X-faktor 2013 – Kilencedik élő adás

xfaktorKedvenc dalok éjszakája

Krasznai Tünde 10/4,5
The Rolling Stones – Satisfaction 10/5
Bereckihez hasonlítva Tünde produkciója csak közepes volt. Én untam.
Tankcsapda – Örökké tart 10/2
Ennyire flegmán énekelni ezt a dalt. 😦 Csak egy picivel volt jobb a múltheti fülsértő  vinnyogásnál.

Danics Dóra 10/6,5
Adele – Set fire to the rain 10/5
Libabőr sajnos elmaradt, pedig itt meglehetett volna a nagy pillanat.
Rúzsa Magdi – Egyszer 10/7
Szerintem nem most volt Dóra nagy pillanata, pár héttel korábban  az egyik produkciójában sokkal jobban átjöttek az érzelmek. Nekem ez egy picit rideg volt most és unalmas.

Krasznai Tünde – Danics Dóra duett
Tina Turner – Proud Mary 10/7
Vajon kitudja jobban leénekelni a másikat a színpadról? Nekem ez inkább egy párbaj volt, mint egy duett. Ez a  produkció még jobban meggyőzött, hogy nem szeretnék egy olyan kettes döntőt, ahol őket kell hallgatnom együtt. Nagyon remélem, hogy szombaton Tünde kiesik.

Bytheway: 10/8,5
Queen – Bohemian Rhapsody 10/9
Nem volt tökéletes, de én mégis imádtam.
Ákos – Ilyenek voltunk 10/7
Ez most  nem sikerült valami jól.

Csordás Ákos  10/9
Metallica – Nothing else matters 10/9
Imádom Ákos hangszínét.
LGT – Elfelejtett szó 10/9
Nagyon tetszett, dalt is szeretem, de kicsivel több erő kellett volna bele.

Csordás Ákos – Bytheway duett
Blondie – One way or another (One Direction Cover) 10/9
Szórakoztató volt.

Párbaj

Eredményhirdetés

A döntés

Krasznai Tünde 10/7

Csordás Ákos 10/8

Számítottam erre  a párbajra és sajnos  a végeredményre is. Tündének kellett volna kiesnie, de mivel ő az RTL kedvence, Gabi meg sokszor  rosszul mentorálta Ákost, így nem ez történt. Ákos más mentornál biztos finalista lett volna.

További videók

Közös produkció 10/7

Extra produkció: Beatrice 10/5

Extra produkció: Hooligans 10/6

Népszerűségi sorrend like-ok száma alapján:

12. Eckert Anikó 3585 – kiesett
11. Fat Phoenix 5288 – kiesett
10. Krasznai Tünde 6773
9. Tóth Marcell 8792 – kiesett
8. Batánovics Lili 9660 – kiesett
7. Danics Dóra 10050
6. Péterffy Lili 11090 – kiesett
5. Bozsek Márk 13341 – feladta
4.  Szabó Ádám 13561 – kiesett
3. Csordás Ákos 17123 – kiesett
2. MDC 19815 – kiesett
1. ByTheWay 39716

Más vélemény: Ananiila blogja

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

