X-faktor 2013 harmadik élő adás

xfaktorSzomorú, hogy a három élő adás alatt még senkinek nem tudtam 10 pontot adni,  sőt a  9-es is nagyon ritka. Ez főleg a pocsék dalválasztások hibája. Válogatón ugyanis még voltak 10 pontos produkciók és 9es is,  olyan énekesektől is, akiket nem kedvelek.  Jó lenne egy olyan hét, amikor mindenki olyan dalt kapna, ami nagyon illik hozzá.

Szombat –  Szenvedélyek viharában, vagyis érzelmes, szerelmes dalok

Tematika miatt olyan dalokat vártam, amiket összeszorult szívvel hallgat az ember és meghat. Sajnos ezt az érzést senki nem tudta kiváltani belőlem.

Sorrendem:

10. Batánovics Lili 10/2
Rihanna – Unfaithful
Lili ez most megint nagyon gyenge volt.  Unalmas erőlködésnek tűnt az egész.  Nagyon nem jöttek át az érzelmek, olyan érzésem volt, mintha nem találná a helyét a színpadon.  Másodjára okoz nekem nagy csalódást, hisz őt  a legjobb 5-be vártam az élő adások előtt.

9. Csordás Ákos 10/4
Fall Out Boy – Thanks For The Memories
Neki van a legjobb hangja a mezőnyben, ő az első számú kedvencem, azt szeretném, hogy ő nyerjen, de ez a dal  nagyon nem neki való. Őrjöngős rock számban nem is  tudta elengedni magát, művi volt az egész.

8. Fat Phoenix 10/5
Kylie Minogue – Can’t Get You Out Of My Head
Első hallásra nem tetszettek, laposnak éreztem. másodjára, harmadjára viszont már nem idegesített annyira. Múltheti katasztrófa után most jobban teljesítettek. Legközelebb magyar dalt fognak előadni, de egy Franz Ferdinand számot szívesebben hallanék tőlük.

7. Bytheway 10/5
Toto – Africa (Karl Wolf Cover)
Most voltak a leggyengébbek,  nem volt benne élet, nem volt benne semmi különlegesség. Ne menjenek el ebbe a tucat irányba, mert őket a legjobb 5-be várom.

6. Bozsek Márk 10/6
Kings Of Leon – Sex On Fire
Már megint nem líra. 😦 Olyan érzésem van vele kapcsolatban, mint tavaly Dávidnál, ő is csak párbajban kapott először neki való számot. Nekem nem jött át, nem hagyott bennem most mély nyomot. Ákos után ő a második kedvencem, ezért is zavar nagyon, hogy mindig felejthető tinglitangli számokat kap. Ez pl. 10 pontos volt tőle és amikor pontoztam nem voltam elfogult, akkor is annyit adtam volna rá, ha ismeretlenül lépett volna fel  és nem olyan emberként, akit több éve ismerek.

5. Eckert Anikó 10/6
Amy Winehouse – Back To Black
Kissé unalmas volt és hamiskás is, de Anikó szerintem most volt  a  legjobb. Mindig zavart, hogy Alföldi ajnározza, de igaza van, ő különlegesebb személyiség, mint  a két Lili, ennek ellenére ő mégsem az X-be való.  Ha az énekesi pálya nem is jön össze neki, talán a színházi összefog.

4. Péterffy Lili 10/7
Belmondo – Mikor
Lilihez nagyon illenek az ilyen típusú dalok, de nem volt meggyőző, unatkoztam, amíg énekelt.

3. Krasznai Tünde 10/7
Lana Del Rey – Blue Jeans
RTL nagyon nyomja, már megint őt hagyták a végére, pedig nem volt nagy szám és már ő is kezd modorossá válni.  Drámainak viszont drámai volt.

2. Danics Dóra: 10/8
Anna and The Barbies – Márti dala
Jól állt neki ez a szám, de sajnos a borzongás elmaradt . Kissé maníros és színpadias  volt. Nagyon szeretném őt már más stílusban is látni, egy lazább dalban. Mamámnak most ő tetszett  a legjobban.

1. Szabó Ádám 10/8
Eurytmics – Sweet Dreams (James Arthur Cover)
Ez a dal nagyon jó, de Ádám előadásában már nem volt valami élvezhető.. Darabos volt, iskolás. Anyukámnak persze most is ő tetszett a legjobban. Ákos szerintem ezt a dalt sokkal jobban eltudta volna énekelni, kár, hogy nem ő kapta. Igaz nálam is első helyre került most, de nem azért, mert Ádám  jó, hanem azért, mert  a többiek voltak most gyengék. Továbbra sem szeretném, hogy Ádám a legjobb 5 közé kerüljön.

Vasárnap

Nyitódal
One Direction: Best Song Ever

Extra fellépő:

Bermuda
Ő sikerüket nem értem. eddig nem hallottam róluk, és nem is volt bennük semmi különleges.

Muri Enikő
Enikő sosem volt a kedvencem, de ezen a hétvégén ő tetszett  a legjobban.

Eredményhirdetés
ITT

Párbaj:

Eckert Anikó: Hagymácska most nem volt olyan rossz, ezért azt hittem az ő párbajára majd csak jövőhéten fog sor kerülni. Most a Fat Phoenixet ejtettem volna ki. De végülis mindegy, hogy most, vagy jövőhéten, nála egyértelmű volt az elejétől kezdve, hogy nem lesz ott a legjobb 6 között. Párbajnál is úgy énekelt, hogy látszott rajta, már feladta a versenyt.

Batánovics Lili: neki eleinte nagyon sokan drukkoltak, emiatt nem gondoltam, hogy az ő párbajára ilyen hamar sor fog kerülni, de mivel élő adásokban kétszer is ő volt nálam a leggyengébb, ezért érthető, hogy párbajoznia kellett. Amikor énekel nem tudja átadni az érzelmeket, ez meg eléggé nagy baj.  Párbaj dala sem volt valami erős, bizonytalan volt és sokszor majdnem el is sírta magát éneklés közben. Ha ennyire gyenge lelkileg, nem sokáig fog versenyben maradni.

A döntés:Anikó és BLili sem volt jó a párbaj alatt, de BLili szimpatikusabb,  és ő a válogatón azért jó volt, Anikó viszont ott sem, ezért én is őt ejtettem volna ki.

Népszerűségi sorrend like-ok száma alapján:

12.  Krasznai Tünde 2556
11. Eckert Anikó 2563 – kiesett
10. Fat Phoenix 3040
9. Danics Dóra  5955
8. Batánovics Lili 6465
7. Tóth Marcell 6659 – kiesett
6. Péterffy Lili 6740
5. Szabó Ádám 9485
4.  Bozsek Márk 10440
3. Csordás Ákos 10558
2. MDC 15200 – kiesett
1. ByTheWay 16357

Más vélemény: Ananiila blogja

Reklámok

2 hozzászólás to “X-faktor 2013 harmadik élő adás”

  1. GYK Says:

    Igazából csak a mentorházig néztem őket, mert volt, aki sokkal jobban megérdemelte volna, hogy az élő showba kerüljenek, és ha megnézem, elég sok olyan van, akinek valamilyen úton-módon van híres(ebb) ismerőse, vagy épp BM és SZÁ esetében ők maguk azok. Bár kell a nézettség, szóval oké, csak na.

    Óóó, na, mindegy, nem is ez lényeg, hanem a Bermuda. Elcsíptem a vasárnapi részből pont azt, amikor ők voltak, és így több kérdés is felmerült bennem:
    – Kik ezek?
    – Hogy kerülnek ide?
    – Ez ki szerint jó?

  2. Elhaym Says:

    Én főleg Kristóf kiesését sajnáltam, Ádám helyett őt vittem volna tovább.

    Bermuda: jó kérdés. Én most hallottam róluk először. 😀

Vélemény, hozzászólás?

