X-faktor 2013 első élő adás

xfaktor4. évad mezőnye szerintem fényévekkel jobb, mint a tavalyi.  Nincsenek értékelhetetlen, hallgathatatlan produkciók, mint amilyen JFK, Stone, PJZ, volt. Közepes szintet a leggyengébbnek is sikerült elérnie.
Sőt a mostani leggyengébb szerintem  az előző évad élmezőnyében is ott lett volna. Végső győzelemre is több esélyes van, ebből is látszik, hogy az idei mezőny sokkal erősebb, mint a tavalyi.

Mentorokról: Alföldi és Tóth Gabi a saját versenyzőiket is képesek  kritikus szemmel nézni és nem dicsérik agyon, mint tavaly Keresztes Ildi Zámbó Krisztiánt, vagy Stonet.
Alföldi Róbert ráadásul úgy tud kritizálni, hogy  az énekes és a néző sem érzi rosszul tőle magát. Junkie olvasói példát vehetnének róla. Hogy ott mennyi rossz indulatú kommentelő gyűlt össze szombaton.. Egyetértek winnie vel és Lengaborral. 2 éve imádtam olvasni az ottani hozzászólásokat. Vicces volt, de most már nagyon lesüllyedt a színvonal. Megértem, hogy be lett zárva és többé nem lesz kibeszélő. Aki meg normális hangnemben tud véleményt írni, az írhat ide, vagy a facebook csoportba.
Gesztit bírom, bár a dalválasztáshoz továbbra sem ért.  Szikora Robi meg nagyon nem találja a helyét.
Az is tetszett, hogy a mentorok véleményébe nem fojtják bele a szót  a műsorvezetők.  (TV2 Sztárban sztár műsorában ez nagyon idegesítő volt. )
Műsorvezetőkkel sincs bajom. Lilu ugyan nekem túl rideg, de Bence legalább vicces és ahhoz képest, hogy neki ez volt az első komolyabb élő adásos munkája, profibbnak tűnt, mint Lilu.

Lássuk a versenyzőket, mégis ők a legfontosabbak a versenyben.

Szombat –  toplistás dalok

Nyitány:
The Wanted – We Own The Night
Ez  a közös dal nem sikerült valami jóra, de legalább volt. Tavaly ugyanis több adásból is kimaradt.

Versenyzőket három csoportba osztottam.
1. Ha kiesnének, nem hiányoznának
2. Nem kedvencek, de egyelőre nem szeretném, ha kiesnének.
3. Kedvencek
1. Ha kiesnének, nem hiányoznának

Eckert Anikó: 10/5
The Asteroid Galaxy Tour – The Golden Age
Benne szerintem nincs semmi különleges. Affektáló mézesmázos stílusa sem jön be. Dal unalmas volt, hagyma kinézet meg szörnyű. Nagyon meglepett, hogy a mamámnak viszont ő volt szombaton  a legjobb. Biztos egy műsort néztünk?

Fat Phoenix:  10/6
Bobby Brown – Humpin’ Around
Ők először nagyon tetszettek, de aztán nagyon hamar rájuk untam. Az énekes sem szimpatikus.
A zenekar is hiányosnak tűnik nekem így, hogy csak ketten vannak. , Mostani produkciójuk  a közepesnél picit jobb, de ez is csak a dobosnak  köszönhető. Énekes rész unalmas és felejthető.

MDC:  10/7
The Beatles – Help
Miért Beatles? MDC egy tinizenekar, tiniket meg nem lehet megfogni ilyen dallal.  Srácok szimpatikusak, előadás sem volt rossz, de ebben a mezőnyben ez kevés.

Krasznai Tünde: 10/7
Gnarles Barkley – Crazy
Nem bírom a csajt. Nem  a múltja miatt, az magánügy, hanem azért, mert nekem túl merev és rideg. Hangja sem jön be.  Mostani produkciója nem volt rossz, sőt Tünde most volt  a legjobb, de mégsem tudott megfogni. Nem bírnám őt hosszú távon hallgatni. Anyukámnak viszont ő tetszett   a legjobban.  Most nem értek egyet vele.

Szabó Ádám:  10/7
John Newman – Love Me Again
Ádám hangját szeretem, nem tucat, dal is többször újra  hallgatható, De Ádám nekem  nagyon merev, túl steril, jófiús, kisugárzása sincsen, emiatt nem tudom megszeretni. Őt csak hallgatni jó, nézni nem.

2. Nem kedvencek, de egyelőre nem szeretném, ha kiesnének.

Tóth Marcell: 10/5
Swedish House Mafia – Don’t You Worry Child
Marcit először kedveltem, amikor hibázott sajnáltam is, hisz a jók is hibázhatnak, neki meg jó hangja van, De szörnyen lusta és a mostani flegma hozzáállással nagyot eset a szemembe. Kap tőlem még egy esélyt, Szeretnék tőle olyan jó produkciót látni, mint először, de ha legközelebb is ő lesz a leggyengébb az élő adásban, ha akkor is látszik rajta, hogy nem érdekli az egész, akkor remélem repülni fog. Most ugyanis ő volt a legrosszabb.  Azt meg nem szeretném, ha miatta jobbak esnének ki.

Batanávics Lili 10/5
Dusty Springfield – Son of a Preacher Man
Nekem most ő is csalódást okozott. Nem jó , hogy eltűnt  a moncsicsis arca, így azt vesztette el, ami szimpatikussá tette. Dal  eleinte unalmas volt, vége meg szörnyű. Kiabálás, vinnyogás nekem továbbra sem ének.  Jövőhéten neki is nagyon kell bizonyítania.

Péterffy Lili:  10/7
Miley Cyrus – Wrecking Ball
Lili nekem szimpatikus, sőt csepeli is, de a színpadi előadása továbbra is felejthető.  Remélem ez a továbbiakban változni fog.

Bytheway:  10/9
Robin Thicke – Blurred Lines
Szombati nap legnagyobb meglepetései. Szórakoztatóak és nagyon jók voltak. Lehet idén lesz csapat is a legjobb négyben? Ha továbbra is ilyen, vagy még ennél is jobb előadásaik lesznek, akkor nagy rá az esély. Remélem Szikora nem hallgat Feróra és nem ad nekik Beatlest, azzal ugyanis könnyen a kiesés szélére kerülhetnek.

3. Kedvencek

Bozsek Márk:  10/7
Macklemore & Ryan Lewis Feat. Ray Dalton – Can1t Hold Us (Savannah Outen & Jake Coco Cover)
Márkot sajnáltam. Adva van egy jó hangú, szimpatikus fiú, erre Geszti egy rossz  dal választással tönkre vágja az egészet. Ne erőltesse többé a rapet, mert mérges leszek. Márknak énekelnie kell. Márkon is látszott, hogy e dal alatt nem érzi  jól magát a színpadon, sőt rettenetesen izgult is, mivel nagy benne a bizonyítási vágy.  After X-ben is látszott, hogy csalódott, de remélem lelkileg összeszedi magát és  most szombaton bemutatja mennyire tehetséges.

Danics Dóra:  10/9
The Animals – House Of The Rising Sun
Lányok között egyértelműen ő a legjobb. Egyedi, kiváló hang. Nála néha a libabőr is megvan. Modoros viselkedésből a színpadon azonban visszavehetne. Természetességgel  sokkal tovább eljuthat a versenyben.
Legközelebb más stílusban szeretném őt hallani. Ha valaki szinte egyforma dalokat énekel, akkor könnyen rálehet majd unni. Nyerni csak sokoldalú produkciókkal lehet.

Csordás Ákos:  10/9
Stevie Wonder – Superstition
Őszinte, udvarias, szerény, alázatos és nagyon tehetséges.  Fiúk közül szerintem neki van a legjobb hangja. Örülök, hogy ő most nem olyan dalt énekelt, mint eddig. Változatosság ugyanis egyenes út a sikerhez. . Szombaton  ő volt a legjobb.

Vasárnap

Nyitódal Polyák Lilla-Valami más
Ez most nagyon jó lett szerintem és remélem minden vasárnap hasonló jót láthatok majd.

Extra produkcióOláh Gergő
Gergő nem hiába nyert 2012-ben. Most saját dallal is megmutatta, hogy mennyire jó.

Eredményhirdetés

Szombati sorrend ez volt nálam:

12. Tóth Marcell 10/5
11. Batanávics Lili  10/5
10. Eckert Anikó 10/5
9. Fat Phoenix 10/6
8. MDC 10/7
7. Krasznai Tünde 10/7
6. Péterffy Lili:  10/7
5. Szabó Ádám:  10/7
4. Bozsek Márk:  10/7
3. Bytheway:  10/9
2. Danics Dóra:  10/9
1. Csordás Ákos: 10/9

Első adás alapján Marci és BLili érdemelte volna meg a legjobban a párbajt, de tudom, hogy ők tudnak jobbat is, ezért egyelőre nem akartam, hogy párbajozzanak. Jövőhéten viszont bizonyítaniuk kell, de nagyon.,
Párbaj tippem Eckert Anikó és  a Fat Phoenix volt, esetleg Krasznai Tünde.

Tippem majdnem bejött: Döntés

Anikó párbaja nekem egyértelmű volt. MDC-é nem, bár azért rájuk is lehetett számítani. Párbaj során nem drukkoltam senkinek, mert úgy voltam vele, hogy bármelyikük is fog kiesni, nem fog hiányozni.

Most Anikónak kedvezett  a szerencse, MDC meg kiesett.

Népszerűségi sorrend like-ok száma alapján:

12  Krasznai Tünde 1237
11. Eckert Anikó 1414
10. Fat Phoenix 1922
9. Péterffy Lili 3878
8. Batánovics Lili 4083
7. Tóth Marcell 4239
6. Danics Dóra  4461
5. MDC 6551 – kiesett
4.  Szabó Ádám 6750
3. Csordás Ákos 7538
2. Bozsek Márk 7938
1. ByTheWay 9108

Más vélemény:  Ananiila blogja

Reklámok

3 hozzászólás to “X-faktor 2013 első élő adás”

  1. Ananiila Says:

    Azért sokban nem tér el a véleményünk. 🙂
    Főleg ami a Fat P.-t illeti.
    B.Lili nekem nem volt kiabálós, vinnyogós, helyette nekem D.Nóra volt az. 🙂 Az, hogy Szabó Ádámot rossz nézni, azzal nem értek egyet. Szerintem kellemes a látványa 🙂
    Mindenesetre érdekes, hogy a népszerűségi verseny 5. helyezettje esett ki. Fura ez a szavósdi.

  2. Ananiila Says:

    szavósdi=szavazósdi

  3. Elhaym Says:

    😀
    Rossz nézést azt nem a kinézetére értettem, bár külsőleg sem az esetem. Nincs kisugárzása, ezért, ha nézem mindig egy unalmas fickót látok. amikor csak a hangját hallom úgy jobban tetszik. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

