Pontozásom

Kedvenc

10/10 Nagyon-nagyon imádtam. Annyira, hogy hibákat sem találtam benne, vagy ha mégis, akkor azokat megtudtam bocsátani, mivel a többi része annyira ütős, annyira zseniális. ❤ Esélyes az év legjobbja címre is.

10/9 Kedvenc, de nem mindennel voltam megelégedve.,

😀

10/8 Nem lett a kedvencem, de tetszett.

10/7 Szerettem is, meg nem is. . Az egyik percben nagyon jónak találtam, a másikban viszont több minden idegesített benne.

10/6 Több olyan volt benne, ami nem tetszett, ennek ellenére jó kis történetnek tartom, olyannak, aminek minimum egyszer érdemes egy esélyt adni.

Elmegy :/

10/5 Összességében nem tetszett, de legalább egy karaktert
szerettem benne, vagy egyszer megnevettetett, vagy meghatott.

10/4 Nem tetszett a történet és a karakterek sem jöttek be, de azért rossznak sem tartom.

Rossz 😦

10/3 Ígéretes történetnek indult, de végül nagyon nem jött be. Untam, nem találtam benne semmi jót. Számomra már a rossz kategória, de azt azért nem bánom, hogy végig néztem/olvastam. Néha kell ilyet is.

10/2 Végignéztem/olvastam, de nem kellett volna, időpocsékolás volt minden rá fordított idő.

10/1 Annyira rossz, hogy nem bírtam befejezni.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

