Bozsek Márk visszalépett, a Bytheway újra versenyben

xfaktorGeszti Péter mentoráltja döbbenetes bejelentést tett, melyre az itthoni X-Faktorban még soha nem volt példa.

“Sziasztok. Elég nehéz elmondanom itt is mint ahogy az interjú-ban is nehéz volt, de nekivágok! Nem tudom hányan láttátok, de aki nem látta akkor elmondom és persze ez azoknak is szól akik látták! Nagyon nehéz volt meghoznom ezt a döntést, de egyszerűen már nem bírtam lelkileg és fizikailag sem a Barátok közt mellet ez az egyik. A másik pedig az, hogy nem éreztem magam jónak az elmúlt adásban, sem a többiben ( élő show ) és úgy éreztem, hogy feleslegesen szavaztok mert nem érdemlem meg! Bárki bármit, mond én ezt így gondolom! És úgy éreztem, hogy nekem kellet volna párbajozni Ákos és a BTW helyett! Nem éreztem igazságosnak! Így hát abba hagytam a versenyt! Természetesen köszönöm a támogatást a sok biztató szót, mindent! Ti vagytok a legjobbak és itt az ideje, hogy elmondjam NEM MAGAMNAK! NEKTEK KÖSZÖNHETTEM MINDENT! “

A stábot és a szerkesztőket is hidegzuhanyként érte a hír, hogy a Barátok köztből megismert Bozsek Márk ki akar szállni a versenyből. Márk Csordás Ákos és a ByTheWay párbaja óta azon gondolkozik, hogy mi lenne a legjobb megoldás, mivel nem érzi elég erősnek magát. Ezért pénteken délután úgy döntött, abbahagyja a küzdelmet.

Bozsek Márk döntésével újra versenybe kerülhetett a népszerű zenekar, a ByTheWay. Őket a szombati élő Show-ban újra láthatjuk, hallhatjuk.

Az X-Faktor 2013 ötödik show-ja ezen kívül is tele lesz meglepetésekkel. A Sugarloaf új frontemberének bemutatkozása mellett Vastag Csaba, az első széria győztese is színpadra lép majd, ráadásul a versenyben lévő produkciók duetteket alkotva is megmutatják magukat.

Forrás: RTL klub, Márk facebook oldala

Sajnálom Márkot, mivel én őt  a fináléba vártam, de valóban nem bírta lelkileg a versenyt. Azért abban nem vagyok biztos, hogy az RTL keze ebben nincs benne. Túl ellaposodott a műsor, így egy botrány jót tehet a nézettségnek. Kíváncsi leszek, hogy  a BTW 24 óra alatt, hogy tanult meg három dalt.

Ha már így alakult, akkor remélem Ákos, Dóra és BTW finálé lesz és Ákos fog nyerni.

Vélemény, hozzászólás?

