X-faktor 2013 – Tizedik élő adás – Elődöntő

xfaktorÚgy éreztem, hogy biztos Tünde fog továbbjutni és a BTW kiesni, de azért egy kicsit reménykedtem, hogy nem az lesz, amit az RTL akar.

Krasznai Tünde 10/8,5
Tünde hangját nem szeretem, ennek ellenére ma meglepően jól énekelt.  Válogatós dala jobban tetszett, mint először. Párbaj dala is jobb volt, mint  a múltheti. Duettje meg már Nikolasz miatt is nagyon megfogott.

Alicia Keys – Empire state of mind (Part II) 10/8
Siénad O’Connor – Nothing compares to you 10/8
Duett Takács Nikolassal:
Leonard Cohen – Hallelujah (Alexandra Burke Cover) 10/10

Danics Dóra 10/8,5
Válogatós dalát most is imádtam. Amikor ezt hallottam először, már akkor tudtam, hogy finalista lesz. Párbaj dala nem tetszett, túl sok volt benne a fülsértő kiabálás. A duettje  viszont nagyon megható volt.

Rebecca Ferguson – Glitter & Gold 10/10
Rúzsa Magdi – Nekem nem szabad 10/5
Duett Dés Lászlóval:
Udvaros Dorottya – Hóesés 10/10

ByTheWay 10/9,5
4 fiú a válogató óta szimpatikus.  Akkor  a 4. helyre vártam őket, de amikor Márk feladta, onnantól kezdve Ákos után nekik drukkoltam a legjobban.  Most meg annak örülnék, ha ők nyernének.  Az, hogy Márkkal duetteztek nagyon szép gesztus volt.

Olly Murs feat. Flo Rida – Troublemaker 10/10
ABBA – The winner takes it all 10/8
Duett  Bozsek Márkkal:
Bozsek Márk – Bless that body10/10

További videók

Közös produkció (12 döntős): 10/8
Journey – Don’t stop believin’ (Glee Cover)

Első Emelet + ByTheWay, Danics Dóra, Krasznai Tünde:
Első Emelet – A film forog tovább 10/5

Extra produkció:
Kistehén – Milyen kár 10/1

Eredményhirdetés

http://xfaktor.rtlklub.hu/video/adasok/10show/231521

Örülök a végeredménynek nagyon.  Bárki is fog nyerni vasárnap este nem leszek szomorú.

Vasárnap este az is kiderül, hogy az RTLen megint fiúk nyernek-e, vagy a győztesek szobája szerencsét hoz negyedszerre is és Dóra nyer.

Ma egész nap X-faktor nap, remélem tudom nézni már 13:30-tól.

Népszerűségi sorrend like-ok száma alapján:

12. Eckert Anikó 3585 – kiesett
11. Fat Phoenix 5288 – kiesett
10. Krasznai Tünde 6773 – kiesett
9. Tóth Marcell 8792 – kiesett
8. Batánovics Lili 9660 – kiesett
7. Danics Dóra 10050
6. Péterffy Lili 11090 – kiesett
5. Bozsek Márk 13341 – feladta
4.  Szabó Ádám 13561 – kiesett
3. Csordás Ákos 17123 – kiesett
2. MDC 19815 – kiesett
1. ByTheWay 39716

Vélemény, hozzászólás?

