  2. puszilva Says:

    Adicilin: Írtam a tévének nem olyan régen, azt írták vissza, nem csak jövőre lesz (ha lesz)..

    Elly: OMG. Pont minap írtam neked a TV haszontalanságáról, erre 😀 Az Rtl ismét bebizonyította a mocsoksága tetőfokát…
    Régen is így volt, a tv2-nél is, hogy csak úgy levettek műsorokat a képernyőről s nem tették vissza. De az Rtl amúgy is ebből áll ki. Pl. a Dragon Ball Z animesorozatot is, 15 év után a Viasat6 Tv adón tudtuk megnézni..

    • Andicilin Says:

      Az M1-nek? Nem csak jövőre? Vagyis már idén? Ezt az utolsó mondatodat annyira nem értem, mert amit után írtál zárójelbe az az egészet kétségbe vonja. :/

      Én az Inuyasha kapcsán reménykedem a Viasatban. Bármikor letölthetném ugyan, de magyarul szeretném látni, ráadásul le is van szinkronizálva végig.

Vélemény, hozzászólás?

