A Dal 2014 – Döntő

dal2014

A mai naphoz úgy álltam hozzá, hogy mindegy ki nyer, csak ne a Depresszió, vagy  a New Level Empire. Velük szerintem nem lett volna esélyünk kint. Imádom a rockot, de  a Depresszió előadásából hiányzik az élet. New Level Empire féle gépzene meg mindig távol állt tőlem.

Helyezések a zsűri szavazata alapján

8. –  7.  Depresszió – Csak a zeneHoneybeast – A legnagyobb hős 0 pont

6. Pál Dénes – Brave new world 4 pont

5. New Level Empire – The Last One  12 pont

Vagyis pont  a közönség kedvencek estek ki, akik közül, ha az egyik bejut  a  4 közé meg is nyerte volna.  Emiatt a zsűri jól döntött, hogy kiejtette őket.  Pál Dénes remélem jövőre visszatér, őt nagyon kedvelem.

A legjobb 4

4. Király Viktor – Running out of time 18 pont
Egyértelmű volt, hogy ott lesz  a legjobbak között, de tudtam, hogy idén ő nem nyerhet.

3. Fool Moon – It can’t be over 22 pont
Nem számítottam rá, hogy bekerülnek a legjobbak közé. Olyan boldog voltam, hogy mégis. Rájuk szavaztam, nagyon drukkoltam nekik.

2. Bogi – We all 26 pont
Azt hittem idén ő lesz a nyertes, meg is érdemelte volna, de  azért kicsit csalódott is lettem volna. Jobban szeretem, ha olyan dal nyer, amit én is jónak találok.

1. Kállay-Saunders András – Running 30 pont
Fool Moon mellett neki drukkoltam a legjobban és ezzel az erős dallal megérdemelten nyert. Dániában ki fog tűnni a sok tingli-tangli szám közül és remélem sokakat megfog majd  a komoly témája miatt.
Az viszont elszomorít, hogy mennyi rossz indulatú ember van  a világon, az a sok sértő komment. Ha olyan dal nyert volna, amit nem szeretek, akkor sem támadnám az előadóját. Sőt drukkoltam volna neki, hisz mégis ő képviselné Magyarországot. Plusz, ha a nézők döntése egyezik a zsűrijével, az miért lenne egyből csalás? Rufust jobban megtudom érteni, mint az emberek többségét.

A tavalyi győztes

ByeAlex és az MR Szimfonikusok – Kedvesem

Vélemény, hozzászólás?

