A Dal 2014 – Első középdöntő

dal2014Kiestek

Joni – Waterfall
Pontszámom: 10/5
Zsűri pontszáma: 30
Gyenge és hamis volt. Én is kiejtettem volna.

Mystery Gang – Játssz még jazzgitár
Pontszámom: 10/6
Zsűri pontszáma: 31
Most szerintem gyengébbek voltak, mint az elődöntőben.

Radics Gigi – Catch Me
Pontszámom: 10/7
Zsűri pontszáma: 32
Azt hittem továbbjut, de mégsem. Úgy látszik még sincs olyan nagy rajongótábora.

Group’n Swing – Retikül
Pontszámom: 10/9
Zsűri pontszáma: 32
Rájuk szavaztam, mivel jó lenne nyerni egy e-book olvasót, vagy egy Hada utalványt.  Sajnálom, hogy kiestek, nekem ma is ők tetszettek a legjobban.

Szabó Leslie – Hogy segíthetnék?
Pontszámom: 10/7
Zsűri pontszáma: 35
Szép dal, de nem az Euróvízióra való.

Nézők által jutottak tovább

Depresszió – Csak a zene
Pontszámom: 10/5
Zsűri pontszáma: 34
A mai nap meglepetései, nem gondoltam volna, hogy továbbjutnak.

New Level Empire – The Last One
Pontszámom: 10/5
Zsűri pontszáma: 36
Egyértelmű volt, hogy továbbjutnak, de remélem nem ők nyernek a végén. Nem egyedi, ők Dániában hamar kiesnének.

Zsűri által jutottak tovább

Bogi – We all
Pontszámom: 10/3
Zsűri pontszáma: 38
Egy túlértékelt dal. Nem értem mit szeretnek rajta sokan, nekem nagyon nem jön be. Sejtettem, hogy tovább jut.

Király Viktor – Running out of time (Miért?)
Pontszámom: 10/8
Zsűri pontszáma: 39
Ő 100% ott lesz  a legjobb négy között, de nem ő lesz a végső győztes.

Extra produkció

Korda György és a Hooligans – LADY N    10/7

A harmadik elődöntő akusztikus szavazásának végeredménye:

  • 1872 like Pál Dénes
  • 1730 New Level Empire
  • 1049 FoolMoon
  • 968 like HoneyBeast
  • 715 like Knoll Gabi
  • 611 Mystery Gang
Kiesett a további akusztikus szavazásból:
  • 604 like Király Linda
  • 476 like Gájer Bálint
  • 368 like Bülbüls

Indul az akusztik zárószavazás

A szavazás zárása: kedd 24.00

Lájkold még egyszer kedvenc akusztikus verziód videóját a Facebook-on (a videók alatti lájkok számítanak). A szavazás február 18-án, kedden 24.00-kor zárul. A szavazás nyertese 52 perces önálló koncertlehetőséget kap a Petőfi Rádió Akusztik koncertsorozat keretében, és az ő produkciójával kezdődik A Dal február 22-i döntője is!

versenyben lévő dalok:

2 hozzászólás to “A Dal 2014 – Első középdöntő”

  1. Viveca Summers Says:

    Én nagyon remélem, hogy a HoneyBeast lesz a befutó, vagy Bogi. Az előbbi szerintem most az egyik legjobb együttes, míg Bogi nemzetközi szinten is megállja a helyét 🙂

  2. Elhaym Says:

    HoneyBeast esélyes és inkább ők, mint a New Level empire. De a Fool Moonnak jobban drukkolok. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

