Tücsök (†)

P1010556

2010. április  – 2014. június 4  (†)

A mamám nem akart új cicát, de amikor átment az egyik ismerőséhez minden megváltozott. Az ott élő kis Tücsök  araszolva belemászott az ölébe és  a kötelék köztük azonnal kialakult. Ezek után képtelen volt otthagyni a csontsoványra fogyott kiscicát a nyomorban. Ha otthagyja biztos nem sokáig maradt volna életben. (Tücsök  nagyon szerette a mamámat, órákon át képes volt az ölében aludni. )

2010 augusztusának elején így beköltözött hozzánk. Gombóc kutyával már első nap összebarátkozott, de az egy hónappal fiatalabb Rufussal ez nem ment.  Rufus hiába akart vele állandóan játszani, Tücsök csak morgott rá.  Amikor ivaréretté vált, azt lehetett hinni, hogy  a két cica békére lel egymással, de mivel Rufus ekkor még nem tudta mit kell csinálni egy tüzelő cicával Tücsök hamar ráunt . Ekkor fordult elő először, hogy kiszökött a lakásból és ott összejött egy Hitler bajszú macskával.  A kapcsolat majdnem tragédiával zárult, Tücsköt császározni és ivartalanítani kellett, máskülönben nem élte volna túl  a szülést.  Tücsi 2011 augusztusában  született, de sajnos ő sem sokáig lehetett velünk.

Tücsök felépült és innen kezdődött igazán Tücsök és Rufus se veled, se nélküled kapcsolata.  Eleinte Tücsök még engedte, hogy Rufus puszival köszöntse és csak utána kezdett el morogni. Később már ezt sem,  vagy morgott rá, vagy inkább alvást színlelt és a semmibe vette. Pedig Rufust már az boldoggá tette, ha Tücsök hajlandó volt ránézni, de ez is egyre ritkábban fordult elő.

Sosem jöttem rá, hogy Tücsök miért nem kedvelte Rufust, sőt annyira nem kedvelte, hogy rám is mindig morgott, amikor meglátott. Eleinte azt hittem, hogy azért, mert Rufus megharapta, de nem ez lehetett az ok.  Egy évvel ezelőtt ugyanis Gombócból kijött  a foxi vér és véletlenül megharapta Tücsköt . Tücsök ezután egy hétig nem volt jól, a szeme is bevérzett, de felépült és a kapcsolata Gombóccal ezek után még jobb lett. Egy tálból ettek, együtt aludtak a mamám ágyában. Gombóc mindentől védte. Rufus is csak akkor mehetett látogatóba le hozzájuk, amikor a mamám nem volt itthon, Gombóc ugyanis csak akkor engedte be oda Rufust.  A történtek után én is csak ilyenkor mertem lemenni Rufussal. Amikor Gombóc félrevonul a sarokba aludni Rufusnak sem lehet baja.  Rufus nem megy hozzá közel sosem. Nem fél tőle, de azóta jóban sem akar vele lenni.

Tücsköt a lakásban nem lehetett bent tartani, ha nem mehetett ki rosszalkodott, a mamám vázáját is mindig leakarta lökni ilyenkor, sőt egyszer az emeleti teraszról is leugrott. A mamám ezért is engedett neki. Nem csavargott el sosem, csak a Hitler bajszút látogatta, máshová nem ment, a kutyás szomszédokhoz főleg nem, ezért úgy gondolta nem lesz ebből baj.

A május 31.-ei szombat reggel is átlagosan indult. Rufussal lementünk Tücsök látogatóba. Rufus hamar megtalálta hol alszik Tücsök éppen, nyávogott is neki. Tücsök morgott rá, aztán aludt tovább. még arra sem akart felkelni, hogy Rufus a mancsával elkezdte ütögetni.  Rufus meg olyan cica, hogy ha ideges lesz, akkor szereti megharapni azokat, akiket a legjobban szeret. Tücsökre is rávetette magát, én hamar lerántottam róla és visszavittem az emeletre, hogy lehiggadjon. Akkor még nem gondoltam, hogy ez lesz az utolsó alkalom, amikor találkozhatnak.

Anyukámmal kimentünk a teraszra és akkor megpillantottuk, hogy Tücsök súlyosan megsérült.  Vérzett, az egyik szemét is elveszítette.  Nehezen sikerült  elkapni a sokk  alatt lévő cicát , tőlem elmenekült, anyukámat karmolta, de a mamám karjában megnyugodott. Nehezen találtunk egy magánkórházat, ahol azonnal megműtötték. Ott derült ki, hogy egy kutya harapta meg, de annyira durván, amilyet az orvos sosem látott még.  Az állkapcsát sikerült helyreállítani, az egyik szemét ugyan elveszítette, de a másik csak bevérzett, vagyis azzal újra láthatott volna.  Kedd éjjel boldogan feküdtünk le, azt hittük Tücsök egy-két nap múlva újra itthon lehet. Hisz napról napra jobban lett, kedden már érdeklődő is volt.  Szerda reggel viszont minden remény odalett.  Tücsök sebe begennyesedett, a bőr is elkezdett leválni az arcáról, üszkösödni is elkezdett.  Nehéz döntés elé kerültünk. elaltassuk, vagy bízzunk továbbra is a csodában.  Egy családtagról ilyen fontos dologban dönteni nagyon fájdalmas.  Nem lehet tudni mi a helyes döntés.  Coryról lemondtak az orvosok amikor  begennyesedett az összes méhe, de felépült és évekig egészséges boldog cicaként élhetett, Kitt viszont szenvedett, amit borzalmas volt látni.  A mamám és anyukám bement hozzá, vittek neki a kedvenc ételéből pépesre főzve. de nem reagált az ételre, a mamám hiába simogatta meg, vette kézbe, őt sem ismerte fel. Hangokra reagált, de nem ismerte fel a mamámat. Fájdalmai voltak,  nyávogni próbált, de nem tudott. Csak az orvost nézte, mintha érezte volna, hogy csak ő tud véget vetni a szenvedésének.  Végül a mamám úgy döntött, hogy jobb lesz, ha elalszik és nem szenved tovább.

Tücsök volt az első cica, aki nem kedvelt és általában ellenséges is volt velem, de nekem mégis rettenetesen hiányzik,  jó lenne  újra morogni hallani. Rufus és Gombóc  is keresi mindennap, végigjárják Tücsök kedvenc helyeit és elszomorodnak, hogy nem találják. Nem értik hol lehet. Remélem  ez az állapot nem tart sokáig, mert nagyon rossz Rufust szomorúnak látni. 😦 Aggódom a mamám miatt is és azt sem tudom én mikor tudok majd újra nevetni.

Nem szeretek negatív dolgokról írni és az sem jó érzés, hogy a majdnem 6 éves blogomon már negyedszerre kell nekrológot írnom.  Nem tudom, hogy lenne-e értelme feljelenteni a szomszédot, mivel már hallottuk, hogy arra tanítja a kutyáit, hogy a macskákat támadni kell és vasárnap egy másik macskát is megtámadtak. Félő, hogy pont  a Hitler bajszút, mivel nem láttam őt sem azóta.  Ilyen kutyákat nem lenne szabad kerítés közelébe engedni, szájkosár nélkül sétáltatni meg főleg nem.

Az élet kiszámíthatatlan, nem tudhatjuk melyik nap lesz az utolsó, ezért töltsünk minél több időt azokkal, akit szeretünk.

Nyugodj békében Tücsök!

P1010118

P1010061P1010062P1010059

P1000835

P1000831

P1010314P1010315

11 hozzászólás to “Tücsök (†)”

  1. puszilva Says:

    Nagyon szépen leírtad a kedves Tücsök életét, bele is könnyeztem a soraidba..
    Úgy látom, 2014 az egyelőre erről szólt….
    A szívünkbe örökre élnek a szeretteink.
    Különösebben annyit fűznék a történtekhez, hogy nagyon vigyázzatok Rufusra, mint tudod, nekem már 1db cicám sincs 😦 pedig mind a három, ugyanolyan szép vörös volt mint a kedves Rufus..

  2. michiyo1188 Says:

    Részvétem itt is! Tényleg sajnálom! 😦 Nagyon szépen megemlékeztél róla és ez szerintem nagyon nagy dolog! A képek is tetszenek, jó, hogy betetted. Én nem voltam erre képes pár hónapja, mikor váratlanul elvesztettem a papagájomat, Kámit.
    Sok erőt kívánok nektek!

  3. Andicilin Says:

    Részvétem! 😦

  4. nixitN Says:

    Nagyon együtt érzek veled, nekem 3 nap leforgása alatt az összes cicám elpusztult, akkor még fel sem tudtam fogni mi történet, csak a napokban gyászoltam meg őket.
    Egy állat sokkal több szeretettet tud adni, mint egy ember, és nagyon is hiányzik, hogy már nincs többé állat a háznál.

  5. Mariko Says:

    Részvétem. 😦

  6. Hisztis Manó Says:

    Részvétem:(

  7. SaiyaGin Says:

    Részvétem. 😦

  8. Bur3sz Says:

    Szegény kicsi Tücsök! Annyit drukkoltam, h sikerüljön neki. Nagyon sajnálom. Csoda szép, ahogy írtál róla! Nem tudom abba hagyni a sírást. R.I.P. 😥

  9. Elhaym Says:

    Köszönöm mindenkinek. 😦 Gombócnak és Rufusnak még nehezebb, nem értik Tücsök hova tűnhetett. ma is keresték. .(

  10. Catrin Says:

    😦 Részvétem.

  11. DynaChii Says:

    Részvétem Elhaym mindannyitoknak, szomorúan olvastam a hírt és a bejegyzést. 😦
    Tücsök drága nyugodj békében. ❤

Vélemény, hozzászólás?

