X – faktor Mentor ház 1.

xfaktor6 továbbjutó nem lepett meg, hisz ők szerepeltek a legtöbbet  a Fókuszban az elmúlt egy hónapban.

Geszti Péter és a 25 ÉV FELETTIEK

Danics Dóra továbbjutásában 100%ig biztos voltam. Neki örülök is, mivel ő az első lány, akinek drukkolni fogok az élő adások folyamán.

Krasznai Tünde továbbjutása is egyértelmű volt, de ő nekem nem tetszik.

Bozsek Márkért aggódtam, ő továbbjutásában nem voltam biztos, de szerencsére a félelmem alaptalan volt. Neki is drukkolni fogok.

Szikora Róbert és a CSAPATOK

ByTheWay: Feró a héten elszólta magát velük kapcsolatban, ezért nem ért váratlanul, hogy ott vannak a legjobb 12 között. Én is továbbvittem volna őket.

Fat Phoenix: első válogatón tetszettek, utána sajnos csak unalmas előadást láttam tőlük. Kíváncsi leszek az élőadások folyamán mit fognak mutatni.

MDC: Én is őket vittem volna, de azt hittem Robi helyettük a Speak upot juttatja tovább.

Fog-e hiányozni valaki a kiesők közül? Szerencsére nem, vagyis nagyjából elégedett vagyok a mentorok döntésével.

2 hozzászólás to “X – faktor Mentor ház 1.”

  1. emros Says:

    Én se a Fat Phonexet, se Tündét nem juttattam volna tovább. Egyszerűen lesokkolt, amikor a Speak up kiesett. Nem értettem a dolgot, és a továbbjutók sem. Látszott rajtuk, hogy hihetetlen, hogy a Speak up nem jutott tovább. Szerintem eszméletlenül ügyesek voltak, és a srácnak olyan hangja volt. Tyű.
    Tündét becsukott szemmel olvastam, az előítéletek elkerülése végett, de így se tetszett. Volt valami a hangjában, ami nem volt szép, amit én nem hallgatnék.
    Ami Dórát illeti, szerintem nagyon jó volt a mentorházban. Nem is értettem, hogy Zsédának mi baja van vele.
    A tovább jutó csapatok közül a ByTheWay továbbjutásával értettem egyet. Szerintem ők érdemelték még meg.

  2. Elhaym Says:

    Fat Phoenixet és Tündét én sem. Sajnos náluk már az első válogató óta egyértelmű volt, hogy ott lesznek a 12-ben. Speak up szerintem sem volt rossz, bár ők sem fogtak meg engem.

Vélemény, hozzászólás?

