X – faktor Mentor ház 2.

xfaktor6 továbbjutó most sem  lepett meg, azok jutottak tovább, akikre én is tippeltem.

Tóth Gabi és a FIÚK

Csordás Ákos: Fiúk között ő  a legjobb. Neki drukkolni fogok.

Szabó Ádám: várható volt, hogy továbbjut, Hangja is jó, csak nekem ő eléggé unalmas.

Tóth Marcell: szimpatikus, aranyos.  Nyerni nem fog, de remélem a legjobb 6 közé bekerül.

Alföldi Róbert és a LÁNYOK

Batánovics Lili: lányok között a legjobb.  Nem a kedvencem, de nagyon szimpatikus. 4. helyig remélem eljut.

Eckert Anikó: Kiesett lányoknál jobb, de nekem nem tetszik.

Péterffy Lili: nem rossz, csak felejthető.

Sorrendem:

12  Krasznai Tünde
11. Fat Phoenix
10. Eckert Anikó
9. MDC
8. Péterffy Lili
7. ByTheWay
6. Szabó Ádám
5. Tóth Marcell
4. Batánovics Lili
3. Csordás Ákos
2. Bozsek Márk
1. Danics Dóra

Népszerűségi sorrend like-ok száma alapján:

12  Krasznai Tünde 565
11. Eckert Anikó 713
10. Péterffy Lili 1044
9. Fat Phoenix 1078
8. Batánovics Lili 1314
7. Szabó Ádám 1397
6. Tóth Marcell 1907
5. Danics Dóra  2996
4. MDC 3419
3. Csordás Ákos 3835
2. ByTheWay 4905
1. Bozsek Márk 5675

Reklámok

2 hozzászólás to “X – faktor Mentor ház 2.”

  1. Viveca Says:

    Én Péterffyt a 2. helyre tenném, a többivel egyetértek.

  2. Elhaym Says:

    Péterffyt most már én is kezdem megszeretni,

Vélemény, hozzászólás?

