Sztárban sztár 2. évad 1.

sztarbansztar

Nagyon vártam a 2. évadot, mert már hiányoztak a jó szórakoztató műsorok a hétvégi estéken. A szórakozás meg is volt, de sok mindennel nem voltam megelégedve.

  • A zsűri már megint magas pontszámokat ad olyanoknak, akik nagyon nem érdemelték meg, keveset meg annak, aki igenis jó volt. Nekem nagyon nem tetszik, hogy pofára szavaznak, egy zsűrinek pártatlannak kellene lennie.
  • A másik nagy veszteség, hogy a kedvenc háttérzenéimet lecserélték. Az újakból hiányzik a feszültségkeltés és nagyon semmilyenek.
  • A harmadik a versenyzők. A fele gárdát már az első adás végén kiejtettem volna.

Nálam nem fognak röpködni a magas pontszámok. Jónak csak azt tartom, aki úgy tudja leutánozni az eredeti előadót, hogy én az eredetit is látom benne.

Tóth Vera: Cee Lo Green 34
Nem ismerem az eredeti előadót, de Vera szerintem elég jól megoldotta a feladatot. 7 pont

Koós Réka: Vincze Lilla 34
Azt sem értettem, hogy mit énekel. Nem tetszett. 3 pont

Nagy Sándor: Janicsák István 37
A BK Igorját fura volt ilyen komolytalan szerepben látni. Ez az előadás ugyanis inkább paródiának tűnt a szememben. Én is nevettem rajta, de emiatt nem fogok rá 10 pontot adni. 8 pont

Hevesi Tamás: Louis Armstrong 33
Bennem sajnos nem hagyott mély nyomot. 7 pont

Keresztes Ildi: Madonna 33
Azért magas pontszámot adni neki, mert nem akarják, hogy kiessen? Erre a szánalmasan gyenge produkcióra, ami nyomokban sem emlékeztetett Madonnára? Ezek után a zsűri leszerepelt előttem, már nem tudom őket komolyan venni. Csalódtam bennük és Ildiben is, akitől sokkal többet vártam. 1 pont

Sipos Péter: Deák Bill Gyula 36
Ő hozta azt a szintet, amit elvártam tőle. Tetszett. 9 pont

Pásztor Anna: Gangsta Zolee 35
Tőle vajon miért voltak elájulva? Ő is rém gyenge volt. 2 pont

Vastag Tamás: John Lennon 32
Tamás még mindig unalmas, hiányzott ebből a produkcióból az élet. 6 pont

Kökény Attila: Conchita Wurst 39
Nem volt olyan szívbemarkoló, mint az eredeti, de még így is ő volt az első adás legjobbja. 9 pont

Dukai Regina: Bon Jovi 29
Ez sem volt Bon Jovi, az biztos. 1 pont

Völgyi Zsuzsi: Samantha Fox 33
Sajnos hamis volt, meg ezt a vonaglást sem díjaztam. 3 pont

Pál Dénes: Bye Alex 30
Miért kellett őt ennyire indokolatlanul lepontozni? Ebből a gagyi számból nem lehet többet kihozni és szerintem Dénes tökéletesen leutánozta Alexet. 9 pont

A kiesővel sem értek egyet. Ildi és Regina volt ma a leggyengébb, közülük kellett volna az egyiknek távozni. Zsuzsit még nagyon szerettem volna a műsorban látni, mivel tudom, hogy ő annál többet tud, mint amit ma láttam tőle.

Most kedvencet kéne választanom, akinek addig drukkolni tudok, amíg háromszor nem hibáz egy nagyot. Az első évadnál könnyen tudtam hármat választani, itt ez most nem ment könnyen. A lányok közül senkinek nem tudnék drukkolni. A fiúk közül a két Tamásnak és Sándornak sem. Kökény Attila volt a legjobb, de mégsem tudom kedvencnek nevezni, ahhoz több kell. Sípos Peti is jó volt, de egyelőre még neki sem tudnék szívből drukkolni. Pál Dénes az egyedüli, akit kedvencnek tudok nevezni és ez kevés, nagyon kevés.

5/10

Csalódtam, mivel azt hittem, hogy az első évadhoz hasonlóan 9 vagy 10 pontos lesz ez is, de nem érdemel többet. Remélem lesz ez még jobb, mert ha ez így folytatódik, nem leszünk jóban.

Közös dal

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

