Mennydörgő némaság játék – 4. nap

Spirit Bliss táskaNovember 9-én megjelenik Spirit Bliss Árnyékvilág trilógiájának utolsó kötete, a Mennydörgő némaság. Ennek örömére közös játékba fogtunk néhány bloggerrel és Spirittel. A játék nyereménye a képen látható gyönyörűséges és egyedi táska. Hogy mit kell tenned érte?

1. November 1-9. között minden nap kikerül egy könyves blogger oldalára egy-egy érdekesség a Mennydörgő némasággal kapcsolatban. Mindegyik poszthoz tartozik majd egy kérdés is, amelyet meg kell válaszolnod helyesen.
2. A kérdések megválaszolásához mindig a másnapi blogbejegyzés ad segítséget.
3. Ne áruld el senkinek a helyes válaszokat, ne írd ki őket sehová a játék során! Ha valaki ilyesmit tesz, az azonnali kizárással jár együtt!
4. A 10. napon, mikor kikerül az utolsó részlet is, küldd el éjfélig az összes kérdésre a választ a spiritbliss24@gmail.com e-mail címre.
5. Ha a válaszaid helyesek, akkor részt veszel a sorsoláson. Fontos: csak akkor kerül a neved a kalapba, ha mind a 9 kérdésre helyesen válaszoltál!
6. Az előző kérdést itt találhatod:

http://deszy-konyvesblog.blogspot.hu/2013/11/mennydorgo-nemasag-jatek-2-nap.html

3. érdekesség: Kulisszatitkok a Mennydörgő némaságról

Már megírtam a Mennydörgő némaság felét és megmutattam az olvasóimnak az egyik karakter, Claudette képét, mikor rájöttem, hogy hatalmas hibát vétettem. Ugyanis, véletlenül kiderült (szerencsére még időben), hogy a Kígyók sziszegésében Matthew feleségét már elneveztem Faynek. Körülbelül 2 percig teljesen kétségbe voltam esve, aztán hirtelen támadt egy nagyon jó ötletem magyarázat gyanánt. Hogy hogyan is oldottam meg a problémát, az kiderül a regényből.
Sokáig kutattam olyan skóciai helyszín után, amely megfelelne az általam elképzelt történethez, ám nem találtam ilyet. Így megalkottam St. Village-t. A kitalált várost persze valódi skót városok tulajdonságaival, szokásaival ruháztam fel, hogy hiteles legyen a környezet.
A történetbe bele akartam vinni egy kis érdekességet rólunk, magyarokról is, így Matthew-ék egyik lovát Bocskornak hívják, és egy magyar állatorvos segítette a világra és nevezte el.
Az egyik fő jelenet helyszínén kicsit változtatnom kellett, mert a szerkesztőm felhívta a figyelmemet arra, hogy a valóságban az adott helyszín nem alkalmas bizonyos dolgokra. Ezért rossz, ha az ember nem világjáró, és ezért jó, ha van egy ügyes és világlátott szerkesztője. 🙂

4. kérdés: Milyen megszólítás található a titokzatos levélben?
A kérdésre a választ holnap Eszter blogján találjátok majd meg, itt: http://www.esztus-skp.blogspot.hu/

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

