A Dal 2014 – Második elődöntő

dal2014Kiestek

2Beat or Not 2Beat – Meg akarom mondani
Pontszámom: 10/2
Zsűri pontszáma: 30
A 60-as évek zenéjével indulni a mai világban? Nem is tudom, hogy gondolták.  Egy Beatles koppintás volt az egész.

Szécsi Böbe és Szécsi Saci – Born to fly
Pontszámom: 10/6
Zsűri pontszáma: 30
Egy jó dal, amit a két kislány szépen elrontott, hamis és élettelen volt. Kár, hogy kiestek, én  azért adtam volna nekik még egy esélyt.

Belmondo – Miért ne higgyem?
Pontszámom: 10/1
Zsűri pontszáma: 33
Mi ez a gagyi, zenének nem nevezhető kínzás? Jó, hogy kiestek és nem kell őket többet hallanom.

Vastag Tamás – Állj meg világ!
Pontszámom: 10/4
Zsűri pontszáma: 35
Nem szeretem Tamás dalait, mind annyira nyálas és unalmas. Jól énekel, tehetséges, de nem az én világom. Jövőre remélem inkább Csaba indul, őt sokkal jobban szeretem.

Nézők által jutottak tovább

Polyák Lilla – Karcolás
Pontszámom: 10/8
Zsűri pontszáma: 31
Lillát a zsűri mindig lepontozza, nem értem miért. Dala valóban nem az Euróvízióra való, de sokkal jobb olyanoknál, akiket viszont agyon dicsérnek.

Muzikfabrik – This is my life
Pontszámom: 10/4
Zsűri pontszáma: 34
Az idei közönség kedvenc, neten rengetegen imádják őket, de engem nem tudtak megfogni. Hegyi Ákost már az X-faktorban sem szerettem, a véleményem azóta sem változott róla. A negatív kritikát  nagyon nem bírja. A zsűri remélem a legjobb 4 közé nem válogatja be őket, mert ha megteszik, akkor idén ők fognak nyerni, én meg azt nagyon nem szeretném.

Dér Heni – Ég veled
Pontszámom: 10/7
Zsűri pontszáma: 35
Kellemes, többször meghallgatható dal. Nem lett a kedvencem, de örülök, hogy tovább jutott.

Zsűri által jutottak tovább

Bogi – We all
Pontszámom: 10/3
Zsűri pontszáma: 35
Mindenki el van ájulva tőle, na én nem. Egy tucat dal, amit egy tini kislány énekel, hibákkal teletűzdelve.

Joni – Waterfall
Pontszámom: 10/5
Zsűri pontszáma: 36
A másik dal, amit  a zsűri agyondicsért, de miért is? Unalmas volt és hamis.

Kállay-Saunders – Running
Pontszámom: 10/9
Zsűri pontszáma: 38
Minél többször hallom, annál jobban tetszik, pedig nem szeretem András vinnyogó hangját.

Extra produkció

Rúzsa Magdi és Presser Gábor  10/10

Két nap és jön  a 3. elődöntő, amiben végre jönnek a kedvenc dalaim is.   Ebből a körből többet is szívesen kiküldenék Dániába. Nagyon erős adás lesz.

Élő adásokkal párhuzamosan van egy online verseny is, ahol a győztes szintén jutalomban részesül.

A Dal akusztik lájkgyűjtő szavazás első elődöntőjének végeredménye:
1, Király Viktor 721 like
2, Szabó Leslie 653 like
3, Cserpes Laura 536 like
4, Marge 517 like
5, Hien 390 like
6, Group’n’Swing 244 like
7, Lil C 138 like
8, eXtensive 98 like

Ez alapján Király Viktor, Szabó Leslie, Cserpes laura, Marge, Hien és a Group’N’Swing jutott tovább a döntőbe.

A Második elődöntő lájkgyűjtő szavazása péntek éjfélig tart.
http://adal2014.hu/index.php?action=recordView&type=places&id=781126

Vélemény, hozzászólás?

