A Dal 2014 – Első elődöntő

dal2014

Kiestek

Cserpes Laura – Fly (Úgy szálj)
Pontszámom: 10/8
Zsűri pontszáma: 28
A tavalyi dala jobban tetszett, de a mostanit is elhallgattam volna még párszor.  Neki tovább kellett volna jutnia, de őt nagyon lepontozták. Haragszom a zsűrire, Laurát meg sajnálom. Nem ő volt ma a legrosszabb. 😦

Lil C – Break up
Pontszámom: 10/2
Zsűri pontszáma: 30

Ez a dal, hogy került be a legjobb 30 közé? A kiesettek között voltak ennél sokkal-sokkal jobbak.  Héliumos hangját hallgatni kínzás, nagyon örülök, hogy kiesett ez a szörnyűség.

Extensive – Help me! (Ments meg)
Pontszámom: 10/3
Zsűri pontszáma: 30

Ez  a másik dal, ami nekem nagyon nem tetszett. Egy átlagos tini zenekar, akik az One Directiont próbálják majmolni. OD sikerét sem értem egyébként, bennük sincs semmi különleges.

Hien – The way I do (Ezt érzem igazán)
Pontszámom: 10/5
Zsűri pontszáma: 32
Hiennel nincs semmi bajom, de ez a dal szerintem nagyon rossz választás volt.  Unalmas és felejthető.

Nézők által jutottak tovább

Depresszió – Csak a zene
Pontszámom: 10/5
Zsűri pontszáma: 33
Az eredetire csak 3 pontot adtam, de így átírva már hallgathatóbbak voltak. Számítottam rá, hogy továbbjutnak, a rockot én is imádom, de jobb számmal is nevezhettek volna. Túl mű volt és érzelmek nélküli.

Oláh Ibolya – 1 percig sztár
Pontszámom: 10/4
Zsűri pontszáma: 34
Most hallottam másodjára, de most még inkább nem tetszett. Laurának kellett volna továbbjutnia, nem neki. Szerintem sokan csak azért szavaztak rá, mert hátrányos helyzetű.  😦

Group’n Swing – Retikül
Pontszámom: 10/9
Zsűri pontszáma: 34
Ma számomra ők voltak a legjobbak, anyukám szavazott is rájuk egyet. A 30-as mezőnyben sok   lassú, érzelmes, tingli-tangli dal található, ezért örülök, hogy egy vidámabb is színesíti a mezőnyt.

Zsűri által jutottak tovább

Szabó Leslie – Hogy segíthetnék?
Pontszámom: 10/8

Zsűri pontszáma: 35
Az első elődöntő legnagyobb meglepetése, pozitívan csalódtam benne. A dal egy kicsit hatásvadász, de  nagyon szép. Idén szerintem ő lesz a verseny ByAlexe.

Marge – Morning Light (Reggeli fény)
Pontszámom: 10/7

Zsűri pontszáma: 36
Én tőle annyira nem voltam elájulva, mint  a zsűri.  Nekem túl
középszerű volt és néha untam is.

Király Viktor – Running out of time (Miért?)
Pontszámom: 10/8
Zsűri pontszáma: 40
Egyértelmű volt, hogy ő lesz  a zsűri favoritja, de  a 40 pontot azért túlzásnak tartom, ennyit  szerintem nem ér.

Kovács Kati és Bereczki Zoltán A Dal 2014 első elődöntőjén 10/10

Az első elődöntőbe került a legtöbb gyenge dal, ennek ellenére nem csalódtam a műsorban. 6-ból  4 megérdemelten jutott tovább, a  kiesők közül is csak egyet sajnálok.
Várom a további adásokat, főleg a harmadikat, ami nagyon erős  lesz.

Vélemény, hozzászólás?

